Списанието
Изберете рубрика:
Фирмите, които развиват бизнеса си в България, инвестират и произвеждат у нас, са основната движеща сила на пазара. Те се борят всекидневно с конкуренция, променливите икономически условия, намаляващо и застаряващо население, ограничена покупателна способност. PROGRESSIVE реши да разбере какви са техните виждания и ги попита за три ключови момента през тази година. Ето как отговориха те:
Георги Панайотов, мениджър Търговия - „Фамилекс“ ООД
Основният приоритет за компания, произвеждаща в България през 2015 г., трябва да е …
постигането на устойчиво развитие. Днес повече от всичко в икономиката се цени устойчивостта. Тя заменя бързата печалба и кратките успехи. Постигане на устойчиво развитие във всеки един аспект означава да удовлетворим потребностите си в днешния ден, без да излагаме на риск възможността на бъдещите поколения да удовлетворяват собствените си потребности. Работим в посока на намаляване на въздействието от дейността ни върху околната среда и инвестираме в местните общности, сред които се развиваме. Това не е алтруизъм, то носи конкретни ползи за нашия бизнес. Като намаляваме въздействието върху околната среда – например количеството вода, енергия и опаковки, използвани за производството на всеки един продукт, - ние правим нашия бизнес по-печеливш.
Потенциалът за развитие във вашата категория е в …
предлагането на нишови продукти. Интересът към здравословното хранене отдавна не е само мода или актуална тенденция, а по-скоро трайна среда, предоставяща потенциал за развитие на нишови продукти. Потребителите правят все по-осъзнат избор при покупка на определен продукт, като водещите са здравословната полза и качеството на продукта. Ние предлагаме на нашите клиенти и двете в богатото разнообразие от т. нар. основни храни. Към портфолиото ни се присъедини колекция от нерафинирана кафява захар и хималайска сол, елда, лимец, нахут, див ориз.
За вас промоцията е …
комплимент към нашите клиенти. Чрез нея им показваме своята лоялност. Всеки отбив от ценaта на даден продукт е израз на увереност в неговото качество. Така генерираните продажби само затвърждават положителното мнение на клиентите за нашите стоки.
Десислава Тенева, маркетинг мениджър “Деликатес Житница”
Основният приоритет за компания, произвеждаща в България, през 2015 г. трябва да е…
… по-доброто пазарно позициониране. Това би може да се случи само при положение, че компанията е изцяло обърната към нуждите, предпочитанията и обратната връзка на своите клиент и лоялни потребители. В тази връзка приоритет номер едно за компании, произвеждащи в България през 2015 г., трябва да е: да чуват потребителите си, да се вслушват в техните мнения и препоръки, да удовлетворяват максимално потребителските нужди, да ги задоволяват, предлагайки им допълнителна
стойност, като същевременно се стремят да усъвършенстват своята дейност.
Потенциалът за развитие във вашата категория е в…..
като производител на месни продукти виждаме потенциал за 2015 г. в разширяване на гамата от сурово-сушени колбаси и деликатеси, запазване на традиционно българският вкус и неизменно качество, подобряване и иновации в опаковките и разфасовките в полза на потребителите и техните високи критерии за безопасност и удобство при пазаруване.
За вас промоцията е …..
възможност за предоставяне на добавена стойност на потребителя с цел привличането му като лоялен клиент на марката и нейните продукти.
Йордан Малев, управител, “Джордани” ЕООД
Основният приоритет за компания, произвеждаща в България, през 2015 г. трябва да е…
...да отговори на все по-високите очаквания на търговците, на купувачите и потребителите, произвеждайки качествени продукти в условията на трайна дефлация и липсващ или слаб ръст на потреблението. Това изисква максимална ефективност на всички операции, безкомпромисно отношение към качеството и търсене на нови или алтернативни възможности за развитие.
Потенциалът за развитие във вашата категория е в…
...непрекъснатите иновации и реиновации в производството на качествени продукти на достъпна цена.
За вас промоцията е …
…инвестиция за съхраняване лоялността на съществуващите потребители и привличане на нови.
Димитър Маджаров, управител на „Димитър Маджаров – 2“ ЕООД
Основният приоритет за компания, произвеждаща в България, през 2015 г. трябва да е…
…фокус върху взискателните потребители, които вече са не само добре информирани, но и сами могат да формират критериите си за качествени продукти.
Нашата сила е в умението да създаваме качествена и вкусна храна. Това е здравословната храна, отговаряща на най-високи стандарти.
Потенциалът за развитие във вашата категория е в…
…макар нестабилен и трудно предвидим, пазарът в нашия сектор показа, че възможен ръст може да се очаква от категорията на сурово-сушените колбаси и деликатеси, както и от тази на суровите меса.
За вас промоцията е …
Промоциите нямат водеща роля в изграждането на нашата марка. Традиционно поддържаните високи качествени характеристики на продуктите генерират доверие и лоялоност към бранда.
Михаил Чоролеев, изпълнителен директор на „Победа” АД
Основният приоритет за компания, произвеждаща в България, през 2015 г. трябва да е…
Цветан Кръстев, собственик и управител на “Сиди 92”
Основният приоритет за компания, произвеждаща в България, през 2015 г. трябва да е…
…в запазването на пазарните позиции при свиващото се потребление като програма минимум , разбира се, всеки иска да се разширява , ако това е възможно.
Потенциалът за развитие във вашата категория е…
…в разширяването на асортимента с продукти, произведени от твърда пшеница, в по високия ценови диапазон . Това, разбира се , е възможно само в компаниите, инвестирали в модерно технологично оборудване.
За вас промоцията е…
…възможност за увеличаване на продажбите и привличане вниманието на крайните клиенти върху марката.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай