Списанието
Изберете рубрика:
На Фокус

Соленият снакс – здравословна, лесна и удобна закуска
Брой 8, август 2023
Размерът на глобалния пазар на солен снакс беше оценен на 202 млрд. щ. д. през 2022 година и се очаква да надхвърли 327,46 млрд. щатски долара до 2032 г., нараствайки със среден годишен темп на растеж (CAGR)...
Прочети още
Зърнени закуски и барчета – категории с потенциал
Брой 7, юли 2023
Пазарът на здравословни барове и зърнени закуски ще продължава да се развива с бързи темпове, поради увеличеното внимание към здравето от страна на потребителите, удобството на консумация и улеснението, коит...
Прочети още
Чипс се консумира предимно у дома
Брой 6, юни 2023
Честотата на консумация на чипс на седмична база е 24%, показва количествено проучване на JTN, чийто резултати бяха представени на PROGRESSIVE Category Retail Forum, състоял се по-рано тази година.  ...
Прочети още
70% купуват газирани безалкохолни напитки месечно
Брой 5, май 2023
42% от потребителите купуват безалкохолни газирани напитки един път седмично, 28% предпочитат негазираните напитки и 43% пазаруват вода в този времеви диапазон. Това показва количествено проучване, осъществе...
Прочети още
Минералната вода е водещ сегмент в общата категория
Брой 4, април 2023
Бутилираната вода бележи ръст през последния МАТ период*, показват данните на „NielsenIQ България“, като реализираните продажби достигат ръст от 25% в стойност и 6% в обем, спрямо предходния МАТ. ...
Прочети още
Пастьоризирано или UHT мляко – да направим информиран избор
Брой 2, февруари 2023
Разглеждайки пазара на пастьоризираното мляко в наши дни можем да срещнем безброй разновидности на продукта – с различно съдържание на мазнина и в опаковки вариращи от стъклени или пластмасови бутилки до кут...
Прочети още
PRO Brand Test – пастьоризирано прясно мляко
Брой 2, февруари 2023
Тази година списание PROGRESSIVE реши да възобнови своята рубрика PRO Brand Test, която осъществява в сътрудничество с лабораторията за сензорен анализ NSF. Като старт подложихме на дегустация пастьоризирано...
Прочети още
Ръст в стойност и в обем при кафето на зърна
Брой 1, януари 2023
Пазарът на кафе расте в стойност с 9,7% и регистрира спад в обем (килограми) от -2,4%, също така се наблюдава спад в продажбите на единични бройки с -10,6%. Това означава, че единичната бройка, която се купу...
Прочети още
84,6 % от домакинствата купуват сурово-сушени колбаси
Брой 12, декември 2022
Пенетрацията в категория Сурово-сушени колбаси е 84,6% за периода от януари до октомври 2022 година, което е с 2,4 процентни пункта повишение спрямо същия период за 2021 година, според данни на GfK България....
Прочети още
При нетунквани вафли се наблюдава раздвижване
Брой 11, ноември 2022
Пазарът на категорията „Вафли“, който включва покрити и непокрити вафли, регистрира промяна в стойност с ръст от 15% и спад в обем (килограми) от – 3% за МАТ период октомври 2021 – септември 2022 vs. МАТ окт...
Прочети още