Списанието
Изберете рубрика:
Интервю
Международният ни опит носи успех на българския пазар
Според независимата агенция за пазарни изследвания AC Nielsen, „Бритиш Американ Табако България” е тютюневата компанията с най-бързо растящ пазарен дял в България през последните 12 месеца. За да научим...
Прочети ощеНа Фокус
По дъвката ще ме откриеш!
Помните ли дъвките от детството си? „Дъвка за балончета“, гласеше слогънът на опаковката с усмихнато детско личице. Твърди, малки квадратчета наистина правещи огромни балончета, полепващи по лицата, косите, ...
Прочети ощеПотребител
Новите категории са най-популярният избор през лятото
Наред с другите алкохолни напитки най-популярни през лятото в България са бирата и анасоновите напитки като мастика и узо. През 2013 г. се появиха нови любимци, които раздвижиха навиците на потребителите, ка...
Прочети ощеМаркетинг
Тенденции в дизайна на опаковките през 2014
Иринел Йонеску, творчески директор на международната агенция за дизайн на опаковки Ampro Design, представя за списание PROGRESSIVE тенденциите, върху които ще бъде поставен фокусът в дизайна на опаковката пр...
Прочети ощеМърчандайзинг
Идеално управление на продажбите в магазина – мисията е възможна (част трета)
Какво струва на бизнеса ви перфектното представяне на продуктите, които предлагате, в търговските обекти? Отговорът ще варира, но със сигурност ще бъде една голяма цифра. Лошото изпълнение намалява пазарния ...
Прочети ощеАнализи & Тенденции
Българският потребител в търсене на удобство, добро обслужване и качествени стоки
Политическа криза, икономика в дефлация, висока безработица – това са само част от факторите, които влияят на българите в момента и определят тяхната лична оценка за настоящата ситуация в България. Какво пок...
Прочети ощеКак ще реагират потребителите на намалените цени в супермаркетите?
През последните месеци основният фокус в медиите и в индустрията са намаленията на цените в супермаркетите. В тази връзка ретроспективното изследване на тенденциите сред купувачите, които биха показали каква...
Прочети ощеКонсултант
На какво се дължи успехът на компаниите?
Задавали ли сте си въпроса какво прави компаниите успешни. Защо едни компании успяват и поддържат успеха в годините, а други само за кратко или се представят посредствено? В наше изследване, включващо 10...
Прочети ощеПриложения
Вносните кондоми са лидери на пазара
Покупките в стойност на презервативи, направени в аптечния канал, се увеличават през последната година (май ’13 – април ‘14), показват данните на Nielsen от изследване, специално подготвено за сп. PROGRESS I...
Прочети ощеСанитарни продукти дамски превръзки и тампони
„Дамски превръзки“ и „Тампони“ са две категории санитарни продукти, към които регистрираме повече изразходвани средства през изминалия годишен период до март на настоящата година спрямо аналогичния предходен...
Прочети още