Списанието
Изберете рубрика:
Baby Care

Мокрите кърпички без аромат набират популярност
Брой 4, април 2025
Категория „Мокри кърпички“ е с намаление на закупените количества за втора поредна година. Повишената средна цена на брой подпомага категорията да остане в положителните стойности на привлечените средства, н...
Прочети още
Развитие на категорията на детските пасти за зъби в последните години
Брой 1-2, януари/февруари 2025
Дрогерии и аптеки са местата, от които най-често потребителите купуват продукти за детска устна хигиена. В тези канали те намират най-голямо разнообразие както от гледна точка на асортимент по отделните сегм...
Прочети още
Силно наситен пазар на еднократни пелени, с 4 водещи марки
Брой 10, октомври 2024
Темата за козметика и хигиена на бебето влиза в полезрението на бъдещите майки през втория триместър. Тази констатация се откроява в проучването на Маркет ЛИНКС, направено за Category Retail Forum, благодаре...
Прочети още
Предпочитанията към бебешките мокри кърпички са ясно очертани
Брой 4, април 2024
Темата за козметика и хигиена на бебето влиза в полезрението на бъдещите майки през втория триместър. При последваща бременност жените са склонни да се придържат към практиките / продуктите, прилагани през п...
Прочети още
Продажбите на детски пасти за зъби с ръст
Брой 1, януари 2024
Когато става въпрос за здравето на децата, родителите подхождат изключително внимателно при избора на продукти за личната им хигиена и здраве. В категорията детска устна хигиена се появяват нови играчи, разл...
Прочети още
Бебешки каши и бисквити
Брой 11, ноември 2023
Комбинацията няколко зърна с плодове е най-предпочитана от потребителите Леда Борисова, Бранд мениджър „Амперел“ Как се развиват категориите бебешки храни в лицето на кашите и бисквитите през последн...
Прочети още
Ежегоден ръст от 6,6% до 2030 година на бебешки продукти за коса и тяло
Брой 8, август 2023
Все по-нарастващата информираност и загриженост на родителите за грижата за бебешката кожа изглежда задвижват пазара на бебешки продукти за коса и тяло. Все по-често можем да видим купувачите в магазините ил...
Прочети още
Бебешката устна хигиена с ръст от 2,4% до 2028 г.
Брой 5, май 2023
Размерът на глобалния пазар на бебешки продукти за грижа за устната кухина достигна 1,3 милиарда щатски долара през 2022 г. В перспектива се очаква пазарът да достигне 1,5 милиарда щатски долара до 2028 г., ...
Прочети още
Екологичните варианти мокри кърпи стават все по-популярни
Брой 2, февруари 2023
Мокрите кърпички намират все повече приложения в домакинствата. Бебешките влажни кърпи вече не са продукт, който се използва само от майките на бебета и малки деца. Много хора ги използват за почистване на р...
Прочети още
Аптечният канал е по-силен в бебешки млека, пюрета и каши, които имат специализирана насока
Брой 11, ноември 2022
Димитрина Колева е мениджър Връзки с ключови клиенти на аптеки „Фрамар“ и част от аналитичния екип, който определя търговските стратегии на компанията. Наблюдавате ли ръст или спад на продажбите на бебеш...
Прочети още