Списанието

Изберете рубрика:

 

Приложения

Веднъж седмично кренвирши пазаруват 11,8%

Веднъж седмично кренвирши пазаруват 11,8%

Брой 5, май 2023

6,6% купуват кренвирши няколко пъти седмично показват резултатите от количествено онлайн проучване, реализирано от агенция BluePo!nt  в периода януари – февруари 2023 година. Изследване е с обем на изва...

Прочети още
Пазарът на крема сирене се развива с положителен тренд

Пазарът на крема сирене се развива с положителен тренд

Брой 4, април 2023

Сиренето е един от най-вкусните и обичани от потребителите продукти. Най-добрият начин да се консумира крема сирене е чрез добавянето на подправки към него, билки или с други видове сирена. Крема сиренето е ...

Прочети още
В страната се отглеждат около 5,5 млн. птици, които произвеждат около 4,5 млн. яйца за консумация дневно

В страната се отглеждат около 5,5 млн. птици, които произвеждат около 4,5 млн. яйца за консумация дневно

Брой 3, март 2023

Интервю с д-р Петя Петкова, двм, изпълнителен директор на Съюз на птицевъдите в България Д-р Петкова, как се развива промишлеността, свързана с производството на яйца у нас през последните години? Пр...

Прочети още
Традиционно българинът е склонен да инвестира повече средства, за да отбележи подобаващо семейните събирания за Великден

Традиционно българинът е склонен да инвестира повече средства, за да отбележи подобаващо семейните събирания за Великден

Брой 3, март 2023

Милен Стоичков, Търговски директор, eBag.bg Какви тенденции се наблюдават през последните години в поведението на потребителите по време на великденските празници? Българският потребител все повече т...

Прочети още
Козунакът – от сезонен празничен хляб към целогодишно потребление

Козунакът – от сезонен празничен хляб към целогодишно потребление

Брой 3, март 2023

Козунакът е сред най-важните празнични хлябове в традицията на българина. И днес пиковият момент за производство и консумация остава Великден, но потребителските нагласи започват да се променят под влиянието...

Прочети още
Категория „Брашно“ отбелязва ръст от 16% в стойност

Категория „Брашно“ отбелязва ръст от 16% в стойност

Брой 3, март 2023

Категорията „Брашно“ отбелязва спад при продажбите в обем с 5%, докато продажбите в стойност растат с 16%. Това показват данните на „NielsenIQ България“ за МАТ период февруари 2022 – януари 2023 година vs ян...

Прочети още
Близо 87% от потребителите се влияят от великденските оферти и промоции

Близо 87% от потребителите се влияят от великденските оферти и промоции

Брой 3, март 2023

Offerista Group проведе онлайн анкета, за да разбере как ще пазаруват потребителите около предстоящите Великденски празници. Проучването е проведено през месец март 2023 г. и в него са се включили 1,065 от п...

Прочети още
Нови и атрактивни вкусови миксове набират популярност

Нови и атрактивни вкусови миксове набират популярност

Брой 2, февруари 2023

Десертите напрах са създадени, за да улесняват ежедневието на потребителите. Те ни помагат лесно и бързо да приготвим нещо сладко за семейството и любимите хора, а вече разнообразието от видове и вкусове е т...

Прочети още
Търсят се вина от различни сортове и от по-висока ценова категория

Търсят се вина от различни сортове и от по-висока ценова категория

Брой 1, януари 2023

Предстои празникът на виното – един от най-традиционните родни продукти. В тази връзка попитахме представителите на най-големите търговски вериги у нас какви са техните наблюдения за развитието на пазара и п...

Прочети още
 Пазарът на високоалкохолни напитки регистрира позитивно развитие във всички категории

Пазарът на високоалкохолни напитки регистрира позитивно развитие във всички категории

Брой 12, декември 2022

„Не се прави компромис с качеството на продуктите от категория Алкохол“ Димитър Стойчев, Директор Дивизия Напитки, Авенди Как се развива пазарът на високоалкохолни напитки през последнит...

Прочети още
Страница: 1 от 23
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...