Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 9, септември 2014

Брой 77, година VIII

Интервю

Като българска компания ще реагираме по-бързо и адекватно към нуждите на местния пазар

Като българска компания ще реагираме по-бързо и адекватно към нуждите на местния пазар

През юни българската компания „АП Март” закупи веригата магазини „Пикадили” от решилия да напусне българския пазар белгийски ритейлър Delhaize Group. След последвалата сделка в медиите се изписаха много коме...

Прочети още

На Фокус

Спад в стойност на закупените количества олио

Спад в стойност на закупените количества олио

Домашното потребление на олио бележи ръст в обем на годишна база към юни 2014*, който се дължи на увеличение на закупените количества на отделно посещение. Въпреки това нарасналите обеми не успяват да компен...

Прочети още
Пазарът на маргарин в България

Пазарът на маргарин в България

Хората консумират маргарин повече от век. Този продукт заема централно място в популярния дебат около мазнините, но малко познат факт е, че съвременната му технология на производство го нарежда сред хранител...

Прочети още

Потребител

Трипластовата тоалетна хартия с най-голям дял на продажбите в стойност

Трипластовата тоалетна хартия с най-голям дял на продажбите в стойност

Най-много тоалетна хартия за периода юли’12 – юни’14 потребителите са закупували от супермаркетите. Макар това да не е изненадващо, новина от данните на Nielsen от потребителската активност за този период по...

Прочети още

Анализи & Тенденции

Подобрете способностите си в управлението на категориите

Подобрете способностите си в управлението на категориите

Вече почти двадесет години IGD провежда обучения по управление на категориите и помага на своите партньори да развиват способностите си в тази област. На база на натрупания опит определихме шест ключови обла...

Прочети още

Консултант

Формулата на успеха – 50% стратегическо управление

Формулата на успеха – 50% стратегическо управление

В миналия брой представихме проучване, което компанията ни извърши през последните четири години в България и изводът, до който стигнахме е, че формулата на успеха е 50% стратегическо управление, 20% операти...

Прочети още

Приложения

Глобалният пазар на бебешки храни

Глобалният пазар на бебешки храни

Пазарът на бебешки храни (вкл. инстантните млека, предназначени за кърмачета) се очаква да достигне 70 млрд. долара до 2016 година. Най-големият пазар на тези продукти ще бъде Китай, където продажбите ще се ...

Прочети още
Ръст в дела на пелените, закупени от магазините за бебешки стоки

Ръст в дела на пелените, закупени от магазините за бебешки стоки

Спад на продажбите в стойност в канала на супермаркетите се наблюдава при бебешките пелени. Данните на Nielsen за периода юли’13-юни’14 показват, че делът на продажбите в стойност в този канал е намалял със ...

Прочети още