Progressive Конференция
Добавената стойност измести цената в потребителското съзнание
Брой 10, октомври 2023
Стойността и качеството са застанали пред промоциите и цените - около тази тенденция категорично обединиха мнения представители на бизнеса, търговци и агенции за проучване на пазара по време на 14-тата PROGR...
Прочети ощеПотребителското поведение при яростни цени: Как изменението на цените влияе на потребителските предпочитания и избор на продукти?
Брой 10, октомври 2023
Росен Димитров, Старши Мениджър Ключови Клиенти & E-Commerce Lead, Beiersdorf България 2022 г. беше една от най-предизвикателните в световен мащаб и в частност в България. Високата инфлация по думите...
Прочети ощеПромоциите от хартия към онлайн: потребителските възприятия и поведение относно рекламните медии, свързани с промоциите
Брой 10, октомври 2023
Ния Дианова, Управител, „Фокус марктфоршунг“ Ния Дианова, Управител, „Фокус марктфоршунг“ показа на присъстващите резултатите от проучване как се възприема брошурата в дигиталната ера с данни от количест...
Прочети ощеПремиумизация и ново ниво на обслужване на клиентите
Брой 10, октомври 2023
Емилия Димитрова, Търговски директор ХоРеКа, Кока-Кола ХБК България Емилия Димитрова показа на присъстващите на конференцията какви са трендовете, които променят ХоРеКа пазара и нуждите на клиентите - 74...
Прочети ощеВсичко навсякъде наведнъж – потребителското съзнание във въртележката на инфлационно пазаруване
Брой 10, октомври 2023
Даньо Димитров, Изпълнителен директор, JTN Това бе второто проучване, специално подготвено за PROGRESSIVE Конференция. То е проведено през октомври 2023 г., чрез онлайн панела на JTN, с национален обхват...
Прочети ощеМалка кошница, големи разходи: как пазаруват домакинствата?
Брой 10, октомври 2023
Рени Яврийска, Ръководител „Потребителски панел“, GfK България Индексът на потребителско доверие е паднал значително от миналата година, показват данните на GfK България. Като причина за това агенцията п...
Прочети ощеЦената като комуникационен инструмент
Брой 10, октомври 2023
Елена Колева, Директор „Изследвания“, Прагматика Каква е цената като комуникационен инструмент - това беше проучване на Елена Колева от агенция „Прагматика“, специално подготвено за конференцията тази го...
Прочети ощеЕволюция в търговията на дребно: Автоматизация, комуникация и стремеж към лоялност
Брой 10, октомври 2023
Доброслава Мирчева PCC, Съосновател и управляващ директор на „Дисплей България“ ООД Търговията се случва в условията на инфлация, липса на работна ръка, възход на онлайн търговия, конкуренция, високи ене...
Прочети ощеРолята на ценовата еластичност по време на инфлационни вълни: Какво показват данните ни?
Брой 10, октомври 2023
Георги Христов, Advanced Analytics Sales Consultant, NielsenIQ В повечето държави се наблюдава спад на инфлацията, но в България все още се вижда двуцифрен ръст, обемите продължават да са в застоя от мин...
Прочети ощеИкономическа прогноза на Кофас: Ще провали ли високата инфлация възстановяването?
Брой 10, октомври 2023
Пламен Димитров, Управител, Кофас България През 2024 г. светът няма да расте със същите темпове както досега. Специално в Централна и Източна Европа се очаква възстановяване на растежа, като за България ...
Прочети още