Списанието

Изберете рубрика:

 

На Фокус

Пазарът на ядки с положителен тренд

Пазарът на ядки с положителен тренд

Брой 12, декември 2024

Размерът на световния пазар на ядки е оценен на 55.90 млрд. щ.д. през 2022 г. и се прогнозира да нараства с средногодишен темп на ръст от 5,4% от 2023 до 2030 година, показва анализ на Grand View Research (w...

Прочети още
Супермаркети и Малки хранителни магазини са с най-голяма важност за покупките на вафли

Супермаркети и Малки хранителни магазини са с най-голяма важност за покупките на вафли

Брой 11, ноември 2024

Продуктовата група „Вафли“ забавя своето развитие през периода МАТ Септември 2024 г. спрямо ръста, които категорията регистрира през 2023 годена, показват данните на ЮГов Си Пи България (YouGov)*. Ръстъ...

Прочети още
Промоциите при препаратите за миене на съдове са ключови за продажбите в категорията

Промоциите при препаратите за миене на съдове са ключови за продажбите в категорията

Брой 10, октомври 2024

Пазарът на препарати за съдове се стабилизира след спад в продажбите през 2022 г. Това показаха данните за категорията на NIQ представени по време на тазгодишното издание на Category Retail Forum, което се п...

Прочети още
Категорията „Масло“ с ръст в обем и стойност

Категорията „Масло“ с ръст в обем и стойност

Брой 9, септември 2024

Категорията „Масло“ отбелязва ръст от 1,7% в стойност и 12% в обем за МАТ период юли’24-август’23 vs юли’23-август’22 година, показват данните на „NIQ България“. Обемът в продажбите се  генерира от най-...

Прочети още
Пазарът на продукти без глутен и без лактоза ще продължи да се развива положително

Пазарът на продукти без глутен и без лактоза ще продължи да се развива положително

Брой 8, август 2024

Размерът на глобалния пазар на безглутенови продукти се оценява на 6,45 млрд. щ.д. през 2022 г. и се очаква да расте със среден годишен темп от 9,8% от 2023 г. до 2030 г. Нарастващото разпространение на цели...

Прочети още
Високата образованост развива категорията

Високата образованост развива категорията

Брой 7, юли 2024

Размерът на глобалния пазар на сапун беше оценен на 43,31 млрд. щ.д. през 2022 г. и се предвижда да нарасне от 45,58 млрд. щ.д. през 2023 година до 67,18 млрд. щ.д. до 2030 година, достигайки средно годишен ...

Прочети още
Категорията „Чипс и Снакс“ продължава да повишава средната цена за втора поредна година

Категорията „Чипс и Снакс“ продължава да повишава средната цена за втора поредна година

Брой 6, юни 2024

Макар и с по-бавен темп на увеличение през 2024 година категорията „Чипс и Снакс“ продължава да повишава средната цена за втора поредна година. Двете категории със загуба на купувачи през 2024 г. Категориите...

Прочети още
Категорията „Безалкохолни напитки“ с ръст в стойност от 7% през 2023 година

Категорията „Безалкохолни напитки“ с ръст в стойност от 7% през 2023 година

Брой 5, май 2024

  Категорията „Безалкохолни напитки“ остава на нивата от 2022 година по отношение за закупените обеми, докато в стойност расте с 7% през 2023 година, показват данните на  Потребителски панел Гф...

Прочети още
1,5 литра е най-предпочитаната опаковка бутилирана вода

1,5 литра е най-предпочитаната опаковка бутилирана вода

Брой 4, април 2024

При бутилираната вода процентната разлика е ръст в стойност е 16,8% и 4,5% в обем, показват данните на „NIQ България“ за МАТ период февруари 2023 – февруари 2024 vs МАТ период февруари 2022 – февруари 2023 г...

Прочети още
Ръст от 13,5% в цената на литър прясно мляко

Ръст от 13,5% в цената на литър прясно мляко

Брой 2, февруари 2024

Продажбите в стойност на прясно мляко растат с 12,1% докато в обем се регистрират спад от  1,2%, показват данните за тотал пазара у нас на „NIQ България“. Разглежданият период е МАТ януари – декември 20...

Прочети още
Страница: 1 от 28
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...