Списанието

Изберете рубрика:

 

На Фокус

Категорията „Безалкохолни напитки“ с ръст в стойност от 7% през 2023 година

Категорията „Безалкохолни напитки“ с ръст в стойност от 7% през 2023 година

Брой 5, май 2024

  Категорията „Безалкохолни напитки“ остава на нивата от 2022 година по отношение за закупените обеми, докато в стойност расте с 7% през 2023 година, показват данните на  Потребителски панел Гф...

Прочети още
1,5 литра е най-предпочитаната опаковка бутилирана вода

1,5 литра е най-предпочитаната опаковка бутилирана вода

Брой 4, април 2024

При бутилираната вода процентната разлика е ръст в стойност е 16,8% и 4,5% в обем, показват данните на „NIQ България“ за МАТ период февруари 2023 – февруари 2024 vs МАТ период февруари 2022 – февруари 2023 г...

Прочети още
Ръст от 13,5% в цената на литър прясно мляко

Ръст от 13,5% в цената на литър прясно мляко

Брой 2, февруари 2024

Продажбите в стойност на прясно мляко растат с 12,1% докато в обем се регистрират спад от  1,2%, показват данните за тотал пазара у нас на „NIQ България“. Разглежданият период е МАТ януари – декември 20...

Прочети още
Какви тенденции в категорията Кафе бяха наложени през 2023 г.

Какви тенденции в категорията Кафе бяха наложени през 2023 г.

Брой 1, януари 2024

Много потребители възприемат кафето като неизменна и до някъде основна част от  рутината на тяхното ежедневие, разчитайки на топлата напитка да ги държи енергизирани през деня. Според потребителския ана...

Прочети още
Вкус, цена и видовете ядки в микса определят избора на марка в категорията

Вкус, цена и видовете ядки в микса определят избора на марка в категорията

Брой 12, декември 2023

Oбщо 40% от потребителите консумират ядки на седмична база. Това показва проучване на JTN направено специално за Category Retail Forum през март 2023 г. Количественото изследване е с национален обхват, напра...

Прочети още
Честотата на покупка на вафли се увеличава

Честотата на покупка на вафли се увеличава

Брой 11, ноември 2023

Категорията „Сладки изделия“ отбелязва 11,5% ръст в стойност, провокиран най-вече от ръст в цените и в по-малка степен от по-чести покупки. Това компенсира намаляването в количествата закупени продукти от до...

Прочети още
1+1 е най-предпочитаното пакетно предложение при препарати за измиване на съдове

1+1 е най-предпочитаното пакетно предложение при препарати за измиване на съдове

Брой 10, октомври 2023

45,8% от участниците в проучване заявяват, че купуват препарат за измиване на съдове веднъж месечно и по-често. Проучването е осъществено от агенция BluePoint през януари 2023 година. Това е количествено изс...

Прочети още
Пазарът на масло се увеличава в глобален мащаб

Пазарът на масло се увеличава в глобален мащаб

Брой 9, септември 2023

Размерът на световния пазар на масло е оценен на 35,61 милиарда щатски долара през 2020 г. Предвижда се той да нарасне до 49,07 милиарда щатски долара до 2028 г. при среден годишен темп на ръст (CAGR) от 4,1...

Прочети още
Соленият снакс – здравословна, лесна и удобна закуска

Соленият снакс – здравословна, лесна и удобна закуска

Брой 8, август 2023

Размерът на глобалния пазар на солен снакс беше оценен на 202 млрд. щ. д. през 2022 година и се очаква да надхвърли 327,46 млрд. щатски долара до 2032 г., нараствайки със среден годишен темп на растеж (CAGR)...

Прочети още
Зърнени закуски и барчета – категории с потенциал

Зърнени закуски и барчета – категории с потенциал

Брой 7, юли 2023

Пазарът на здравословни барове и зърнени закуски ще продължава да се развива с бързи темпове, поради увеличеното внимание към здравето от страна на потребителите, удобството на консумация и улеснението, коит...

Прочети още
Страница: 1 от 28
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...