Списанието

Изберете рубрика:

 

Репортаж

Smart Shopper – интелигентен, проницателен, знаещ кога трябва да пазарува, целящ да максимизира покупателната си способност

Smart Shopper – интелигентен, проницателен, знаещ кога трябва да пазарува, целящ да максимизира покупателната си способност

Брой 10, октомври 2024

По време на XV-тата PROGRESSIVE Конференция отново се проведе дискусия с представители на търговските вериги, която вече се превърна в традиционна за събитието. Присъстваха Елиза Грънчарова, Ръководител Стра...

Прочети още
Sales Lab: Привличане и задържане на Smart Shoppers - предизвикателствата на съвременния търговски обект

Sales Lab: Привличане и задържане на Smart Shoppers - предизвикателствата на съвременния търговски обект

Брой 10, октомври 2024

Георги Тодоров, Управител, ReExe   „Привличането и задържането на смарт купувачите са сред основните предизвикателства на съвременния търговски обект. Този процес включва на първо място правилна...

Прочети още
Marketing corner: Растеж на бизнеса през ефективна бранд стратегия

Marketing corner: Растеж на бизнеса през ефективна бранд стратегия

Брой 10, октомври 2024

  Aнастасия Томешкова, Brandworks / Publicis Groupe Bulgaria Как да развиваме бизнеса през ефективна бранд стратегия беше темата на тазгодишния Marketing Corner. Именно чрез ефективната бранд ст...

Прочети още
Smart or Heart shopping?

Smart or Heart shopping?

Брой 10, октомври 2024

Рени Яврийска, Управител, „Консюмър Пенъл България ГфК“ ЕООД   „В София домакинствата започват да пазаруват по-рядко, по-малко количество на пазаруване, правейки по-голям разход. Разходите на ку...

Прочети още
SMART-leading is HEART-leading

SMART-leading is HEART-leading

Брой 10, октомври 2024

Галина Костова, Бизнес консултант и Директор бизнес направление "Емоционална интелигентност"   По време на лекцията си, Галина отговори на няколко въпроса - какво точно е емоционална интелигентн...

Прочети още
Smart Shopping = Smart Retailing

Smart Shopping = Smart Retailing

Брой 10, октомври 2024

Доброслава Мирчева, Съосновател и управляващ директор на „Дисплей България“ ООД   Доброслава започна презентацията си с констатацията, че обстановката, в която живеем става все по-динамична и ни...

Прочети още
Умното пазаруване – прагматизъм или лов на оферти

Умното пазаруване – прагматизъм или лов на оферти

Брой 10, октомври 2024

  Даньо Димитров, Изпълнителен директор, JTN   За пореден път Даньо представи пред гостите на PROGRESSIVE Конференция проучване, специално направено за събитието. Количественото из...

Прочети още
Гласът на поколенията - потребителски модел на gen Z и gen Y

Гласът на поколенията - потребителски модел на gen Z и gen Y

Брой 10, октомври 2024

Юлиан Добрев, Управител и директор „Анализи”, BluePoint   „Какво иска бизнесът? – едно и също нещо под различна форма и горе долу стига до следното – да продава повече, по-често, на по-висока це...

Прочети още
The Art of Smart

The Art of Smart

Брой 10, октомври 2024

  Стоил Атанасов, Мениджър „Щастие“, Фикосота   Изключително рядко срещаният вид „Мениджър Щастие“ се качи на сцената, за да разкаже по свой уникален начин колко умни са потребителите и...

Прочети още
Как да сме сигурни, че комуникацията на оферти стимулира продажбите

Как да сме сигурни, че комуникацията на оферти стимулира продажбите

Брой 10, октомври 2024

Кристина Милкова, Търговски директор, Offerista Group Bulgaria   Кристина разказа как могат да се правят смарт оферти и как да се комуникират офертите по-ефективно. С разбирането, че смарт потре...

Прочети още
Страница: 1 от 21
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...