Телевизията – скоростната лента в състезанието за клиенти

Брой 10, октомври 2023

Дата: 03.11.2023 Коментари: 0
Снимки (1)
Телевизията – скоростната лента в състезанието за клиенти

Николай Блажев, Мениджър „Продажби“ , bTV Media Group

Какви са българските потребители в контекста на телевизията, която гледат? Това беше лекцията на Николай Блажев, мениджър „Продажби” в bTV Media Group. Той започна с интересна статистика, която показа, че средно българинът гледа телевизия 29 часа на седмица, което прави около 4 часа  и 20 минути дневно. 98,4% домакинства имат достъп до телевизия чрез доставчик на медия, а почти 90% от домакинствата гледат телевизия на плосък екран. „Може би сте го забелязали, че ние българите обичаме, независимо какви са доходите ни, да разполагаме с последния модел телефон, с по-голям телевизор, на който да гледаме любими предавания, мачове и т.н. Това наистина е факт. Дори, ако може да имаме телевизор и във всяка стая, това също ще е чудесно. Това ни позволява, на телевизиите, да доставяме по най-добрия начин съдържанието си с високо качество на звук, картина.“     

bTV в България оперира в радио, телевизия и уеб. „За нас това е моделът, по който може да се присъства на рекламния пазар по най-добрия и достъпен начин. Посланията да стигат до максимален брой клиенти, по максимално добър начин, в максимално защитена среда, така че брандовете да не пострадат от имиджа на съответния канал.“

"Защо в България се гледа толкова много телевизия? Ние си го обясняваме с ниските доходи, знаете, че сме на последно място по този показател в ЕС, а телевизията у нас се явява като най-достъпното развлечение.“