Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 7 / 8, юли / август 2014

Брой 76, година VIII

Интервю

Международният ни опит носи успех на българския пазар

Международният ни опит носи успех на българския пазар

Според независимата агенция за пазарни изследвания AC Nielsen, „Бритиш Американ Табако България” е тютюневата компанията с най-бързо растящ пазарен дял в България през последните 12 месеца. За да научим...

Прочети още

На Фокус

По дъвката ще ме откриеш!

По дъвката ще ме откриеш!

Помните ли дъвките от детството си? „Дъвка за балончета“, гласеше слогънът на опаковката с усмихнато детско личице. Твърди, малки квадратчета наистина правещи огромни балончета, полепващи по лицата, косите, ...

Прочети още

Потребител

Новите категории са най-популярният избор през лятото

Новите категории са най-популярният избор през лятото

Наред с другите алкохолни напитки най-популярни през лятото в България са бирата и анасоновите напитки като мастика и узо. През 2013 г. се появиха нови любимци, които раздвижиха навиците на потребителите, ка...

Прочети още

Маркетинг

Тенденции в дизайна на опаковките през 2014

Тенденции в дизайна на опаковките през 2014

Иринел Йонеску, творчески директор на международната агенция за дизайн на опаковки Ampro Design, представя за списание PROGRESSIVE тенденциите, върху които ще бъде поставен фокусът в дизайна на опаковката пр...

Прочети още

Мърчандайзинг

Идеално управление на продажбите в магазина – мисията е възможна (част трета)

Идеално управление на продажбите в магазина – мисията е възможна (част трета)

Какво струва на бизнеса ви перфектното представяне на продуктите, които предлагате, в търговските обекти? Отговорът ще варира, но със сигурност ще бъде една голяма цифра. Лошото изпълнение намалява пазарния ...

Прочети още

Анализи & Тенденции

Българският потребител в търсене на удобство, добро обслужване и качествени стоки

Българският потребител в търсене на удобство, добро обслужване и качествени стоки

Политическа криза, икономика в дефлация, висока безработица – това са само част от факторите, които влияят на българите в момента и определят тяхната лична оценка за настоящата ситуация в България. Какво пок...

Прочети още
Как ще реагират потребителите на намалените цени в супермаркетите?

Как ще реагират потребителите на намалените цени в супермаркетите?

През последните месеци основният фокус в медиите и в индустрията са намаленията на цените в супермаркетите. В тази връзка ретроспективното изследване на тенденциите сред купувачите, които биха показали каква...

Прочети още

Консултант

На какво се дължи успехът на компаниите?

На какво се дължи успехът на компаниите?

Задавали ли сте си въпроса какво прави компаниите успешни. Защо едни компании успяват и поддържат успеха в годините, а други само за кратко или се представят посредствено? В наше изследване, включващо 10...

Прочети още

Приложения

Вносните кондоми са лидери на пазара

Вносните кондоми са лидери на пазара

Покупките в стойност на презервативи, направени в аптечния канал, се увеличават през последната година (май ’13 – април ‘14), показват данните на Nielsen от изследване, специално подготвено за сп. PROGRESS I...

Прочети още
Санитарни продукти дамски превръзки и тампони

Санитарни продукти дамски превръзки и тампони

„Дамски превръзки“ и „Тампони“ са две категории санитарни продукти, към които регистрираме повече изразходвани средства през изминалия годишен период до март на настоящата година спрямо аналогичния предходен...

Прочети още