Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 7 / 8, юли / август 2020

Брой 136, година XIV

Интервю

Ще работим в посока на развитие на дигитализация, онлайн търговия и нови модели на работа

Ще работим в посока на развитие на дигитализация, онлайн търговия и нови модели на работа

Иванка Иванова се присъединява се към екипа на „Орбико България“ през юли 2006 г. като специалист „Логистика”. Професионалният й път преминава през различни ръководни позиции – от старши логистичен специалис...

Прочети още

На Фокус

Увеличаване на онлайн продажбите и консумацията у дома

Увеличаване на онлайн продажбите и консумацията у дома

  Лятото е вече тук и въпреки че епидемичната обстановка и наложените заради нея рестрикции, са постоянни наши спътници, топлото време ни провокира да си доставим малко удоволствие, приготвяйки си л...

Прочети още

Потребител

Първичната асоциация на потребителите с думата „ядки“ са бадемите

Първичната асоциация на потребителите с думата „ядки“ са бадемите

Първият вид ядки, който изниква в потребителското съзнание, която чуят думата „ядки“ е бадем. Това са посочили 23,8 на сто от участвалите в онлайн количествено изследване на потребителските навици на покупка...

Прочети още

Маркетинг

B2B продажбите: как да привличате по-лесно потенциални клиенти?

B2B продажбите: как да привличате по-лесно потенциални клиенти?

Казват, че умението да се продава е истинско изкуство. Трябват ви богати знания, опит и известна доза търговски нюх, за да привлечете необходимия брой правилни клиенти и те да останат лоялни към вас. Колкото...

Прочети още

Консултант

Новите регулации в хранителната индустрия

Новите регулации в хранителната индустрия

  Автор: адв. Ивелина Чернева, съдружник в Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"   Новият Закон за храните, който влезе в сила на 09.06.2020 г. за пръв път въведе конкретни ...

Прочети още

Приложения

Близо 60% от потребителите купуват био продукти с увереността, че те са по-здравословни от останалите

Близо 60% от потребителите купуват био продукти с увереността, че те са по-здравословни от останалите

Увлечението на част от българските потребители по био продуктите продължава да е актуално. Данните на агенциите, които следят продажбите на храни, напитки и козметика на българския пазар показват траен интер...

Прочети още

Beauty Care

Продуктите за инконтиненция – все още малка категория, в която се крие огромен потенциал

Продуктите за инконтиненция – все още малка категория, в която се крие огромен потенциал

  Продуктите за инконтиненция са по-скоро прохождаща категория у нас. За сравнение, в развитите страни това е стабилно растяща категория със силно присъствие в търговските обекти, аптечен канал, дро...

Прочети още

PRO ID

Компаниите са предпазливи с прогнозите си за идните месеци, но все пак са оптимистично настроени

Компаниите са предпазливи с прогнозите си за идните месеци, но все пак са оптимистично настроени

В трети пореден брой PROGRESSIVE разглежда развитието на някои основни категории продукти по време на наложеното извънредно положение заради COVID-19. С тази рубрика целим да установим дали през месеците мар...

Прочети още