Списанието

Изберете рубрика:

 

Интервю

Обемът на продажбите през 2020 г. надхвърли прогнозите ни

Обемът на продажбите през 2020 г. надхвърли прогнозите ни

Брой 4, април 2021

Боряна Тодорова е един от двамата управители на известната столична верига хипермаркети HIT, която от 2020 година вече има ново име - HIT Max. Боряна е част от компанията от самото ѝ начало през 2003 го...

Прочети още
С нови над 80 договора подкрепихме българските доставчици през една изключително предизвикателна година

С нови над 80 договора подкрепихме българските доставчици през една изключително предизвикателна година

Брой 1, януари 2021

Тази година Kaufland България отбелязва 15 години присъствие на местния пазар. За всичко, което компанията е постигнала през този период, за отношенията й с българските доставчици и развитието на веригата по...

Прочети още
Десет години сме новатори в бранша

Десет години сме новатори в бранша

Брой 11, ноември 2020

  1,12 млрд. лв. е съвкупният ефект от дейността на „Лидл България” върху българската икономика. Това сочи докладът на Института за пазарна икономика (ИПИ), представящ оценка за социално-икономическ...

Прочети още
Отбелязваме 20-ти рожден ден в България с обновена програма за лоялност

Отбелязваме 20-ти рожден ден в България с обновена програма за лоялност

Брой 9, септември 2020

Hopбepт Mиcбpaндт зaпoчвa ĸapиepaтa cи в Віllа ЦИE пpeз ceптeмвpи 2011 г., cлeд ĸaтo преди това е зaeмaл пoзициятa нa Изпълнитeлeн диpeĸтop в Lіdl Pyмъния. Toй пpeминaвa пpeз пoзиции ĸaтo Глaвeн oпepaтивeн д...

Прочети още
Ще работим в посока на развитие на дигитализация, онлайн търговия и нови модели на работа

Ще работим в посока на развитие на дигитализация, онлайн търговия и нови модели на работа

Брой 7 / 8, юли / август 2020

Иванка Иванова се присъединява се към екипа на „Орбико България“ през юли 2006 г. като специалист „Логистика”. Професионалният й път преминава през различни ръководни позиции – от старши логистичен специалис...

Прочети още
Ще успяват тези, които са бързо адаптивни и с визия за развитие

Ще успяват тези, които са бързо адаптивни и с визия за развитие

Брой 6, юни 2020

Периодът на извънредно положение и кризата със COVID-19 се отрази на целия пазар. Търговията с бързооборотни стоки също претърпя промени. Въпреки предизвикателствата, една от най-големите български търговски...

Прочети още
Кризата около COVID-19 ще накара много хора да обърнат поглед към повече здравословни продукти

Кризата около COVID-19 ще накара много хора да обърнат поглед към повече здравословни продукти

Брой 5, май 2020

  Една от водещите компании за производство на сладки изделия на пазара „Престиж-96“ развива успешно от няколко години своя линия здравословни продукти в крак с тенденцията за здравословно хранене. ...

Прочети още
Бизнесът говори

Бизнесът говори

Брой 4, април 2020

В дни на извънредно положение и пред прага на икономическа криза, списание PROGRESSIVE попита представители на големи компании за производство и търговия с бързооборотни стоки какво е мнението им за ситуация...

Прочети още
Има нови възможности на пазара, не спирайте да ги търсите

Има нови възможности на пазара, не спирайте да ги търсите

Брой 4, април 2020

  Красен Кюркчиев, Собственик и управител, Ficosota   Г-н Кюркчиев, какво се промени в работата ви и в компанията, откакто възникна пандемията, свързана с разпространението на COVID-19?...

Прочети още
Потребителите се обвързват с брандовете много по-активно в кризисни ситуации

Потребителите се обвързват с брандовете много по-активно в кризисни ситуации

Брой 4, април 2020

  Предраг Милинчич, Директор на Mars за България   Г-н Милинчич, какво се промени в работата ви и в организацията на компанията по време на извънредното положение? Ситуацията, пред ...

Прочети още
Страница: 1 от 15
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...