Списанието

Изберете рубрика:

 

Baby Care

Ежегоден ръст от 6,6% до 2030 година на бебешки продукти за коса и тяло

Ежегоден ръст от 6,6% до 2030 година на бебешки продукти за коса и тяло

Брой 8, август 2023

Все по-нарастващата информираност и загриженост на родителите за грижата за бебешката кожа изглежда задвижват пазара на бебешки продукти за коса и тяло. Все по-често можем да видим купувачите в магазините ил...

Прочети още
Бебешката устна хигиена с ръст от 2,4% до 2028 г.

Бебешката устна хигиена с ръст от 2,4% до 2028 г.

Брой 5, май 2023

Размерът на глобалния пазар на бебешки продукти за грижа за устната кухина достигна 1,3 милиарда щатски долара през 2022 г. В перспектива се очаква пазарът да достигне 1,5 милиарда щатски долара до 2028 г., ...

Прочети още
Екологичните варианти мокри кърпи стават все по-популярни

Екологичните варианти мокри кърпи стават все по-популярни

Брой 2, февруари 2023

Мокрите кърпички намират все повече приложения в домакинствата. Бебешките влажни кърпи вече не са продукт, който се използва само от майките на бебета и малки деца. Много хора ги използват за почистване на р...

Прочети още
Аптечният канал е по-силен в бебешки млека, пюрета и каши, които имат специализирана насока

Аптечният канал е по-силен в бебешки млека, пюрета и каши, които имат специализирана насока

Брой 11, ноември 2022

Димитрина Колева е мениджър Връзки с ключови клиенти на аптеки „Фрамар“ и част от аналитичния екип, който определя търговските стратегии на компанията. Наблюдавате ли ръст или спад на продажбите на бебеш...

Прочети още
Категорията Детска орална хигиена се развива, става по-търсена, с все по-натурален и по-качествен състав

Категорията Детска орална хигиена се развива, става по-търсена, с все по-натурален и по-качествен състав

Брой 8, август 2022

Грижата за здравето на детските зъби е изключително важна за това те да нямат дентални проблеми и след като порастнат, а и за цялостното им здравословно състояние. Именно за това родителите стават все по-заг...

Прочети още
Ръстовете в категорията „Напитки за бебета“ се движат от продажбите на вода

Ръстовете в категорията „Напитки за бебета“ се движат от продажбите на вода

Брой 7, юли 2022

През последната година (МАТ 2021 vs 2020) бебешките храни и напитки са една от малкото категории, които регистрират положително изменение, както в обем ката и в стойност, показват данните на NielsenIQ Българ...

Прочети още
Повишава се търсенето на биоразградими пелени в глобален мащаб

Повишава се търсенето на биоразградими пелени в глобален мащаб

Брой 7, юли 2022

Размерът на глобалния пазар на бебешки пелени беше оценен на 75,9 милиарда долара през 2020 г. и се прогнозира да се увеличи със среден годишен темп на растеж (CAGR) от 4,6% от 2021 до 2028 г. Очаква се паза...

Прочети още
Спецификата на аптечния пазар предполага по-висок сегмент

Спецификата на аптечния пазар предполага по-висок сегмент

Брой 5, май 2022

Десислава Вълкова е мениджър Връзки с ключови клиенти на аптеки Фрамар и част от аналитичния екип, който определя търговските стратегии на компанията.   Как се развива пазарът на бебешки п...

Прочети още
Пандемията увеличи търсенето на бебешки мокри кърпи

Пандемията увеличи търсенето на бебешки мокри кърпи

Брой 2, февруари 2022

Мокрите кърпи отчитат силен ръст през 2020 г. заради пандемията от Ковид-19. Бебешките кърпички останаха двигател на растежа в категорията, благодарение на тяхната широка наличност и сериозната информираност...

Прочети още
Млякото за новородени бебета е с най-голям дял

Млякото за новородени бебета е с най-голям дял

Брой 1, януари 2022

Бебешките пюрета със среден ръст Категория бебешки пюрета отбелязва среден ръст за последните дванадесет месеца към ноември 2021 година с 2,8% продажби в обем и 4,9% в стойност, показват данните на „Niel...

Прочети още
Страница: 1 от 3
[1] 2 3