Списанието

Изберете рубрика:

 

Baby Care

Продажбите на детски пасти за зъби с ръст

Продажбите на детски пасти за зъби с ръст

Брой 1, януари 2024

Когато става въпрос за здравето на децата, родителите подхождат изключително внимателно при избора на продукти за личната им хигиена и здраве. В категорията детска устна хигиена се появяват нови играчи, разл...

Прочети още
Бебешки каши и бисквити

Бебешки каши и бисквити

Брой 11, ноември 2023

Комбинацията няколко зърна с плодове е най-предпочитана от потребителите Леда Борисова, Бранд мениджър „Амперел“ Как се развиват категориите бебешки храни в лицето на кашите и бисквитите през последн...

Прочети още
Ежегоден ръст от 6,6% до 2030 година на бебешки продукти за коса и тяло

Ежегоден ръст от 6,6% до 2030 година на бебешки продукти за коса и тяло

Брой 8, август 2023

Все по-нарастващата информираност и загриженост на родителите за грижата за бебешката кожа изглежда задвижват пазара на бебешки продукти за коса и тяло. Все по-често можем да видим купувачите в магазините ил...

Прочети още
Бебешката устна хигиена с ръст от 2,4% до 2028 г.

Бебешката устна хигиена с ръст от 2,4% до 2028 г.

Брой 5, май 2023

Размерът на глобалния пазар на бебешки продукти за грижа за устната кухина достигна 1,3 милиарда щатски долара през 2022 г. В перспектива се очаква пазарът да достигне 1,5 милиарда щатски долара до 2028 г., ...

Прочети още
Екологичните варианти мокри кърпи стават все по-популярни

Екологичните варианти мокри кърпи стават все по-популярни

Брой 2, февруари 2023

Мокрите кърпички намират все повече приложения в домакинствата. Бебешките влажни кърпи вече не са продукт, който се използва само от майките на бебета и малки деца. Много хора ги използват за почистване на р...

Прочети още
Аптечният канал е по-силен в бебешки млека, пюрета и каши, които имат специализирана насока

Аптечният канал е по-силен в бебешки млека, пюрета и каши, които имат специализирана насока

Брой 11, ноември 2022

Димитрина Колева е мениджър Връзки с ключови клиенти на аптеки „Фрамар“ и част от аналитичния екип, който определя търговските стратегии на компанията. Наблюдавате ли ръст или спад на продажбите на бебеш...

Прочети още
Категорията Детска орална хигиена се развива, става по-търсена, с все по-натурален и по-качествен състав

Категорията Детска орална хигиена се развива, става по-търсена, с все по-натурален и по-качествен състав

Брой 8, август 2022

Грижата за здравето на детските зъби е изключително важна за това те да нямат дентални проблеми и след като порастнат, а и за цялостното им здравословно състояние. Именно за това родителите стават все по-заг...

Прочети още
Ръстовете в категорията „Напитки за бебета“ се движат от продажбите на вода

Ръстовете в категорията „Напитки за бебета“ се движат от продажбите на вода

Брой 7, юли 2022

През последната година (МАТ 2021 vs 2020) бебешките храни и напитки са една от малкото категории, които регистрират положително изменение, както в обем ката и в стойност, показват данните на NielsenIQ Българ...

Прочети още
Повишава се търсенето на биоразградими пелени в глобален мащаб

Повишава се търсенето на биоразградими пелени в глобален мащаб

Брой 7, юли 2022

Размерът на глобалния пазар на бебешки пелени беше оценен на 75,9 милиарда долара през 2020 г. и се прогнозира да се увеличи със среден годишен темп на растеж (CAGR) от 4,6% от 2021 до 2028 г. Очаква се паза...

Прочети още
Спецификата на аптечния пазар предполага по-висок сегмент

Спецификата на аптечния пазар предполага по-висок сегмент

Брой 5, май 2022

Десислава Вълкова е мениджър Връзки с ключови клиенти на аптеки Фрамар и част от аналитичния екип, който определя търговските стратегии на компанията.   Как се развива пазарът на бебешки п...

Прочети още
Страница: 1 от 3
[1] 2 3