Списанието
Изберете рубрика:
Приложения
Шоколадови продукти и барчета запазва изключително високи нива на обща пенетрация
Брой 9, септември 2024
Продуктова кошница Шоколадови продукти и барчета запазва изключително високи нива на обща пенетрация. Любителите на продуктите в тази кошница са цели 97% от домакинствата в страната. Въпреки високата пенетра...
Прочети ощеДжин категорията се наложи като основна през лятото
Брой 7, юли 2024
Йордан Славов е директор „Нови бизнеси - кафе и алкохолни напитки“ в Кока-Кола ХБК България. Той е част от екипа на компанията от 2008 г., като през годините развива кариерата си в областта на маркетинга и п...
Прочети ощеКласическите вкусове все още са водещи на пазара
Брой 7, юли 2024
Класическият джин си остава най-предпочитан от българските потребители макар появата на най-различни видове джин в последните години на пазара у нас. Това показва проучване на агенция JTN, което беше презент...
Прочети ощеПродажбите на крема и топено сирене са с висока честота
Брой 4, април 2024
„Сиренето е един от най-продаваните продукти в Kaufland България, като през изминалата година сме реализирали на пазара близо 4 млн. килограма. За периода март 2023 – февруари 2024 г. отчитаме ръст в продажб...
Прочети ощеОтчитаме устойчив ръст в обем и в стойност, без да има съществена промяна в цените
Брой 4, април 2024
Гергина Дживджанова, мениджър „Бизнес развитие“, „Фреш Директ“ ООД Как се развиват категориите топено и крема сирене според вашите наблюдения в последната година? Има значителен...
Прочети ощеСветовният пазар на крема сирене процъфтява
Брой 4, април 2024
Световният пазар на крема сирене се очаква да нарасне от 6,59 млрд. долара през 2024 г. до 9,52 млрд. долара до 2032 г., регистрирайки сложен средногодишен процент на ръст (CAGR) от 4,7%. Това показва анализ...
Прочети ощеНараства интересът към специалните брашна
Брой 3, март 2024
Пазарът на брашно в световен мащаб се оценява на 49,1 млрд. щ.д. през 2022 година и се очаква да нараства средно годишно с 3,5% от 2023 до 2031 година, достигайки 66,9 млрд. щ.д. към края на 2031 година. ...
Прочети ощеВеликден в света на търговията
Брой 3, март 2024
Тази година католическият Великден е доста по-рано от обикновено и подготовките за празника в много страни в Западна Европа текат с пълна сила. И макар не във всички страни традициите да са свързани с козуна...
Прочети ощеВодката регистрира ръст във всички показатели
Брой 12, декември 2023
Продажбите в категорията на алкохолните напитки са нараснали в стойност с 8,1% през 2022 г. спрямо 2021 г. Това показаха данните на NIQ за категорията, представени по време на Category Retail Forum проведен ...
Прочети ощеНякои европейски държави вече дадоха старт на коледното пазаруване
Брой 11, ноември 2023
Въпреки инфлацията, която притесни милиарди хора по света, потребителите няма да се откажат от празничното пазаруване тази година. Това показва проучване, проведено от Offerista Group и Shopfully в България,...
Прочети още