Списанието

Изберете рубрика:

 

Baby Care

Аптечният канал е по-силен в бебешки млека, пюрета и каши, които имат специализирана насока

Аптечният канал е по-силен в бебешки млека, пюрета и каши, които имат специализирана насока

Брой 11, ноември 2022

Димитрина Колева е мениджър Връзки с ключови клиенти на аптеки „Фрамар“ и част от аналитичния екип, който определя търговските стратегии на компанията. Наблюдавате ли ръст или спад на продажбите на бебеш...

Прочети още
Категорията Детска орална хигиена се развива, става по-търсена, с все по-натурален и по-качествен състав

Категорията Детска орална хигиена се развива, става по-търсена, с все по-натурален и по-качествен състав

Брой 8, август 2022

Грижата за здравето на детските зъби е изключително важна за това те да нямат дентални проблеми и след като порастнат, а и за цялостното им здравословно състояние. Именно за това родителите стават все по-заг...

Прочети още
Ръстовете в категорията „Напитки за бебета“ се движат от продажбите на вода

Ръстовете в категорията „Напитки за бебета“ се движат от продажбите на вода

Брой 7, юли 2022

През последната година (МАТ 2021 vs 2020) бебешките храни и напитки са една от малкото категории, които регистрират положително изменение, както в обем ката и в стойност, показват данните на NielsenIQ Българ...

Прочети още
Повишава се търсенето на биоразградими пелени в глобален мащаб

Повишава се търсенето на биоразградими пелени в глобален мащаб

Брой 7, юли 2022

Размерът на глобалния пазар на бебешки пелени беше оценен на 75,9 милиарда долара през 2020 г. и се прогнозира да се увеличи със среден годишен темп на растеж (CAGR) от 4,6% от 2021 до 2028 г. Очаква се паза...

Прочети още
Спецификата на аптечния пазар предполага по-висок сегмент

Спецификата на аптечния пазар предполага по-висок сегмент

Брой 5, май 2022

Десислава Вълкова е мениджър Връзки с ключови клиенти на аптеки Фрамар и част от аналитичния екип, който определя търговските стратегии на компанията.   Как се развива пазарът на бебешки п...

Прочети още
Пандемията увеличи търсенето на бебешки мокри кърпи

Пандемията увеличи търсенето на бебешки мокри кърпи

Брой 2, февруари 2022

Мокрите кърпи отчитат силен ръст през 2020 г. заради пандемията от Ковид-19. Бебешките кърпички останаха двигател на растежа в категорията, благодарение на тяхната широка наличност и сериозната информираност...

Прочети още
Млякото за новородени бебета е с най-голям дял

Млякото за новородени бебета е с най-голям дял

Брой 1, януари 2022

Бебешките пюрета със среден ръст Категория бебешки пюрета отбелязва среден ръст за последните дванадесет месеца към ноември 2021 година с 2,8% продажби в обем и 4,9% в стойност, показват данните на „Niel...

Прочети още
Онлайн продажбите на продукти за детска хигиена с ръст от над 25%

Онлайн продажбите на продукти за детска хигиена с ръст от над 25%

Брой 11, ноември 2021

  Георги Младенов, Директор Търговия и бизнес развитие-Ритейл, Софарма Трейдинг АД Г-н Младенов, какво търсят майките при избора на детски продукти за устна хигиена? Грижата за устната хигие...

Прочети още
Прогнозни за развитието на пазара на бебешки храни до 2026 г.

Прогнозни за развитието на пазара на бебешки храни до 2026 г.

Брой 9, септември 2021

Световният пазар на бебешки храни възлиза на 77,85 млрд. долара и се очаква да постигне средногодишен ръст на темп от 3,67% до 2026 г. според доклад на Research and Markets. По време на пандемията бебешката ...

Прочети още
Козметика за бебета

Козметика за бебета

Брой 8, август Digital

Бебешката кожа е изключително нежна и затова изборът на козметика за нея е много важен. Нещо повече всеки родител иска най-доброто за своето дете, но предвид това, че поносимостта на всяко дете към различнат...

Прочети още
Страница: 1 от 3
[1] 2 3