Progressive Конференция
Ритейл в безтегловност или как търговските вериги се справят с кризата и инфлацията
Брой 6, юни 2022
В рамките на 13-тата PROGRESSIVE конференция се проведе отново традиционната за събитието дискусия с търговските вериги. От страна на Лидл България се включи Любомир Хърсев, управител ресор “Администрация“, ...
Прочети ощеSales lab: Механизми за увеличаване на цени
Брой 6, юни 2022
Веселина Панайотова, Продажби и бизнес развитие & основател на www.veselinapanayotova.com По време на сесията Sales Lab Веселина Панайотова дискутира с присъстващите каква е разликата между цен...
Прочети ощеMarketing corner: Instagram & TikTok Marketing за Бизнес
Брой 6, юни 2022
Зорница Каридкова,Основател на AdDigital Даньо Димитров, Изпълнителен директор, JTN Пътят към потребителя минава през TikTok и Instagram!? Всички са там, но малко си признават 33% от ползващите с...
Прочети ощеАктуализирай сега! Успешни с по-високи цени
Брой 6, юни 2022
Юлиан Добрев, Управител и директор „Анализи”, BluePoint Юлиан Добрев представи резултати от проучване, което показва какви са нагласите на потребителите по отношение на цените. Резултатите показват, че з...
Прочети ощеНовото поколение Gen Z
Брой 6, юни 2022
Ясен Босев, Старши мениджър „Иновации и проучвания“, Каменица АД Характерно за поколението Z е, че са отраснали с дигиталния свят и са много умели в употребата на дигитални устройства, също така живеят с...
Прочети ощеГлобалните кризи и местните навици
Брой 6, юни 2022
Владислав Колев, Управител и Ангела Конлан, Старши изследовател, LOGO Research Владислав Колев започна лекцията като очерта основните предизвикателства, пред които сме били изложени през последните две г...
Прочети ощеТурбулентност в комуникацията
Брой 6, юни 2022
Елена Колева, Зам. директор „Изследвания“, Pragmatica Елена Колева представи резултати от експериментално проучване на агенция „Прагматика“, което показва, че рекламните клипове имат водеща роля в комуни...
Прочети ощеДинамика на FMCG пазара и инфлационни процеси
Брой 6, юни 2022
Георги Христов, Advanced Analytics Sales Consultant, NielsenIQ „Данните от пазарите в Европа и Източна Европа показват, че има спад в ръста на продажбите в обем, но за сметка на това има серио...
Прочети ощеУстойчивост в бизнеса и за потребителите
Брой 6, юни 2022
Светлин Адрианов Асоцииран съдружник и ръководител на Правната практика на Ernst & Young България, Северна Македония, Албания и Косово В последните 200 години стремежът на хората е да повишават к...
Прочети ощеИкономика във времена на безтегловност
Брой 6, юни 2022
Петър Ганев Старши изследовател, Институт за пазарна икономика Този път инфлацията засяга в много по-голяма степен повечето държави, ако я съпоставим с тази от 2008, научихме от презентацията на Петъ...
Прочети още