Списанието
Изберете рубрика:
Интервю

Международният ни опит носи успех на българския пазар
Според независимата агенция за пазарни изследвания AC Nielsen, „Бритиш Американ Табако България” е тютюневата компанията с най-бързо растящ пазарен дял в България през последните 12 месеца. За да научим...
Прочети ощеНа Фокус

По дъвката ще ме откриеш!
Помните ли дъвките от детството си? „Дъвка за балончета“, гласеше слогънът на опаковката с усмихнато детско личице. Твърди, малки квадратчета наистина правещи огромни балончета, полепващи по лицата, косите, ...
Прочети ощеПотребител

Новите категории са най-популярният избор през лятото
Наред с другите алкохолни напитки най-популярни през лятото в България са бирата и анасоновите напитки като мастика и узо. През 2013 г. се появиха нови любимци, които раздвижиха навиците на потребителите, ка...
Прочети ощеМаркетинг

Тенденции в дизайна на опаковките през 2014
Иринел Йонеску, творчески директор на международната агенция за дизайн на опаковки Ampro Design, представя за списание PROGRESSIVE тенденциите, върху които ще бъде поставен фокусът в дизайна на опаковката пр...
Прочети ощеМърчандайзинг

Идеално управление на продажбите в магазина – мисията е възможна (част трета)
Какво струва на бизнеса ви перфектното представяне на продуктите, които предлагате, в търговските обекти? Отговорът ще варира, но със сигурност ще бъде една голяма цифра. Лошото изпълнение намалява пазарния ...
Прочети ощеАнализи & Тенденции

Българският потребител в търсене на удобство, добро обслужване и качествени стоки
Политическа криза, икономика в дефлация, висока безработица – това са само част от факторите, които влияят на българите в момента и определят тяхната лична оценка за настоящата ситуация в България. Какво пок...
Прочети ощеКак ще реагират потребителите на намалените цени в супермаркетите?
През последните месеци основният фокус в медиите и в индустрията са намаленията на цените в супермаркетите. В тази връзка ретроспективното изследване на тенденциите сред купувачите, които биха показали каква...
Прочети ощеКонсултант
-122x88.jpg)
На какво се дължи успехът на компаниите?
Задавали ли сте си въпроса какво прави компаниите успешни. Защо едни компании успяват и поддържат успеха в годините, а други само за кратко или се представят посредствено? В наше изследване, включващо 10...
Прочети ощеПриложения

Вносните кондоми са лидери на пазара
Покупките в стойност на презервативи, направени в аптечния канал, се увеличават през последната година (май ’13 – април ‘14), показват данните на Nielsen от изследване, специално подготвено за сп. PROGRESS I...
Прочети още
Санитарни продукти дамски превръзки и тампони
„Дамски превръзки“ и „Тампони“ са две категории санитарни продукти, към които регистрираме повече изразходвани средства през изминалия годишен период до март на настоящата година спрямо аналогичния предходен...
Прочети още