Списанието

Изберете рубрика:

 

Приложения

Търсят се вина от различни сортове и от по-висока ценова категория

Търсят се вина от различни сортове и от по-висока ценова категория

Брой 1, януари 2023

Предстои празникът на виното – един от най-традиционните родни продукти. В тази връзка попитахме представителите на най-големите търговски вериги у нас какви са техните наблюдения за развитието на пазара и п...

Прочети още
 Пазарът на високоалкохолни напитки регистрира позитивно развитие във всички категории

Пазарът на високоалкохолни напитки регистрира позитивно развитие във всички категории

Брой 12, декември 2022

„Не се прави компромис с качеството на продуктите от категория Алкохол“ Димитър Стойчев, Директор Дивизия Напитки, Авенди Как се развива пазарът на високоалкохолни напитки през последнит...

Прочети още
Какви са очакванията на търговските вериги за коледното пазаруване тази година?

Какви са очакванията на търговските вериги за коледното пазаруване тази година?

Брой 11, ноември 2022

„В седмиците преди тази Коледа очакваме по-високо потребление,  в сравнение с минали години“ Елиза Грънчарова, ръководител отдел „Стратегически маркетинг“, BILLA България Кога започва при вас к...

Прочети още
Коледно пазаруване ще има въпреки инфлацията

Коледно пазаруване ще има въпреки инфлацията

Брой 11, ноември 2022

Най-вълнуващото време от годината наближава. Преди настъпването на празниците всички се готвят за тях, правейки множество покупки, най-вече на подаръци, украса, както и на необходимите за празничната трапеза...

Прочети още
Тенденции в продуктите на растителна основа

Тенденции в продуктите на растителна основа

Брой 10, октомври 2022

От десетилетия интересът към всякакви продукти, съдържащи растителни съставки е огромен*. Първият термин „на растителна основа“ през 1980 г. не успява да грабне вниманието на световния пазар до 2015 година. ...

Прочети още
Зравословните ползи движат растежа на пазара на мюсли

Зравословните ползи движат растежа на пазара на мюсли

Брой 9, септември 2022

Пакетираното мюсли е продукт, състоящ се от смес от овесени ядки или корнфлейкс заедно с различни парченца сушени плодове, ядки и семена. Има и други разновидности, които се продават според съставките като с...

Прочети още
Тенденцията за здравословно хранене увеличава продажбите на храни без глутен и без лактоза

Тенденцията за здравословно хранене увеличава продажбите на храни без глутен и без лактоза

Брой 8, август 2022

Все повече хора страдат на така нар. „болести на съвремието“, за чието възникване в повечето случаи е обвиняван стресът. От друга страна, все повече потребители се замислят за здравето си, провокирани от слу...

Прочети още
Разширяване на глобалния пазар на сирената за мазане

Разширяване на глобалния пазар на сирената за мазане

Брой 4, април 2022

Крема и топеното сирене са важни продукти в хладилника, които участват в ежедневното хранене на българина. Какви обаче са тенденциите в тази категория? Преди време установихме, че най-важен фактор за покупка...

Прочети още
Ръст на продажбите на алкохол през последния Великден

Ръст на продажбите на алкохол през последния Великден

Брой 3, март 2022

Подготовката за празниците винаги е свързана и с усилено пазаруване. Великден е времето на козунаците, агнешкото, зелените салати и яйцата. И макар това да са традиционно най-купуваните продукти в периода ка...

Прочети още
Ритейлърите се готвят за предстоящите празници

Ритейлърите се готвят за предстоящите празници

Брой 3, март 2022

BILLA България:  „Две седмици преди празниците вече се усеща подготовката за тях“   Какви тенденции се наблюдават последните години в поведението на потребителите по време на великденск...

Прочети още
Страница: 1 от 23
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...