Списанието
Изберете рубрика:
На Фокус
Категорията „Масло“ с ръст в обем и стойност
Брой 9, септември 2024
Категорията „Масло“ отбелязва ръст от 1,7% в стойност и 12% в обем за МАТ период юли’24-август’23 vs юли’23-август’22 година, показват данните на „NIQ България“. Обемът в продажбите се генерира от най-...
Прочети ощеПазарът на продукти без глутен и без лактоза ще продължи да се развива положително
Брой 8, август 2024
Размерът на глобалния пазар на безглутенови продукти се оценява на 6,45 млрд. щ.д. през 2022 г. и се очаква да расте със среден годишен темп от 9,8% от 2023 г. до 2030 г. Нарастващото разпространение на цели...
Прочети ощеВисоката образованост развива категорията
Брой 7, юли 2024
Размерът на глобалния пазар на сапун беше оценен на 43,31 млрд. щ.д. през 2022 г. и се предвижда да нарасне от 45,58 млрд. щ.д. през 2023 година до 67,18 млрд. щ.д. до 2030 година, достигайки средно годишен ...
Прочети ощеКатегорията „Чипс и Снакс“ продължава да повишава средната цена за втора поредна година
Брой 6, юни 2024
Макар и с по-бавен темп на увеличение през 2024 година категорията „Чипс и Снакс“ продължава да повишава средната цена за втора поредна година. Двете категории със загуба на купувачи през 2024 г. Категориите...
Прочети ощеКатегорията „Безалкохолни напитки“ с ръст в стойност от 7% през 2023 година
Брой 5, май 2024
Категорията „Безалкохолни напитки“ остава на нивата от 2022 година по отношение за закупените обеми, докато в стойност расте с 7% през 2023 година, показват данните на Потребителски панел Гф...
Прочети още1,5 литра е най-предпочитаната опаковка бутилирана вода
Брой 4, април 2024
При бутилираната вода процентната разлика е ръст в стойност е 16,8% и 4,5% в обем, показват данните на „NIQ България“ за МАТ период февруари 2023 – февруари 2024 vs МАТ период февруари 2022 – февруари 2023 г...
Прочети ощеРъст от 13,5% в цената на литър прясно мляко
Брой 2, февруари 2024
Продажбите в стойност на прясно мляко растат с 12,1% докато в обем се регистрират спад от 1,2%, показват данните за тотал пазара у нас на „NIQ България“. Разглежданият период е МАТ януари – декември 20...
Прочети ощеКакви тенденции в категорията Кафе бяха наложени през 2023 г.
Брой 1, януари 2024
Много потребители възприемат кафето като неизменна и до някъде основна част от рутината на тяхното ежедневие, разчитайки на топлата напитка да ги държи енергизирани през деня. Според потребителския ана...
Прочети ощеВкус, цена и видовете ядки в микса определят избора на марка в категорията
Брой 12, декември 2023
Oбщо 40% от потребителите консумират ядки на седмична база. Това показва проучване на JTN направено специално за Category Retail Forum през март 2023 г. Количественото изследване е с национален обхват, напра...
Прочети ощеЧестотата на покупка на вафли се увеличава
Брой 11, ноември 2023
Категорията „Сладки изделия“ отбелязва 11,5% ръст в стойност, провокиран най-вече от ръст в цените и в по-малка степен от по-чести покупки. Това компенсира намаляването в количествата закупени продукти от до...
Прочети още