Списанието
Изберете рубрика:

Добри резултати за категория „Десерти” отчита „Нилсен България” за последната година, приключила през октомври-ноември’16, с ръстове в стойност от 6,7% и в обем от 1,9 на сто. Като цяло категорията има силно изразен сезонен характер, а основният ръст на продажбите се наблюдава в периода от октомври до края на март. Тогава обикновено се достига пикът на продажбите, показват данните на маркетинговата агенция.
„Нилсен” наблюдава тенденция за премиумизация на категорията през последните години, с ръстове в стойност, изпреварващи тези в обем. Водещ сегмент, генериращ повече от 60 на сто от продажбите стойност в категорията, си остават десертите на прах, а в обем важността им е дори по-висока – 80%.
Класическите вкусове са водещи, като предпочитанията на клиентите през годините относително не са се променили, съобщава агенцията. Топ 3 вкуса (ванилия, шоколад, ягода) съставляват повече от 70% от продажбите в категорията, като ванилията и шоколадът движат ръста изцяло. През последната година, приключила през октомври-ноември’16, покупките на десерти с вкус на ванилия са нараснали с 8,3%, тези с вкус на шоколад са с ръст от 9,5 на сто, а увеличението на ягодовите десерти е с 1 на сто.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай