Списанието

Изберете рубрика:

 

Тенденции, оформящи бъдещето на индустрията за грижа за кожата

Брой 10, октомври 2023

Дата: 03.11.2023 Коментари: 0
Снимки (1)
Тенденции, оформящи бъдещето на индустрията за грижа за кожата

Продължаващата криза на разходите за живот води до промяна в потребителските приоритети по отношение на грижата за кожата. Готова ли е вашата марка да отговори на променящите се очаквания на потребителите?

5 тенденции в индустрията за грижа за кожата, които вашата марка трябва да знае

Многофункционално движение

Потребителите на продукти за грижа за кожата се сбогуват със сложните процедури и избират подхода „по-малкото е повече“. Началото на COVID-19 предизвика тази тенденция в индустрията за грижа за кожата, тъй като 29% от жените преминаха към многофункционални продукти от началото на пандемията. Mintel прогнозира как това поведение ще се засили в лицето на инфлацията, проправяйки пътя за „skinimalism“.

Употребата на дневен крем бележи низходяща тенденция от 2021 г. насам, което отчасти може да се дължи на нарастващото медийно внимание върху слънцезащитните продукти и тяхната способност да предотвратяват стареенето на кожата. За да се борят с този спад, марките размиват границите между грижата за кожата и цветната козметика.

Тенденцията на мултифункционалните продукти става все по-популярна и на пазара за грижа за кожата на мъжете. Тъй като доходите са намалени, хората търсят дълготрайни резултати и продукти, които ще свършат повече от една работа. Една трета от мъжете купувачи на продукти за грижа за кожата твърдят, че многофункционалните продукти влияят върху решенията им за пазаруване.

Желанието за рационализирани процедури за грижа за кожата не означава, че потребителите са готови да направят компромис с ефикасността. Те очакват от марките да осигурят напътствия относно ефективността на съставките и техниките за прилагане, за да съобщят добавените предимства на продуктите и да помогнат на потребителите да намалят въздействието си върху околната среда, да се погрижат за кожата си и да спестят време и пари.

Активни съставки в грижата за кожата

67% от жените потребители на грижа за кожата избират продукти, които помагат за подобряване на цялостното здраве на кожата, вместо да се насочват към конкретни проблеми. Нарастващият брой потребители, които считат по-висококачествените активни съставки за основен приоритет при пазаруване на продукти за грижа за кожата, създава възможност за престижните марки да докажат своята стойност и да изкушат потребителите далеч от алтернативите на масовия пазар или собствените марки.

С нарастването на климатичните проблеми има повишена нужда от защитни продукти, които предпазват не само от слънцето. Промените в околната среда засилиха необходимостта от защита на кожата от замърсяване, синя светлина и ултра фин прах. Нарастващият интерес към поддържането на кожната бариера ще подхрани допълнителни претенции към продуктите, тъй като потребителите все повече се стремят да предотвратят бъдещи кожни проблеми.

Подобна е ситуацията и на пазара на грижа за кожата за мъже – над половината от мъжете са съгласни, че е важно да използват продукти, които подобряват цялостното здраве на кожата. Има възможност за стимулиране на честа употреба сред мъжете потребители чрез водещи послания за здравето на кожата и предоставяне на научни обяснения за това как продуктите конкретно го подобряват.

Персонализиране според типа кожа

61% от жените, които използват skincare продукти са съгласни, че е по-добре да пазаруват според типа кожа, което подчертава важността да се гарантира, че жените определят точно кожата си, когато сами я диагностицират. Но какво се случва, ако жените са погрешно информирани за своя тип кожа? Е, по-малко вероятно е те да видят резултати и в резултат на това може да изоставят дадена марка или продукт.

За да се борят с това, марките инвестират в онлайн инструменти, за да помогнат на купувачите да определят своя тип кожа от комфорта на собствения си дом. AI инструментите насочват купувачите чрез въпроси, за да им помогнат да разграничат своя тип кожа.

Персонализирането в грижата за кожата е необходимо и защото жените преминават през различни етапи от живота. Анализът на Mintel разкрива, че жените потребители на грижа за кожата на лицето на възраст 25-44 години са най-ангажирани в проучването на продукти, които са подходящи за техния етап от живота, което може да се дължи на различни фактори, като менструални или свързани с бременността проблеми. Това сигнализира, че има възможност марките за грижа за кожата да си партнират с приложения за менструация и бременност, за да предоставят продуктови препоръки за грижа за кожата спрямо етапа от живота на съответния потребител.

Красота без вода

Анализът на Mintel наблюдава как жените преминават от традиционно измиване на лице и кърпички към опции за нанасяне без вода, като мицеларна вода; които използват 38% от жените потребители. Тази промяна към безводни решения подчертава значението на удобството и също така предполага, че потребителите полагат съзнателни усилия за намаляване на потреблението на вода. В рамките на пазара на сапуни, вани и душове почти половината потребителки твърдят, че нарастващите разходи за живот означават, че биха били готови да се къпят по-рядко. Предпочитанието на почистващи продукти без изплакване вероятно сигнализира, че тези поведения се промъкват и в индустрията за грижа за кожата на лицето.

Изискване за по-дълготрайни резултати

Нарастващ дял от купувачите на продукти за грижа за кожата на жените твърдят, че дълготрайните резултати са един от трите най-важни фактора при пазаруване на продукти.

Но не става въпрос само за дългосрочните ползи, потребителите също така искат да видят незабавни резултати. Ако дадено лице не види някаква форма на промяна в рамките на определен период от време, има вероятност да спре да използва продукта и няма да постигне желаните дълготрайни резултати.

Как вашият бизнес може да отговори на развиващите се тенденции в индустрията за грижа за кожата?

Увеличете максимално възможностите за социални медии

Социалните медии са важна част от пътя към покупката в категорията красота; 69% от потребителите на поколение Z се обръщат към TikTok, за да проучат  beauty care продукти, преди да пристъпят към купуване. Това показва, че потребителите искат по-автентични, надеждни отзиви от генерирано от потребителите съдържание, което не е повлияно от марки. Следователно марките за грижа за кожата могат да насърчават потребителите на социалните медии да споделят опита си от използването на продукта и да ги възнаградят с точки за лоялност за това. Това ще помогне за генериране на разговор в социалните платформи.

Улесняване на експериментирането

Индустрията за грижа за кожата е наситена с избор. Спечелването и задържането на лоялни клиенти се оказва голямо предизвикателство. За да се преборите с това, трябва да създадете продукти с пробни размери или комплекти за тестване, за да насърчите купувачите да инвестират в марка, без да се налага да купуват цял ​​продукт. Има също място за подпомагане на предаването на мостри на семейството или приятели, за да се гарантира, че новите марки могат да достигнат до по-широк кръг от купувачи.

Инвестирайте в инструменти за сравнение на цените

Ниската цена е приоритет. Настоящият икономически срив създава потенциал за иновации в инструментите за сравняване на цените и за сравняване на продукти между множество търговци на дребно. Обикновено жените потребители на продукти за грижа за кожата на лицето знаят кой продукт искат да купят, така че онлайн търговците на дребно могат да ги насърчат да пазаруват онлайн, за да сравняват цените. Гаранциите за най-добра цена биха могли допълнително да вдъхнат увереност при покупка.

Източник: https://www.mintel.com