Списанието
Изберете рубрика:
Репортаж
Smart Shopper – интелигентен, проницателен, знаещ кога трябва да пазарува, целящ да максимизира покупателната си способност
Брой 10, октомври 2024
По време на XV-тата PROGRESSIVE Конференция отново се проведе дискусия с представители на търговските вериги, която вече се превърна в традиционна за събитието. Присъстваха Елиза Грънчарова, Ръководител Стра...
Прочети ощеSales Lab: Привличане и задържане на Smart Shoppers - предизвикателствата на съвременния търговски обект
Брой 10, октомври 2024
Георги Тодоров, Управител, ReExe „Привличането и задържането на смарт купувачите са сред основните предизвикателства на съвременния търговски обект. Този процес включва на първо място правилна...
Прочети ощеMarketing corner: Растеж на бизнеса през ефективна бранд стратегия
Брой 10, октомври 2024
Aнастасия Томешкова, Brandworks / Publicis Groupe Bulgaria Как да развиваме бизнеса през ефективна бранд стратегия беше темата на тазгодишния Marketing Corner. Именно чрез ефективната бранд ст...
Прочети ощеSmart or Heart shopping?
Брой 10, октомври 2024
Рени Яврийска, Управител, „Консюмър Пенъл България ГфК“ ЕООД „В София домакинствата започват да пазаруват по-рядко, по-малко количество на пазаруване, правейки по-голям разход. Разходите на ку...
Прочети ощеSMART-leading is HEART-leading
Брой 10, октомври 2024
Галина Костова, Бизнес консултант и Директор бизнес направление "Емоционална интелигентност" По време на лекцията си, Галина отговори на няколко въпроса - какво точно е емоционална интелигентн...
Прочети ощеSmart Shopping = Smart Retailing
Брой 10, октомври 2024
Доброслава Мирчева, Съосновател и управляващ директор на „Дисплей България“ ООД Доброслава започна презентацията си с констатацията, че обстановката, в която живеем става все по-динамична и ни...
Прочети ощеУмното пазаруване – прагматизъм или лов на оферти
Брой 10, октомври 2024
Даньо Димитров, Изпълнителен директор, JTN За пореден път Даньо представи пред гостите на PROGRESSIVE Конференция проучване, специално направено за събитието. Количественото из...
Прочети ощеГласът на поколенията - потребителски модел на gen Z и gen Y
Брой 10, октомври 2024
Юлиан Добрев, Управител и директор „Анализи”, BluePoint „Какво иска бизнесът? – едно и също нещо под различна форма и горе долу стига до следното – да продава повече, по-често, на по-висока це...
Прочети ощеThe Art of Smart
Брой 10, октомври 2024
Стоил Атанасов, Мениджър „Щастие“, Фикосота Изключително рядко срещаният вид „Мениджър Щастие“ се качи на сцената, за да разкаже по свой уникален начин колко умни са потребителите и...
Прочети ощеКак да сме сигурни, че комуникацията на оферти стимулира продажбите
Брой 10, октомври 2024
Кристина Милкова, Търговски директор, Offerista Group Bulgaria Кристина разказа как могат да се правят смарт оферти и как да се комуникират офертите по-ефективно. С разбирането, че смарт потре...
Прочети още