Списанието
Изберете рубрика:
Интервю
Като българска компания ще реагираме по-бързо и адекватно към нуждите на местния пазар
През юни българската компания „АП Март” закупи веригата магазини „Пикадили” от решилия да напусне българския пазар белгийски ритейлър Delhaize Group. След последвалата сделка в медиите се изписаха много коме...
Прочети ощеНа Фокус
Спад в стойност на закупените количества олио
Домашното потребление на олио бележи ръст в обем на годишна база към юни 2014*, който се дължи на увеличение на закупените количества на отделно посещение. Въпреки това нарасналите обеми не успяват да компен...
Прочети ощеПазарът на маргарин в България
Хората консумират маргарин повече от век. Този продукт заема централно място в популярния дебат около мазнините, но малко познат факт е, че съвременната му технология на производство го нарежда сред хранител...
Прочети ощеПотребител
Трипластовата тоалетна хартия с най-голям дял на продажбите в стойност
Най-много тоалетна хартия за периода юли’12 – юни’14 потребителите са закупували от супермаркетите. Макар това да не е изненадващо, новина от данните на Nielsen от потребителската активност за този период по...
Прочети ощеАнализи & Тенденции
Подобрете способностите си в управлението на категориите
Вече почти двадесет години IGD провежда обучения по управление на категориите и помага на своите партньори да развиват способностите си в тази област. На база на натрупания опит определихме шест ключови обла...
Прочети ощеКонсултант
Формулата на успеха – 50% стратегическо управление
В миналия брой представихме проучване, което компанията ни извърши през последните четири години в България и изводът, до който стигнахме е, че формулата на успеха е 50% стратегическо управление, 20% операти...
Прочети ощеПриложения
Глобалният пазар на бебешки храни
Пазарът на бебешки храни (вкл. инстантните млека, предназначени за кърмачета) се очаква да достигне 70 млрд. долара до 2016 година. Най-големият пазар на тези продукти ще бъде Китай, където продажбите ще се ...
Прочети ощеРъст в дела на пелените, закупени от магазините за бебешки стоки
Спад на продажбите в стойност в канала на супермаркетите се наблюдава при бебешките пелени. Данните на Nielsen за периода юли’13-юни’14 показват, че делът на продажбите в стойност в този канал е намалял със ...
Прочети още