Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 9, септември 2012

Брой 57, година VI

Интервю

Трябва да се инвестира в ефективност

Трябва да се инвестира в ефективност

Лъчезар Богданов е управител и икономически анализатор в „Индъстри Уоч” – компания, която работи върху изследователски проекти, свързани с анализ на данъчната политика, формиране на публично-частни партньорства...

Прочети още

На Фокус

Потребителите предпочитат сухи супи за варене пред инстантните

Потребителите предпочитат сухи супи за варене пред инстантните

Преобладаваща част от българските потребители предпочитат сухи супи, които изискват варене, показват данните на Nielsen за категорията „Сухи супи и бульони”, предоставени специално на сп. Progressive. В периода...

Прочети още

Потребител

Храни за домашни любимци: Пазарът на категорията запазва потенциала си

Храни за домашни любимци: Пазарът на категорията запазва потенциала си

Търговията с бързооборотни стоки в България и Румъния изживя своите бурни времена през последните 5 години, поради което и производителите, и търговците трябваше да променят дейността си в желанието да се ад...

Прочети още

Анализи & Тенденции

Търговските обекти в Лондон – разнообразие и иновации

Търговските обекти в Лондон – разнообразие и иновации

Олимпийските игри в Лондон бяха едно от най-значимите събития в света на спорта тази година. В тази статия ще ви представим 5 отличаващи се магазина, намиращи се във и около английската столица, които в желание...

Прочети още
Промоциите – ефективна печалба или невъзвратима загуба

Промоциите – ефективна печалба или невъзвратима загуба

Въз основа на проучване, приключено през август т.г., Род Стрийт – вицепрезидент на консултантската фирма SymphonyIRI, призовава търговците и доставчиците да обмислят своите ценови и промоционални стратегии, за...

Прочети още
Пазарът на зърнени и енергийни барове във Великобритания

Пазарът на зърнени и енергийни барове във Великобритания

Въпреки че 38% от потребителите, заявяват че не са консумирали зърнени барове през последните шест месеца, продажбите на този вид продукти продължава да расте, паралелно с ръста в обема на търсенето. Това се...

Прочети още
Пазарът на плодови напитки и сокове в Европа

Пазарът на плодови напитки и сокове в Европа

Европейският пазар на плодови напитки бавно са се съвзема през 2010 и 2011г., което се дължи на увеличения обем на търсене на плодови сокове. Излизайки от кризата най-големите пет пазара на плодови напитки (...

Прочети още
Пазарът на бутилирана вода в Европа

Пазарът на бутилирана вода в Европа

Франция се откроява като най-печелившия европейски пазар за бутилирана вода, чиито продажби достигнаха 7,4 млрд. евро през 2010 година. Когато става въпрос за обем на продажбите обаче, Италия е неоспоримият ...

Прочети още