Списанието
Изберете рубрика:

През 2019 г. агенция Logo Market Research and Consulting ни представи резултатите си от свое ексклузивно проучване, което проследява Online поведението на добре познатите на пазара марки бисквити. Припомняме ви някои от по-интересните акцент от това проучване.
Има ли бисквитки в социалните мрежи?
Оказва се, че бисквитите присъствт в социалните мрежи, но те не са много. Анализът на съдържанието в четири популярни социални платформи – BG-Mamma, Facebook, Framar и Twitter показва наличието на почти 4000 уникални публикации и коментари, свързани с категорията, за цялата 2018 година. Лидер в наблюдаваните четири платформи е BG-Mamma, с над 1/3 от всички споменавания на „бисквити“, а на последно място е форумът на Framar с малко над 10%.
Сезонност на думата „бисквити“ – пик през октомври, затишие през март
Проучването подчертава, че почти половината от споменаванията на бисквити през 2018 г. са се случили през есента. Пикът е през октомври, а минимумът - през пролетта, с „най-слаб“ месец март.
В понеделник и сряда се коментират най-много, в неделя бисквитите отиват на заден план
Понеделникът и срядата се оказват по-предпочитаните дни за споделяне и коментиране на информация, свързана с бисквити, вероятно заради „опита“, натрупан през почивните дни или изминалата седмица – или като дейност, с която се преодолява по-лесно шока от първия работен ден и средата на работната седмица. Най-малко публикации, свързани с категорията, се наблюдават в неделя, когато темите в публикациите и цялостният ритъм на дейностите е с различни приоритети в сравнение с останалите дни от седмицата.
10:00 – 11:00 – идеалното време да поговорим за бисквити
Бисквити се коментират основно преди обяд и най-вече между 10:00 и 11:00 часа, когато е и по-вероятно да мислим за нещо за похапване. Минимумът на споменаване на категорията е в малките часове на нощта (между 01:00 и 02:00 след полунощ), когато – ако сме будни – явно имаме други приоритети пред коментирането на бисквити.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай