Зорница Каридкова,Основател на AdDigital
Даньо Димитров, Изпълнителен директор, JTN
Пътят към потребителя минава през TikTok и Instagram!? Всички са там, но малко си признават
33% от ползващите социалната платформа Instagram са мъже и 67% са жени според проучване на JTN, представено от Даньо Димитров, изпълнителен директор на агенцията, в рамките на тазгодишния Marketing Corner. 15% от използващите Instagram са на възраст над 45 години, стана ясно още. 94% от ползвателите на платформата я достигат чрез смартфон.
Ползвателите на TikTok са разпределени на половина: 50% са мъже и 50% жени. Тук над 45 годишните са 16%.
Според резултатите от проучването Instagram и TikTok потребителите са в по-висока степен склонни да закупят нещо видяно в социалните мрежи.
Зорница Каридкова, основател на компанията за дигитален маркетинг AdDigital, пък ни запозна с новостите в платформите Instagram и TikTok и как би могъл бизнесът да се възползва от тях. От презентацията научихме също така, че TikTok е най-бързо растящата социална мрежа и, че чрез нея може да се достигне до огромна аудитория без рекламен бюджет.
В рамките на уъркшопа беше показано нагледно как се създава съдържание за платформата TikTok, а присъстващите получиха възможността също да направят свое TikТok видео, подпомогнати от напътствията на Зорница Каридкова и Цветина Белобрадска от AdDigital.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай