Списанието

Изберете рубрика:

 

Близо 87% от потребителите се влияят от великденските оферти и промоции

Брой 3, март 2023

Дата: 05.04.2023 Коментари: 0
Снимки (1)
Близо 87% от потребителите се влияят от великденските оферти и промоции

Offerista Group проведе онлайн анкета, за да разбере как ще пазаруват потребителите около предстоящите Великденски празници. Проучването е проведено през месец март 2023 г. и в него са се включили 1,065 от потребителите на платформата Broshura.bg.

Най-голяма част от анкетираните (близо 87%) споделят, че великденските оферти влияят на решението им за покупка и че се информират основно от онлайн източници за актуалните предложения и промоции на любимите си магазини.

Резултатите също сочат, че българите ще празнуват традиционно - 66% от участниците в проучването заявяват, че ще празнуват със семейството или с приятелите си у дома. Почти всички (близо 93%) ще поставят домашно приготвени ястия на великденската си трапеза, вместо да поръчат храна от ресторант (≈3%) или да разчитат на гозбите, приготвени от роднини и приятели (≈5%).

64% от анкетираните възнамеряват да похарчат до 200 лв., което е приблизително същия бюджет, който са отделили за празника и миналата година, а близо 27% ще похарчат между 200 и 400 лв.

И макар преобладаващата част от потребителите да планират да добавят в кошницата си само хранителни продукти (≈69%), домашният уют също е от значение – около 23% от запитаните планират да закупят и декорация и други продукти за дома. Има и интерес към продуктите за градината и терасата (≈14%), а част от потребителите планират и освежаване на пролетния си гардероб покрай Великден (≈12%).

 

 

Източник: Offerista Group Bulgaria, онлайн проучване в Broshura.bg.