Списанието
Изберете рубрика:

Десертите напрах са създадени, за да улесняват ежедневието на потребителите. Те ни помагат лесно и бързо да приготвим нещо сладко за семейството и любимите хора, а вече разнообразието от видове и вкусове е толкова голямо, че покрива и дори надминава очакванията ни. Иновациите са неизменна част от тези продукти, определящи нарастващата им популярност през последните години.
„Новите формати и класическите вкусове са водещи при избора на потребителите“
Емил Христов, „JOTIS България“
„Анализът на продажбите в категорията „Десерти на прах“ разкрива, че потребителите ценят удобството и високото качество. Благодарение на това наблюдаваме устойчив ръст на нашите продажби в категорията. Новите формати и класическите вкусове са водещи при избора на потребителите. Промоционалните активности увеличават своята тежест в общите покупки и подпомагат развитието на продажбите и лоялността на потребителите“, казва Емил Христов от „JOTIS България“.
„По отношение на това какво търсят потребителите нашите проучвания сочат, че най-популярни са класическите вкусове, като „Ванилия“ и „Шоколад“, следвани от „Ягода“, „Банан“, „Череша/Вишна“. В последните години популярност набират нови и атрактивни вкусови миксове, като „Маскарпоне с Малина“, „Праскова с Маракуя“, „Милфей“, „Баварски крем“ и други“.
„Иновациите, високото качество на вложените суровини и постоянството на вкуса са гаранция за успех в тази категория“, казва Емил Христов. По тази причина ние в JOTIS продължаваме да инвестираме в развитието на нашето продуктово портфолио, за да задоволим увеличаващите се клиентски очаквания. Основните приоритети в иновациите ни са удобството, бързината и сигурността при приготвянето на десертите. Това постигаме чрез разработване на иновативни инстантни формули за по-бързо и лесно приготвяне, например десертът „Мляко с ориз“, който се приготвя без варене на съставките. Вкусни решения за директно използване с минимално добавени продукти, като „Крем за сладкиши Чийзкейк“, към който се добавя само прясно мляко от хладилника и след пет минути имате напълно готов крем за чийзкейк. Създаваме вкусове на класическите формати за привличане на нови потребители, като „Пудинг за Бисквитена торта с вкус Бурбонска Ванилия“ или „Шоколад с Лешници“, добавя Емил.
„Пазарът на десерти на прах отбелязва ръстове“
Ирина Георгиева, „Dr. Oetker България“
„Пазарът на десерти на прах, макар и традиционен, отбелязва ръстове с бързи темпове в последните години. Интересно е, че тази тенденция започва още преди пандемията през 2020 година. Естествено тя ускори ръста на категорията предвид тренда за повече приготвяне на храна у дома. Подсегментът „Десерти на прах с варене“ отбелязва по-голямо увеличение на консумацията, което се дължи на продукти, ориентирани към потребителя и неговите навици при използването на кремовете. Докато при десертите без варене растежът е свързан по-скоро с появата на нови вкусове, които обогатяват преживяването на потребителите“ споделя Ирина Георгиева от „Dr. Oetker България“.
„Потребителите търсят вдъхновение, преживяване и доверие, но и всичко да се случва лесно и бързо. Десертите на прах имат различни приложения в домашното сладкарство, например като кремове за директна консумация, съставка в тестото за печива или пълнеж за сладкиши. Затова и потребителите имат нужда от вдъхновение и идеи за различните приложения на продуктите.
Преживяването е свързано както с процеса на приготвяне, така и със сигурността в успеха на сладкарското начинание. Но разбира се най-важният момент, е този на насладата от вкуса на крема. Доверието е свързано по-скоро с отношението и поведението на брандовете. През последните две години наблюдаваме, че в контекста на непрекъснато растящи цени потребителите се ориентират към сигурността на добре познатите марки и тези, които през годините са били последователни в реакциите спрямо пазара на различни нива в маркетинговия микс. Относно вкусовете на пазара, все по-често се търсят нетрадиционни такива, но обемите определено се генерират от класическите вкусове ванилия и шоколад“, добавя тя.
За иновациите в категорията Ирина казва, че Dr. Oetker е бранд, който не просто предлага крем-десерти и добавки за домашно сладкарство, но и създава преживяване и вдъхновение за потребителя. „Иновациите при нас са свързани с продукти, които дават конкретно решение за любим десерт, като например „Специален пудинг за бисквитена торта“ или за чийзкейк и други. Комбинацията от вкусове, както и обогатяването на текстурата на крем-десерта с добавки като парченца лиофилизирани плодове или парченца шоколад, също са част от преживяването на потребителите“, заключава Ирина.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай