Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 7 / 8, юли / август 2016

Брой 96, година X

Интервю

Наша цел е да възпитаме култура на потребление, не да караме потребителя да пие повече

Наша цел е да възпитаме култура на потребление, не да караме потребителя да пие повече

Ралица Скорчева-Славова е председател на „спиритсБългария” сдружението на производителите, вносителите и търговците на спиртни напитки у нас. Опитът й в алкохолната индустрия е повече от 20 години. „спиритсБ...

Прочети още

На Фокус

Дражетата – най-предпочитаната форма на дъвка

Дражетата – най-предпочитаната форма на дъвка

С 3,3% падат продажбите в стойност в категория „Дъвки” през 12-месечния период, приключил през април-май’16, спрямо същия период година по-рано, показват данните на „Нилсен България”. От всички възможни кана...

Прочети още

Потребител

Най-предпочитани са сухите пасти с какаов вкус и кроасаните с какаов пълнеж

Най-предпочитани са сухите пасти с какаов вкус и кроасаните с какаов пълнеж

С 5,5% в обем и с 6,5% в стойност расте пазарът на кроасани през дванадесетмесечния период от юни 2015 г. до май 2016 г. Това показват данните на „Нилсен България”, която проследява развитието на категорията...

Прочети още

Анализи & Тенденции

2015 година - лятото на пропуснатите възможности

2015 година - лятото на пропуснатите възможности

Безалкохолните напитки са едни от видовете бързооборотни стоки най-зависими от метеорологичните условия през лятото. Наред с вкусовите си качества те имат първостепенна полезност за потребителите - утоляват ...

Прочети още
Работещите промоции!

Работещите промоции!

Продължение от бр. 95 Промоция да, но кога и как, за да е по-добра? Потребителите днес са изправени пред тежката задача да правят ежедневно избор в „морето“ от предложения в различни продуктови катег...

Прочети още
В търсене на лоялни клиенти, или как се държат потребителите в динамична пазарна среда

В търсене на лоялни клиенти, или как се държат потребителите в динамична пазарна среда

От известно време в България се говори за пазарно пренареждане. И ако едни вериги излизат от пазара, а други твърдят, че ще навлязат, то има трети, които използват ситуацията, за да стабилизират своите позиц...

Прочети още

Българският Бизнес

Пивоварният бранш – в очакване на резултатите от лятото

Пивоварният бранш – в очакване на резултатите от лятото

Биреният пазар в страната отбеляза ръст от 2%, показват данните на Съюза на пивоварите* (СПБ) и Националния статистически институт (НСИ). Интересен е фактът, че продължава тенденцията за увеличаване на консу...

Прочети още

Приложения

Цените на дамските превръзки с ръст от 6,4%

Цените на дамските превръзки с ръст от 6,4%

Категориите „Превръзки” и „Тампони” регистрират ръст в стойност за годишния период май 2015 – април 2016 спрямо същия период на предходната година, който се дължи предимно на увеличението в средните цени на ...

Прочети още