Списанието

Изберете рубрика:

 

Приложения

Продажбите на крема и топено сирене са с висока честота

Продажбите на крема и топено сирене са с висока честота

Брой 4, април 2024

„Сиренето е един от най-продаваните продукти в Kaufland България, като през изминалата година сме реализирали на пазара близо 4 млн. килограма. За периода март 2023 – февруари 2024 г. отчитаме ръст в продажб...

Прочети още
Отчитаме устойчив ръст в обем и в стойност, без да има съществена промяна в цените

Отчитаме устойчив ръст в обем и в стойност, без да има съществена промяна в цените

Брой 4, април 2024

Гергина Дживджанова, мениджър „Бизнес развитие“, „Фреш Директ“ ООД   Как се развиват категориите топено и крема сирене според вашите наблюдения в последната година?   Има значителен...

Прочети още
Световният пазар на крема сирене процъфтява

Световният пазар на крема сирене процъфтява

Брой 4, април 2024

Световният пазар на крема сирене се очаква да нарасне от 6,59 млрд. долара през 2024 г. до 9,52 млрд. долара до 2032 г., регистрирайки сложен средногодишен процент на ръст (CAGR) от 4,7%. Това показва анализ...

Прочети още
Нараства интересът към специалните брашна

Нараства интересът към специалните брашна

Брой 3, март 2024

Пазарът на брашно в световен мащаб се оценява на 49,1 млрд. щ.д. през 2022 година и се очаква да нараства средно годишно с 3,5% от 2023 до 2031 година, достигайки 66,9 млрд. щ.д. към края на 2031 година. ...

Прочети още
Великден в света на търговията

Великден в света на търговията

Брой 3, март 2024

Тази година католическият Великден е доста по-рано от обикновено и подготовките за празника в много страни в Западна Европа текат с пълна сила. И макар не във всички страни традициите да са свързани с козуна...

Прочети още
Водката регистрира ръст във всички показатели

Водката регистрира ръст във всички показатели

Брой 12, декември 2023

Продажбите в категорията на алкохолните напитки са нараснали в стойност с 8,1% през 2022 г. спрямо 2021 г. Това показаха данните на NIQ за категорията, представени по време на Category Retail Forum проведен ...

Прочети още
Някои европейски държави вече дадоха старт на коледното пазаруване

Някои европейски държави вече дадоха старт на коледното пазаруване

Брой 11, ноември 2023

Въпреки инфлацията, която притесни милиарди хора по света, потребителите няма да се откажат от празничното пазаруване тази година. Това показва проучване, проведено от Offerista Group и Shopfully в България,...

Прочети още
Млечният шоколад е предпочитан

Млечният шоколад е предпочитан

Брой 9, септември 2023

Плавно, но устойчиво нараства покупката и консумацията на шоколад, показва проучване на изследователска агенция Market Links, проведено в началото на годината чрез пряко – лично интервю в дома на респонденти...

Прочети още
Джинът отбелязва стабилен ръст през последните 2 години

Джинът отбелязва стабилен ръст през последните 2 години

Брой 7, юли 2023

Лятото е времето на отпуски, море, повече излизания и често тези преживявания са придружени с консумацията на приятни летни коктейли или други видове алкохолни напитки. Как обаче се развива пазарът на алкохо...

Прочети още
Веднъж седмично кренвирши пазаруват 11,8%

Веднъж седмично кренвирши пазаруват 11,8%

Брой 5, май 2023

6,6% купуват кренвирши няколко пъти седмично показват резултатите от количествено онлайн проучване, реализирано от агенция BluePo!nt  в периода януари – февруари 2023 година. Изследване е с обем на изва...

Прочети още
Страница: 1 от 24
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...