Sales Lab - Как да работим и общуваме с другите поколения?

Брой 10, октомври 2023

Дата: 03.11.2023 Коментари: 0
Снимки (1)
Sales Lab - Как да работим и общуваме с другите поколения?

Любомир Гетов, Управител, Анадър Пойнт Адвайзърс

Любомир Гетов от „Анадър Пойнт Адвайзърс“ разказа и даде примери на участниците в уоркшопа Sales Lab как да работят и общуват с другите поколения.

На работното място Бейби Бумърите (1946-1964) са здраво работещи, максималисти, експериментиращи, иноватори. Те работят за кариера и израстване, за материални придобивки. Как искат обратна връзка? Да ги хвалят пред всички, а критиката да я получават на затворени врати. Стилът на комуникацията им е лично, очи в очи, а мотивиращ фактор е оценяването на професионализма им.

Поколение Х (1965-1985) на работното място държат да са свободни, независими, мобилни. Работят, за да имат свобода и избор. Искат обратната връзка да е честна, директна и по всяко време. Стилът им на комуникация е директно и веднага във всякаква форма, а мотивиращият фактор - свобода на действията, за тях правилата не са важни.

Представителите на поколение У (1986-2000), така нар. „Милениали“, започват да работят по- късно, не се колебаят да сменят често работата си, очакват бърз растеж и повишения, търсят лидер, в който да вярват. За тях е важен балансът между работата и свободно време. Работят със свое темпо и срокове и за да се забавляват.

Поколение Z (2001-2015) са изключително визуални, поставят менталното здраве наравно с физическото, искат нещата да се случват незабавно, мислят глобално и искат да правят открития. Винаги готови за дистанционна работа.

Тези, както и още много други характеристики, примери и препоръки за успешна работа и взаимоотношения с представителите на различните поколения, сподели Гетов.