Списанието

Изберете рубрика:

 

На Фокус

Категорията „Масло“ с ръст в обем и стойност

Категорията „Масло“ с ръст в обем и стойност

Брой 9, септември 2024

Категорията „Масло“ отбелязва ръст от 1,7% в стойност и 12% в обем за МАТ период юли’24-август’23 vs юли’23-август’22 година, показват данните на „NIQ България“. Обемът в продажбите се  генерира от най-...

Прочети още
Пазарът на продукти без глутен и без лактоза ще продължи да се развива положително

Пазарът на продукти без глутен и без лактоза ще продължи да се развива положително

Брой 8, август 2024

Размерът на глобалния пазар на безглутенови продукти се оценява на 6,45 млрд. щ.д. през 2022 г. и се очаква да расте със среден годишен темп от 9,8% от 2023 г. до 2030 г. Нарастващото разпространение на цели...

Прочети още
Високата образованост развива категорията

Високата образованост развива категорията

Брой 7, юли 2024

Размерът на глобалния пазар на сапун беше оценен на 43,31 млрд. щ.д. през 2022 г. и се предвижда да нарасне от 45,58 млрд. щ.д. през 2023 година до 67,18 млрд. щ.д. до 2030 година, достигайки средно годишен ...

Прочети още
Категорията „Чипс и Снакс“ продължава да повишава средната цена за втора поредна година

Категорията „Чипс и Снакс“ продължава да повишава средната цена за втора поредна година

Брой 6, юни 2024

Макар и с по-бавен темп на увеличение през 2024 година категорията „Чипс и Снакс“ продължава да повишава средната цена за втора поредна година. Двете категории със загуба на купувачи през 2024 г. Категориите...

Прочети още
Категорията „Безалкохолни напитки“ с ръст в стойност от 7% през 2023 година

Категорията „Безалкохолни напитки“ с ръст в стойност от 7% през 2023 година

Брой 5, май 2024

  Категорията „Безалкохолни напитки“ остава на нивата от 2022 година по отношение за закупените обеми, докато в стойност расте с 7% през 2023 година, показват данните на  Потребителски панел Гф...

Прочети още
1,5 литра е най-предпочитаната опаковка бутилирана вода

1,5 литра е най-предпочитаната опаковка бутилирана вода

Брой 4, април 2024

При бутилираната вода процентната разлика е ръст в стойност е 16,8% и 4,5% в обем, показват данните на „NIQ България“ за МАТ период февруари 2023 – февруари 2024 vs МАТ период февруари 2022 – февруари 2023 г...

Прочети още
Ръст от 13,5% в цената на литър прясно мляко

Ръст от 13,5% в цената на литър прясно мляко

Брой 2, февруари 2024

Продажбите в стойност на прясно мляко растат с 12,1% докато в обем се регистрират спад от  1,2%, показват данните за тотал пазара у нас на „NIQ България“. Разглежданият период е МАТ януари – декември 20...

Прочети още
Какви тенденции в категорията Кафе бяха наложени през 2023 г.

Какви тенденции в категорията Кафе бяха наложени през 2023 г.

Брой 1, януари 2024

Много потребители възприемат кафето като неизменна и до някъде основна част от  рутината на тяхното ежедневие, разчитайки на топлата напитка да ги държи енергизирани през деня. Според потребителския ана...

Прочети още
Вкус, цена и видовете ядки в микса определят избора на марка в категорията

Вкус, цена и видовете ядки в микса определят избора на марка в категорията

Брой 12, декември 2023

Oбщо 40% от потребителите консумират ядки на седмична база. Това показва проучване на JTN направено специално за Category Retail Forum през март 2023 г. Количественото изследване е с национален обхват, напра...

Прочети още
Честотата на покупка на вафли се увеличава

Честотата на покупка на вафли се увеличава

Брой 11, ноември 2023

Категорията „Сладки изделия“ отбелязва 11,5% ръст в стойност, провокиран най-вече от ръст в цените и в по-малка степен от по-чести покупки. Това компенсира намаляването в количествата закупени продукти от до...

Прочети още
Страница: 1 от 28
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...