Списанието
Изберете рубрика:
Интервю
Ще работим в посока на развитие на дигитализация, онлайн търговия и нови модели на работа
Иванка Иванова се присъединява се към екипа на „Орбико България“ през юли 2006 г. като специалист „Логистика”. Професионалният й път преминава през различни ръководни позиции – от старши логистичен специалис...
Прочети ощеНа Фокус
Увеличаване на онлайн продажбите и консумацията у дома
Лятото е вече тук и въпреки че епидемичната обстановка и наложените заради нея рестрикции, са постоянни наши спътници, топлото време ни провокира да си доставим малко удоволствие, приготвяйки си л...
Прочети ощеПотребител
Първичната асоциация на потребителите с думата „ядки“ са бадемите
Първият вид ядки, който изниква в потребителското съзнание, която чуят думата „ядки“ е бадем. Това са посочили 23,8 на сто от участвалите в онлайн количествено изследване на потребителските навици на покупка...
Прочети ощеМаркетинг
B2B продажбите: как да привличате по-лесно потенциални клиенти?
Казват, че умението да се продава е истинско изкуство. Трябват ви богати знания, опит и известна доза търговски нюх, за да привлечете необходимия брой правилни клиенти и те да останат лоялни към вас. Колкото...
Прочети ощеКонсултант
Новите регулации в хранителната индустрия
Автор: адв. Ивелина Чернева, съдружник в Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници" Новият Закон за храните, който влезе в сила на 09.06.2020 г. за пръв път въведе конкретни ...
Прочети ощеПриложения
Близо 60% от потребителите купуват био продукти с увереността, че те са по-здравословни от останалите
Увлечението на част от българските потребители по био продуктите продължава да е актуално. Данните на агенциите, които следят продажбите на храни, напитки и козметика на българския пазар показват траен интер...
Прочети ощеBeauty Care
Продуктите за инконтиненция – все още малка категория, в която се крие огромен потенциал
Продуктите за инконтиненция са по-скоро прохождаща категория у нас. За сравнение, в развитите страни това е стабилно растяща категория със силно присъствие в търговските обекти, аптечен канал, дро...
Прочети ощеPRO ID
Компаниите са предпазливи с прогнозите си за идните месеци, но все пак са оптимистично настроени
В трети пореден брой PROGRESSIVE разглежда развитието на някои основни категории продукти по време на наложеното извънредно положение заради COVID-19. С тази рубрика целим да установим дали през месеците мар...
Прочети още




