Списанието
Изберете рубрика:
Интервю

Топ 20 ритейлъри в ЦИЕ: Auchan и Magnit – звездите на годината
Милош Риба, директор „Изследвания”, Planet Retail Ltd. Търговията в Централна и Източна Европа (ЦИЕ) през 2012 г. беше доста спокойна, без вълна от сливания и придобивания, както беш...
Прочети ощеНа Фокус

Киселото и прясното мляко – традиционни продукти за българския потребител
Прясното мляко – основен продукт в потребителската кошница Прясното мляко като един от основните продукти в потребителската кошница е широко разпространено във всички видове хранителни обекти без ясно и...
Прочети ощеПотребител

Развитие на категорията „Грижа за бебето” в Западна Европа
През последната година категорията на продукти за бебета отбелязва спад в продажбите с около 1%, показва доклад на международната компания за проучване на пазара IRI за първото тримесечие на 2013 г. Изследва...
Прочети още
Най-продавани са храните в бурканчета
Развитие на пазара Пазарът се запазва стабилен според данни на AC Nielsen, което най-вероятно се дължи на факта, че спадът в раждаемостта, който е безспорен, е по-силно изразен в населените места извън г...
Прочети още
Специализираните храни стават все по-търсени
Въпреки кризата продуктите от категория „Бебешки храни” отбелязват ръст в продажбите си. Въпреки спада на раждаемостта, в категорията се отбелязва известно оживление. Новости: Бебешките и детски храни са...
Прочети още
Най-купувани са бебешките кремове за тяло
Най-значим канал за продажбата на продукти за грижа за бебешката кожа са аптеките. Според данните на „Нилсън България” 48,9% от продажбите в стойност за периода юли 2012 – юни 2013 г. минават през тях. Следв...
Прочети ощеМаркетинг

Как да изберем подходящата цена?
Цената е един от значимите фактори, който пряко влияе върху потребителския избор. Това е неоспорим факт в редица продуктови категории, независимо за какъв тип потребители и етап от развитието на пазара говор...
Прочети ощеТърговци

Приоритетите за търговците и доставчиците до 2016 г.
В тазгодишното проучване на IGD за привличането на клиенти и определянето на състоянието на търговските взаимоотношения участваха мениджъри от ръководните екипи на 130 големи компании за потребителски стоки....
Прочети ощеПриложения

Спад в закупените обеми дълготрайни колбаси с марки на търговски вериги
С 2% се е увеличило потреблението на дълготрайни колбаси от българските домакинства на годишна база до юни на настоящата година*. Нараснал е и броят на купувачите, които към момента са 96%. Извършените покуп...
Прочети още