Росен Димитров, Старши Мениджър Ключови Клиенти & E-Commerce Lead, Beiersdorf България
2022 г. беше една от най-предизвикателните в световен мащаб и в частност в България. Високата инфлация по думите на Росен Димитров е довела до рекордите за козметичния бранш - стигнало се е до три ценови корекции на продуктите от категорията, в която оперира неговата компания. Козметичният бранш е продължил да расте в бройки заради собствените марки, но от друга страна брандираните продукти, растейки в стойност, са започнали спад в бройки. Димитров разказа за стъпките, които Beiersdorf е предприела през последните 1-2 години, за да се адаптира към предизвикателствата на средата и да оптимизира резултатите си на нашия пазар.
Сред тези стъпки са внимателен подбор на иновациите, които се пускат всяка година на пазара, поставяне на повече фокус върху привличането на клиенти и задачата да се създаде по-добро изживяване за тях в първичната точка в магазина. Росен Димитров подчерта, че въпреки тежката обстановка през изминалата година, има един голям победител от тази ситуация и това е българският потребител, защото брандовете са започнали да се съревновават още по-ожесточено в посока да предлагат по-добро качество и повече стойност пред алтернативата да се предлагат на по-ниска цена.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай