Диляна Добринова, Съосновател и Директор Стратегии в "the other half"
Опит да установи доколко бизнесът познава хората, направи Диляна Добринова от the other half във водения от нея маркетинг уъркшоп. И тъй като Диляна преследва своята страст да се дипломира като терапевт в съвсем обозримо бъдеще, голяма част от обучението й премина през анализ на потребителите, който се основава на познания от сферата на психологията. Този подход показа на делегатите, които бяха избрали да присъстват на Marketing Corner-а доста по-различен ъгъл, през който да погледнат на своите клиенти, както и им даде достатъчно храна за размисъл дали използват правилните комуникационни инструменти към различните психологически профили. Диляна запозна участниците в уъркшопа с най-полезния инструмент за анализ и планиране, който може да се ползва при изграждане на маркетинг и бранд стратегия, както и най-дълбоката психологическа сегментация на хората. Основният призив на Диляна беше компаниите да помислят за своите брандове и за хората, на които говорят.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай