Списанието

Изберете рубрика:

 

Тенденции

Тенденции при храните и напитките за 2025 година

Тенденции при храните и напитките за 2025 година

Брой 12, декември 2024

Екип от компанията Mintel, които са експерти в областта на това какво искат потребителите и защо, обявиха четири ключови тенденции, които ще формират глобалната индустрия за храни и напитки през следващите г...

Прочети още
Работната ръка и средствата са пречките за развитието на предприятията

Работната ръка и средствата са пречките за развитието на предприятията

Брой 7, юли 2024

Резултати oт национално проучване сред българските малки и средни предприятия (МСП), организирано от Изпълнителна агенция за насърчаване на малки и средни предприятия (ИАНМСП) в партньорство с Главна дирекци...

Прочети още
2024 година – пълна с предизвикателства, но и с амбициозни планове за развитие

2024 година – пълна с предизвикателства, но и с амбициозни планове за развитие

Брой 1, януари 2024

През 2022 година търговците на дребно с бързооборотни стоки отбелязаха поредна година на ръст в оборотите, като ТОП 100 Търговци на дребно, включени в класацията ТОП 300 FMCG Компании в България 2023 г., ген...

Прочети още
Тенденции при храните и напитките на прага на 2024 г.

Тенденции при храните и напитките на прага на 2024 г.

Брой 12, декември 2023

През следващата година за производителите на храни и напитки ще бъде от съществено значение да предвидят и да изпреварят ключовите тенденции, които оформят потребителското поведение и нагласите на консуматор...

Прочети още
Топ тенденции в поведението на потребителите - 2024 година

Топ тенденции в поведението на потребителите - 2024 година

Брой 12, декември 2023

72% от потребителите са използвали новите технологии, за да подобрят начина си на живот през 2023 година. Това показва проучване на Euromonitor International, разкриващо какви ще са глобалните топ тенденции ...

Прочети още
Тенденции, оформящи бъдещето на индустрията за грижа за кожата

Тенденции, оформящи бъдещето на индустрията за грижа за кожата

Брой 10, октомври 2023

Продължаващата криза на разходите за живот води до промяна в потребителските приоритети по отношение на грижата за кожата. Готова ли е вашата марка да отговори на променящите се очаквания на потребителите? ...

Прочети още
Поколение Z - бъдещето на тяхното потребителско поведение

Поколение Z - бъдещето на тяхното потребителско поведение

Брой 9, септември 2023

Поколение Z направи революция в потребителския пейзаж. Готова ли е вашата марка да отговори на техните променящи се очаквания? Тъй като най-новото поколение възрастни навлиза на пазара, за марките става ...

Прочети още
Три тенденции при храните и напитките за 2023 година

Три тенденции при храните и напитките за 2023 година

Брой 2, февруари 2023

Хранителната индустрия вече изпитва огромни промени, вследствие на конфликта в Украйна. През 2022 инфлацията в Европа достигна нива, невиждани от 30 години, което означава, че цената на дори най-основни хран...

Прочети още
За празниците се търсят най-добрите оферти

За празниците се търсят най-добрите оферти

Брой 12, декември 2022

Най-очакваният празничен сезон за пазаруване е точно зад ъгъла и след двугодишна пауза на фона на COVID-19 най-накрая се връща към нормалното. Но въпреки че опасенията за COVID намаляват, тази година те са з...

Прочети още
Да помогнем на потребителите да изхвърлят по-малко храна и да спестяват повече

Да помогнем на потребителите да изхвърлят по-малко храна и да спестяват повече

Брой 11, ноември 2022

В края на септември Sainsbury`s – водещ супермаркет във Великобритания, отвори рop-up магазин, наречен „Sainsfreeze”. Целта е да се обърне внимание на потребителите, които са със затруднено финансово положен...

Прочети още
Страница: 1 от 3
[1] 2 3