Списанието

Изберете рубрика:

 

Baby Care

Мокрите кърпички без аромат набират популярност

Мокрите кърпички без аромат набират популярност

Брой 4, април 2025

Категория „Мокри кърпички“ е с намаление на закупените количества за втора поредна година. Повишената средна цена на брой подпомага категорията да остане в положителните стойности на привлечените средства, н...

Прочети още
Развитие на категорията на детските пасти за зъби в последните години

Развитие на категорията на детските пасти за зъби в последните години

Брой 1-2, януари/февруари 2025

Дрогерии и аптеки са местата, от които най-често потребителите купуват продукти за детска устна хигиена. В тези канали те намират най-голямо разнообразие както от гледна точка на асортимент по отделните сегм...

Прочети още
Силно наситен пазар на еднократни пелени, с 4 водещи марки

Силно наситен пазар на еднократни пелени, с 4 водещи марки

Брой 10, октомври 2024

Темата за козметика и хигиена на бебето влиза в полезрението на бъдещите майки през втория триместър. Тази констатация се откроява в проучването на Маркет ЛИНКС, направено за Category Retail Forum, благодаре...

Прочети още
Предпочитанията към бебешките мокри кърпички са ясно очертани

Предпочитанията към бебешките мокри кърпички са ясно очертани

Брой 4, април 2024

Темата за козметика и хигиена на бебето влиза в полезрението на бъдещите майки през втория триместър. При последваща бременност жените са склонни да се придържат към практиките / продуктите, прилагани през п...

Прочети още
Продажбите на детски пасти за зъби с ръст

Продажбите на детски пасти за зъби с ръст

Брой 1, януари 2024

Когато става въпрос за здравето на децата, родителите подхождат изключително внимателно при избора на продукти за личната им хигиена и здраве. В категорията детска устна хигиена се появяват нови играчи, разл...

Прочети още
Бебешки каши и бисквити

Бебешки каши и бисквити

Брой 11, ноември 2023

Комбинацията няколко зърна с плодове е най-предпочитана от потребителите Леда Борисова, Бранд мениджър „Амперел“ Как се развиват категориите бебешки храни в лицето на кашите и бисквитите през последн...

Прочети още
Ежегоден ръст от 6,6% до 2030 година на бебешки продукти за коса и тяло

Ежегоден ръст от 6,6% до 2030 година на бебешки продукти за коса и тяло

Брой 8, август 2023

Все по-нарастващата информираност и загриженост на родителите за грижата за бебешката кожа изглежда задвижват пазара на бебешки продукти за коса и тяло. Все по-често можем да видим купувачите в магазините ил...

Прочети още
Бебешката устна хигиена с ръст от 2,4% до 2028 г.

Бебешката устна хигиена с ръст от 2,4% до 2028 г.

Брой 5, май 2023

Размерът на глобалния пазар на бебешки продукти за грижа за устната кухина достигна 1,3 милиарда щатски долара през 2022 г. В перспектива се очаква пазарът да достигне 1,5 милиарда щатски долара до 2028 г., ...

Прочети още
Екологичните варианти мокри кърпи стават все по-популярни

Екологичните варианти мокри кърпи стават все по-популярни

Брой 2, февруари 2023

Мокрите кърпички намират все повече приложения в домакинствата. Бебешките влажни кърпи вече не са продукт, който се използва само от майките на бебета и малки деца. Много хора ги използват за почистване на р...

Прочети още
Аптечният канал е по-силен в бебешки млека, пюрета и каши, които имат специализирана насока

Аптечният канал е по-силен в бебешки млека, пюрета и каши, които имат специализирана насока

Брой 11, ноември 2022

Димитрина Колева е мениджър Връзки с ключови клиенти на аптеки „Фрамар“ и част от аналитичния екип, който определя търговските стратегии на компанията. Наблюдавате ли ръст или спад на продажбите на бебеш...

Прочети още
Страница: 1 от 4
[1] 2 3 4