Списанието
Изберете рубрика:
На Фокус

Пастьоризирано или UHT мляко – да направим информиран избор
Брой 2, февруари 2023
Разглеждайки пазара на пастьоризираното мляко в наши дни можем да срещнем безброй разновидности на продукта – с различно съдържание на мазнина и в опаковки вариращи от стъклени или пластмасови бутилки до кут...
Прочети още
PRO Brand Test – пастьоризирано прясно мляко
Брой 2, февруари 2023
Тази година списание PROGRESSIVE реши да възобнови своята рубрика PRO Brand Test, която осъществява в сътрудничество с лабораторията за сензорен анализ NSF. Като старт подложихме на дегустация пастьоризирано...
Прочети още
Ръст в стойност и в обем при кафето на зърна
Брой 1, януари 2023
Пазарът на кафе расте в стойност с 9,7% и регистрира спад в обем (килограми) от -2,4%, също така се наблюдава спад в продажбите на единични бройки с -10,6%. Това означава, че единичната бройка, която се купу...
Прочети още
84,6 % от домакинствата купуват сурово-сушени колбаси
Брой 12, декември 2022
Пенетрацията в категория Сурово-сушени колбаси е 84,6% за периода от януари до октомври 2022 година, което е с 2,4 процентни пункта повишение спрямо същия период за 2021 година, според данни на GfK България....
Прочети още
При нетунквани вафли се наблюдава раздвижване
Брой 11, ноември 2022
Пазарът на категорията „Вафли“, който включва покрити и непокрити вафли, регистрира промяна в стойност с ръст от 15% и спад в обем (килограми) от – 3% за МАТ период октомври 2021 – септември 2022 vs. МАТ окт...
Прочети още
Ръст в стойност при маслото и маргарина
Брой 10, октомври 2022
Световният пазар на масло се очаква да нарасне от 37,1 млрд. долара през 2021 година до 49,07 млрд. долара през 2028 година, с годишен темп на ръст от около 4,11%, показват прогнозите на Fortune Business Ins...
Прочети още
Осезаем ръст в категорията на шоколадовите продукти
Брой 9, септември 2022
Проучване на MarketLinks показва нарастване категорията Пакетирани храни и десерти. Всички шоколадови категории са с ръст, като най-значим е при шоколада. Шоколадовите бонбони пък са с най високо проникване....
Прочети още
43% консумират солети между закуската и обяда
Брой 8, август 2022
Най-консумираните марки брускети и хлебен чипс са Bake Rolls, Maretti, Kubeti, според проучване на Arbitrage от февруари 2022 г., което беше представено на Category Retail Forum 2022 г., При солетите топ мар...
Прочети още
Антибактериалните сапуни, овлажняващите и без допълнителна функция заемат 97,4% от продажбите на категорията в стойност
Брой 7, юли 2022
Отчита се спад на продажбите в бройки на категория „Тоалетни сапуни“ с -8,7% и в стойност с -3,8%, показват данните на „NielsenIQ България“ за МАТ период март-април 2022 – май-юни 2021 г., сравнено с МАТ пер...
Прочети още
Нараства интересът към здравословните плодово-млечни десерти и напитки
Брой 7, юли 2022
Размерът на световния пазар на овкусено кисело мляко беше оценен на 34,8 милиарда щатски долара през 2019 г. и се очаква да се разшири със среден годишен темп на ръст от 6,9% от 2020-2027, според данни на Gr...
Прочети още