Списанието

Изберете рубрика:

 

На Фокус

Водещ канал за продажба на кроасани са големите хранителни магазини

Водещ канал за продажба на кроасани са големите хранителни магазини

Брой 5, май 2021

  За периода МАТ април 2020 – април 2021 година категорията „Кроасани” отбелязва спад в продажбите в обем и стойност, показват данните на агенцията за проучване на пазара „NielsenIQ България”. В обе...

Прочети още
Препаратите за съдове отбелязват ръст от 9,3% в стойност

Препаратите за съдове отбелязват ръст от 9,3% в стойност

Брой 4, април 2021

С 9.3% е нараснал пазарът в стойност препаратите за съдове през МАТ ноември 2020 г. спрямо същия 12-месечен период година по-рано. Това показват наблюденията на „Потребителски панел“ на ГфК България, който с...

Прочети още
Киселото мляко с повече похарчени средства

Киселото мляко с повече похарчени средства

Брой 3, март 2021

Домакинствата са изхарчили 7,6% повече средства за категория „Кисело мляко” през 2020 г., спрямо една година по-рано. Позитивното развитие е в резултат на по-високите средни цени и по-големи обеми на покупка...

Прочети още
Прясното мляко – свежест и качество

Прясното мляко – свежест и качество

Брой 3, март 2021

Сергей Дончев, Търговски директор, „Лактима” ЕАД:   „Пазарът на прясно мляко е устойчив”   Какво е развитието на пазара на прясно мляко? Мога да кажа, че развитието на пазара на...

Прочети още
Поглед в категориите „Кафе” и „Чай”

Поглед в категориите „Кафе” и „Чай”

Брой 1, януари 2021

Извънредната във всяко едно отношение 2020 г. е интересна от гледна точка на развитието на различните продуктови категории. Настоящата 2021 г. открива нови възможности пред играчите в бързооборотния сектор, ...

Прочети още
Ръст на продажбите онлайн и в традиционната търговия

Ръст на продажбите онлайн и в традиционната търговия

Брой 12, декември 2020

Как новата пазарна обстановка се отрази на продажбите на вино, попитахме някои от компаниите, чиято основна дейност е свързана с производството и дистрибуцията на този продукт. Въпросите ни бяха следните: 1....

Прочети още
65% от потребителите са заявили, че тази година ще пазаруват по-разумно за Коледа

65% от потребителите са заявили, че тази година ще пазаруват по-разумно за Коледа

Брой 12, декември 2020

Най-новото проучване на  JTN показва, че повечето от запитаните потребители са отделили бюджет между 100 и 250 лв. за коледни подаръци и за не повече от четирима човека*. Какво ще бъде коледното паз...

Прочети още
Вакуумираните колбаси с точно тегло държат най-голям пазарен дял в обем

Вакуумираните колбаси с точно тегло държат най-голям пазарен дял в обем

Брой 11, ноември 2020

Най-голям пазарен дял в обем от цялата категория “Трайни колбаси” държи шпековия салам. По данните на “Нилсен България” делът на шпека даже се увеличава през МАТ октомври-ноември'19 - август-септември'20 спр...

Прочети още
От всички видове препарати за пране, промоциите се увеличават единствено на капсулите

От всички видове препарати за пране, промоциите се увеличават единствено на капсулите

Брой 10, октомври 2020

Колко и как комуникира промоционалните си активности една от категориите с най-много промоции – тази на перилните препарати и препаратите за миене на съдове? Агенция Focus Bulgaria ни предостави най-новия си...

Прочети още
Шоколадовите бонбони с пълнеж най-желани от потребителите у нас

Шоколадовите бонбони с пълнеж най-желани от потребителите у нас

Брой 9, септември 2020

Когато някой каже „шоколадови изделия“ една от първите асоциации след шоколада са шоколадовите бонбони. Защото какво по-хубаво от това, когато ти се прииска нещо сладко, да хапнеш един бонбон, вместо цял шок...

Прочети още
Страница: 1 от 24
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...