Sales lab: Механизми за увеличаване на цени

Брой 6, юни 2022

Дата: 06.07.2022 Коментари: 0
Снимки (1)
Sales lab: Механизми за увеличаване на цени

 Веселина Панайотова, Продажби и бизнес развитие & основател на www.veselinapanayotova.com

По време на сесията Sales Lab Веселина Панайотова дискутира с присъстващите каква е разликата между цена и стойност; как се определят цените към партньорите; как се комуникира към тях; как се използват различните инструменти и как се гради доверие с партньорите.

„За да сме асертивни в преговорите и да имаме дълготрайни и последователни отношение е необходимо да знаем къде сме, а Profit & Loss репорта е един от тези инструменти. Той ни дава знанието защо е нужно да повишаваме цени, служи за вътрешна дискусия и ни подготвя по-добре за срещите с партньорите ни“, каза още Панайотова.

По време на сесията имаше и задачи, които аудиторията трябваше да реши, например какъв бюджет е нужен, за да се отвори нова място за приготвяне е продажба на дюнери.