Списанието

Изберете рубрика:

 

На Фокус

При нетунквани вафли се наблюдава раздвижване

При нетунквани вафли се наблюдава раздвижване

Брой 11, ноември 2022

Пазарът на категорията „Вафли“, който включва покрити и непокрити вафли, регистрира промяна в стойност с ръст от 15% и спад в обем (килограми) от – 3% за МАТ период октомври 2021 – септември 2022 vs. МАТ окт...

Прочети още
Ръст в стойност при маслото и маргарина

Ръст в стойност при маслото и маргарина

Брой 10, октомври 2022

Световният пазар на масло се очаква да нарасне от 37,1 млрд. долара през 2021 година до 49,07 млрд. долара през 2028 година, с годишен темп на ръст от около 4,11%, показват прогнозите на Fortune Business Ins...

Прочети още
Осезаем ръст в категорията на шоколадовите продукти

Осезаем ръст в категорията на шоколадовите продукти

Брой 9, септември 2022

Проучване на MarketLinks показва нарастване категорията Пакетирани храни и десерти. Всички шоколадови категории са с ръст, като най-значим е при шоколада. Шоколадовите бонбони пък са с най високо проникване....

Прочети още
43% консумират солети между закуската и обяда

43% консумират солети между закуската и обяда

Брой 8, август 2022

Най-консумираните марки брускети и хлебен чипс са Bake Rolls, Maretti, Kubeti, според проучване на Arbitrage от февруари 2022 г., което беше представено на Category Retail Forum 2022 г., При солетите топ мар...

Прочети още
Антибактериалните сапуни, овлажняващите и без допълнителна функция заемат 97,4% от продажбите на категорията в стойност

Антибактериалните сапуни, овлажняващите и без допълнителна функция заемат 97,4% от продажбите на категорията в стойност

Брой 7, юли 2022

Отчита се спад на продажбите в бройки на категория „Тоалетни сапуни“ с -8,7% и в стойност с -3,8%, показват данните на „NielsenIQ България“ за МАТ период март-април 2022 – май-юни 2021 г., сравнено с МАТ пер...

Прочети още
Нараства интересът към здравословните плодово-млечни десерти и напитки

Нараства интересът към здравословните плодово-млечни десерти и напитки

Брой 7, юли 2022

Размерът на световния пазар на овкусено кисело мляко беше оценен на 34,8 милиарда щатски долара през 2019 г. и се очаква да се разшири със среден годишен темп на ръст от 6,9% от 2020-2027, според данни на Gr...

Прочети още
Най-често се консумира чипс следобед, 76% го консумират у дома

Най-често се консумира чипс следобед, 76% го консумират у дома

Брой 6, юни 2022

Почти всички категории чипс и снакс увеличават потребителите си, но честотата на консумация намалява, сочи проучване на Arbitrage от февруари 2022 г.  Пърженият картофен чипс е увеличил потребителите си...

Прочети още
Безалкохолните напитки - една от категориите с най-голям ръст

Безалкохолните напитки - една от категориите с най-голям ръст

Брой 5, май 2022

През изминалата година една от категориите с най-голям ръст в сектора на бързооборотните стоки са безалкохолните напитки (вода, газирани напитки, плодови сокове, енергийни напитки, студен чай и зеленчукови с...

Прочети още
Сладките бисквити с двуцифрен ръст в стойност

Сладките бисквити с двуцифрен ръст в стойност

Брой 4, април 2022

Категория „Захарни изделия“ е на второ място по принос в стойност към общия сегмент „Храни и напитки“, показват данните на „NielsenIQ България“. За 2021 г. те регистрират 5,5% промяна в стойност. Вафлите...

Прочети още
Ръст в стойност на продажбите на прясно мляко

Ръст в стойност на продажбите на прясно мляко

Брой 2, февруари 2022

Продажбите на категорията „Прясно мляко“ намаляват в обем и бройки, но отбелязват ръст от 1,54% в стойност. В литри спадът е 1,29%, а в бройки -1%. Това показват данните на „NielsenIQ България“ за МАТ период...

Прочети още
Страница: 1 от 26
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...