Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 9, септември 2024

Брой 186, година XVIII

От Редактора

Шопска vs Овчарска салата

Шопска vs Овчарска салата

Министерство на земеделието и храните въвежда допълнителни регулации при имитиращите млечни продукти с цел подобряване на информираността и защитата на потребителите. „Измененията ще дадат повече информация ...

Прочети още

Интервю

За 30 години на българския пазар Сарантис България се гордее, че се превърна в доверен партньор, модерна, успешна и устойчива компания

За 30 години на българския пазар Сарантис България се гордее, че се превърна в доверен партньор, модерна, успешна и устойчива компания

Стефан Андреев заема позицията Генерален Мениджър в „Сарантис България“, като основният му фокус са експанзията на бизнеса и постигането на устойчив ръст.  Стефан притежава над 25 години опит в сферата ...

Прочети още

На Фокус

Категорията „Масло“ с ръст в обем и стойност

Категорията „Масло“ с ръст в обем и стойност

Категорията „Масло“ отбелязва ръст от 1,7% в стойност и 12% в обем за МАТ период юли’24-август’23 vs юли’23-август’22 година, показват данните на „NIQ България“. Обемът в продажбите се  генерира от най-...

Прочети още

Потребител

Пазарът на хлебни изделия е в силен ръст

Пазарът на хлебни изделия е в силен ръст

Доклад на френския производител на тестени изделия Délifrance, който се фокусира върху пазара на хляб в Обединеното кралство посочва, че до 2026 г. той ще нарасне с 15 на сто, достигайки 9 млрд. паунда. ...

Прочети още

Приложения

Шоколадови продукти и барчета запазва изключително високи нива на обща пенетрация

Шоколадови продукти и барчета запазва изключително високи нива на обща пенетрация

Продуктова кошница Шоколадови продукти и барчета запазва изключително високи нива на обща пенетрация. Любителите на продуктите в тази кошница са цели 97% от домакинствата в страната. Въпреки високата пенетра...

Прочети още

Beauty Care

Технологичният напредък води до развитие на категориите

Технологичният напредък води до развитие на категориите

Размерът на глобалния пазар на продукти за женска хигиена беше оценен на 41,29 млрд. щ. д. през 2023 година и се очаква да нарасне от 43,25 млрд. щ.д. през 2024 г. до 73,07 млрд. щ.д. до 2032 г., регистрирай...

Прочети още

PRO ID

Киселото мляко е категория с много висока честота на покупка у нас

Киселото мляко е категория с много висока честота на покупка у нас

Изключително висока е честотата на покупка в категорията Кисело мляко на седмична база. Това показват резултатите от количествено изследване, проведено от агенция Blue Point през януари-февруари 2024 г. във ...

Прочети още

Анализи

Способността на България да устоява на глобалните рискове

Способността на България да устоява на глобалните рискове

Светът преминава през една от най-мащабните трансформации в историята на човечеството. Предизвикателствата пред икономиката, здравето, работата, отношенията са неизбежни и придобиването на умения за възстано...

Прочети още

Progressive Кошница