Списанието

Изберете рубрика:

 

Супермаркети СВА преминават под бранда Бурлекс

Брой 2, февруари 2024

Дата: 28.02.2024 Коментари: 0
Снимки (1)
Супермаркети СВА преминават под бранда Бурлекс

Познатите на хиляди клиенти супермаркети СВА преминават изцяло под бранда Бурлекс, поставяйки си два слогана, които ще са движещата сила за развитие на веригата: „Любимият ти СУПЕРмаркет“ и „СУПЕР е да сме до теб“.

Интервю с Петър Павленков, търговски директор и акционер в компанията.

Какви са плановете за развитие на верига магазини Бурлекс?

Плановете ни винаги са свързани с развитие, защото в нашия сектор не можем да си позволим да сме пасивни. Следваме потребителските тенденции, учим се от клиентите си всеки ден и се стараем да надграждаме.

Концепцията, която сме избрали е напред към ново зелено начало, носещо в себе си иновации не само във визията, а преход към по-модерно, по-достъпно и комфортно обслужване в обновените търговски зали. Компанията залага на функционален, свеж интериор, целящ да допринесе удобство, уют и практичност на клиентите при ежедневното им пазаруване.

Зеленото е заложено и в стратегията ни за опазване на околната среда. Стремежът на компанията е до края на 2030 година да използва все повече възобновяеми източници на енергия и да работи в посока към постепенно намаляване на изхвърляните емисиите от въглеродни газове. Насърчаваме използването на торбички за многократна употреба и такива, които са от рециклируеми материали. Предстоят ни нови проекти, свързани с разделното събиране на отпадъци, с които считаме, че бихме променили потребителските нагласи на клиентите и общата ни ангажираност към опазването на климата.

Стремежът ни е да се превърнем в „Любимият ти СУПЕРмаркет“ и да бъдем първият избор на клиентите като им предлагаме удобни локации, добро обслужване, богат  продуктов асортимент, изгодни ценови предложения и кампании, защото „Любимият ти СУПЕРмаркет е с теб във всеки повод“.

Ще откриете ли на нови локации и къде?

Ние постоянно откриваме нови магазини, само през изминалата година отворихме 5 нови супермаркета Бурлекс. Тази година продължаваме с пълна сила ребрандирането на всички обекти СВА, а до края на годината трябва да отворим и още 4 съвсем нови локации.

В началото на март ни очаква откриване на нов обект в идеалния център на София - на бул. „Ал. Стамболийски“ 44. Търговският обект е разположен на  850 кв. м. търговска зала и предлага голям асортимент от основни храни, свежи плодове и зеленчуци, месо и месни  деликатеси, щанд със здравословни храни, богат сектор от алкохолни напитки, включващ родни и вносни брандове, нехранителни продукти, подходящи за всяко домакинство и много разнообразен кулинарен щанд, изключително удобен за клиентите, живеещи и работещи в офисите на близо.

Колко нови обекта планирате да откриете до края на годината и с тях колко общо ще станат търговските обекти под бранда Бурлекс?

Планираме да открием 5 нови обекта през тази година, успоредно със започналото мащабно ребрандиране и реновиране на работещите към момента супермаркети под бранда СВА. До края на годината се надяваме да завършим успешно всички процеси по ребрандиране и модернизация на обектите, с което общия брой на супермаркетите Бурлекс ще надхвърли 80 в градовете София, Русе, Варна, Велико Търново, Дряново, Тутракан, Балчик, Каварна и други населени места от страната.

Полагаме усилия процесите по ребрандиране и модернизация да вървят плавно, без да пречим на клиентите в ежедневното им пазаруване, но и да изпипваме всеки детайл.

Ще променяте ли асортимента или ще продължите да предлагате познатите на вашите потребители стоки?

Всеки ден носи нова промяна за всеки от нас, както знаете в търговията промените са изключително динамични, затова и ние се опитваме да сме гъвкави и да откликваме бързо на променящите се нужди на нашите клиенти. Работим неуморно в тази посока, търсейки нови възможности, продукти и услуги, които да бъдат атрактивни и в същото време достъпни и удобни за тях.

Не предвиждаме кардинална промяна в асортимента си, но както до сега, внимателно подбираме сред много български и европейски производители, за да доставим на нашите клиенти качествена българска стока и конкурентни продукти на световно известни марки.

Ние сме българска верига и за нас е изключително важно да подкрепяме българските производители. Изградили сме здрави връзки с родните търговци на локално и регионално ниво. Част от мисията ни е да стимулираме българския бизнес и с това интервю, апелираме към всички малки и средни местни производители да се свързват с нас, за да си помагаме взаимно и да развиваме икономиката на страната.

Във връзка с модерния начин на живот планирате ли да разширите асортимента на свежите, премиум и веган продуктите, които предлагате в търговските обекти?

Вървим смело напред и в крак с новите  потребителски изисквания и желания, отворени сме към новото, което предстои.

Във всички наши магазини има богати сектори за здравословно хранене, веган продукти, продукти за хора с диабет и др. Фреш категорията е тази, в която винаги има какво да се желае, какво ново или сезонно да предложи на клиента, така че продължаваме да работим усърдно в тази посока.

Мнението на клиентите е най-важната оценка за работата ни, затова винаги го търсим и ценим, дори то да не е положително. Освен че следим всички препоръки и коментари и се стараем да отговорим бързо на всеки клиент, самият аз много често лично говоря с наши клиенти и служители, изслушваме тяхното мнение и винаги се вслушваме в техните препоръките, забележки или предложения, които ни дават.

Ще развивате ли сегмента на собствените марки?

Продуктите със собствена марка се радват на добро търсене и разпознаване от клиентите, което ни мотивира да работим за увеличаване на асортимента. Разбира се, запазваме изначалната ни цел да съчетаваме оптимално съотношението цена-качество.

Планирате ли да предлагате възможност за онлайн поръчки на стоки от вашите магазини?

На този етап фокусът ни е насочен към ребрандирането на физическите обекти и откриването на нови, но сериозно обмисляме и проучваме възможността да разширим бизнеса и в онлайн пространството. В последните години онлайн търговията отбеляза рекордни ръстове в продажбите, което промени мисленето на всички в бранша и отвори вратите към едно още по-удобно и улеснено за клиентите пазаруване.