Списанието

Изберете рубрика:

 

Тенденции

Как Европа превръща отпадъците в ресурси?

Как Европа превръща отпадъците в ресурси?

Брой 5, май 2022

Reloop Platform*, Националното сдружение на общините в Република България (НСОРБ) и Асоциацията на еколозите от общините в България (АСЕКОБ) организираха дискусия на тема „Депозитна система за опаковки от на...

Прочети още
Топ 10 глобални потребителски тенденции за 2022 г.

Топ 10 глобални потребителски тенденции за 2022 г.

Брой 2, февруари 2022

Euromonitor International идентифицира нововъзникващите и бързо развиващите се тенденции, които се очаква да придобият по-голяма сила през следващата година. Тези тенденции дават представа за променящите се ...

Прочети още
Пет глобални тенденции в търговията за 2022

Пет глобални тенденции в търговията за 2022

Брой 2, февруари 2022

Агенцията за анализи и проучвания IGD (www.igd.com) публикува своите прогнози за тенденциите в търговията, които ще повлияят върху глобалната индустрия за производство и търговия с бързооборотни стоки през 2...

Прочети още
Топ 10 глобални консуматорски тенденции за 2022 г.

Топ 10 глобални консуматорски тенденции за 2022 г.

Брой 1, януари 2022

Euromonitor International идентифицира нововъзникващите и бързо движещите се тенденции, които се очаква да придобият сила през следващата година. Тези тенденции дават представа за променящите се потребит...

Прочети още
Тенденции на пазаруването по празниците

Тенденции на пазаруването по празниците

Брой 12, декември 2021

Какво и как ще се купува най-много тази Коледа и Нова година? 2020 г. даде началото на един период на трудно планиране и непрекъснати промени в условията за търговия и поведението на потребителите в глоб...

Прочети още
Ръст в обем от 3% за замразените храни

Ръст в обем от 3% за замразените храни

Брой 11, ноември 2021

Замразените храни регистрират ръст на продажбите в обем от 3% и 10% в стойност, за МАТ периода  октомври 2020 - септември 2021, сравнен с предишния МАТ период (октомври 2019 - септември 2020), показват ...

Прочети още
Петте козметични продукти, без които мъжете не могат

Петте козметични продукти, без които мъжете не могат

Брой 8, август Digital

Твърд сапун (78,1%), пяна за бръснене (75,2%), течен сапун (73,0%), лосион за след бръснене (70,8%) и душ гел (65,7%). Това са петте най-предпочитани козметични продукти от мъжкия пол според проучването, кое...

Прочети още
Ковид-19 преструктурира семейните бюджети – със спестеното от ресторанти и почивки българите си купиха по-скъпи стоки за комфорт у дома

Ковид-19 преструктурира семейните бюджети – със спестеното от ресторанти и почивки българите си купиха по-скъпи стоки за комфорт у дома

Брой 8, август Digital

По време на ограниченията, свързани с Ковид-19, хората преструктурираха семейните си бюджети и парите, спестени от ресторанти или почивки бяха инвестирани в по-скъпи и по-висок клас стоки за повишаване на ко...

Прочети още
Новите хранителни навици на българите

Новите хранителни навици на българите

Брой 7, юли 2021

Повече от 50% от българите вярват, че се хранят здравословно “често” или “винаги”. Това показва национално представително проучване на LOGO Market Research and Consulting проведено през август и септември 20...

Прочети още
В главната роля – анализ на топ 10 на дискаунт веригите в Европа

В главната роля – анализ на топ 10 на дискаунт веригите в Европа

Брой 5, май 2021

Според ново проучване на IGD каналът на дискаунтърите ще реализира 43% от търговския ръст в Европа, добавяйки 34 млрд. евро към продажбите между 2020 и 2022 г. Дискаунтърите са вторият по големина и най-бърз...

Прочети още
Страница: 1 от 2
[1] 2