Списанието

Изберете рубрика:

 

Интервю

2025 година – планове за развитие и разрастване

2025 година – планове за развитие и разрастване

Брой 1-2, януари/февруари 2025

В търговията с хранителни стоки модерната търговия генерира 47% от общите приходи и осигурява 35% от заетостта, показва анализ на Института за пазарна икономика от края на 2024 г. (с данни от 2022 г.). Пости...

Прочети още
Да станем още по-добри във всяко едно отношение

Да станем още по-добри във всяко едно отношение

Брой 1-2, януари/февруари 2025

Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България   Как оценявате финансовите си резултати в края на 2024 година? За нас 2024 г. беше поредната успешна година в много отношения. Отч...

Прочети още
В готовност сме да разгърнем пълния потенциал на плановете си

В готовност сме да разгърнем пълния потенциал на плановете си

Брой 1-2, януари/февруари 2025

Иван Чернев, изпълнителен директор на Kaufland България   Как оценявате финансовите си резултати в края на 2024 година? 2024 г. беше поредната динамична година за българския ритейл, но въпре...

Прочети още
Силно мотивирани сме да развиваме по още по-устойчив начин нашата дейност

Силно мотивирани сме да развиваме по още по-устойчив начин нашата дейност

Брой 1-2, януари/февруари 2025

Светослав Гаврилов, изпълнителен директор на „Фантастико груп“.   Как оценявате финансовите си резултати в края на 2024 година? През изминалата година постигнахме устойчиви финансови резулта...

Прочети още
Пожелаваме си година без турбуленции, за да продължим да работим и да се развиваме устойчиво

Пожелаваме си година без турбуленции, за да продължим да работим и да се развиваме устойчиво

Брой 1-2, януари/февруари 2025

Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на LIDL България   Как оценявате финансовите си резултати в края на 2024 година? Нашата финансова година приключва в края на февруари 2025 г. и...

Прочети още
Оборотът на dm достигна близо 400 млн. лева

Оборотът на dm достигна близо 400 млн. лева

Брой 10, октомври 2024

Разнообразният асортимент, доброто съотношение цена-качество, дружелюбните и отзивчиви служители, високото качество и добрата подредба на магазините, в които е лесно да се ориентираш – това са силните страни...

Прочети още
За 30 години на българския пазар Сарантис България се гордее, че се превърна в доверен партньор, модерна, успешна и устойчива компания

За 30 години на българския пазар Сарантис България се гордее, че се превърна в доверен партньор, модерна, успешна и устойчива компания

Брой 9, септември 2024

Стефан Андреев заема позицията Генерален Мениджър в „Сарантис България“, като основният му фокус са експанзията на бизнеса и постигането на устойчив ръст.  Стефан притежава над 25 години опит в сферата ...

Прочети още
Завръщаме се с мултиформатна стратегия за Carrefour, в която потребителят е в центъра

Завръщаме се с мултиформатна стратегия за Carrefour, в която потребителят е в центъра

Брой 4, април 2024

Г-н Стасинулиас, нека да започнем с кратко представяне на Retail and More. Разкажете ни от колко години оперирате на гръцкия пазар и кои вериги управлявате на него? Retail and Мore е компанията, която дъ...

Прочети още
Супермаркети СВА преминават под бранда Бурлекс

Супермаркети СВА преминават под бранда Бурлекс

Брой 2, февруари 2024

Познатите на хиляди клиенти супермаркети СВА преминават изцяло под бранда Бурлекс, поставяйки си два слогана, които ще са движещата сила за развитие на веригата: „Любимият ти СУПЕРмаркет“ и „СУПЕР е да сме д...

Прочети още
Нашата цел е да бъдем възприемани като предпочитаното място за ежедневно пазаруване

Нашата цел е да бъдем възприемани като предпочитаното място за ежедневно пазаруване

Брой 11, ноември 2023

Цветан Нейчев има двадесет годишен опит в търговията с бързооборотни стоки, като участва в реализирането на множество международни и локални проекти, свързани с ритейла. В момента е Главен оперативен директо...

Прочети още
Страница: 1 от 17
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...