Списанието

Изберете рубрика:

 

Бебешката устна хигиена с ръст от 2,4% до 2028 г.

Брой 5, май 2023

Дата: 02.06.2023 Коментари: 0
Снимки (1)
Бебешката устна хигиена с ръст от 2,4% до 2028 г.

Размерът на глобалния пазар на бебешки продукти за грижа за устната кухина достигна 1,3 милиарда щатски долара през 2022 г. В перспектива се очаква пазарът да достигне 1,5 милиарда щатски долара до 2028 г., показвайки среден годишен темп на ръст (CAGR) от 2,41% през 2022-2028 г.

Грижата за устната кухина е практиката за поддържане на устата здрава, чиста от микроби и хигиенична чрез рутинно почистване на зъбите и венците, което е силно наложително за всички хора, особено за бебетата. Бебешките продукти за грижа за устната кухина в момента се предлагат в различни форми, като бебешки силиконови четки за ръце с мек и нежен косъм, масажори за зъби и паста за зъби с меки, естествени и билкови съставки. Те помагат да се избегнат орални заболявания, като кариес, заболявания на венците, сухота на езика и лошо дишане, като поддържат зъбите и венците чисти и без бактерии. В резултат на това бебешките орални продукти придобиват огромна популярност сред потребителите по целия свят.

Нарастващата честота на орални заболявания сред бебетата, като кариес в ранна детска възраст, представлява един от ключовите фактори, катализиращи търсенето на продукти за грижа за устната кухина на бебета по целия свят. В допълнение, нарастващото ниво на разполагаемия доход, заедно с променящата се склонност на потребителите към премиум варианти на продукти, влияе положително на пазара. Освен това, увеличаващото се здравно съзнание и нарастващата осведоменост сред родителите относно оралната хигиена в ранна детска възраст предлагат благоприятни пазарни перспективи. В допълнение водещите играчи на пазара разнообразяват продуктовото си портфолио, като създават иновативни продукти за грижа за устната кухина на бебето, като бамбукови четки за зъби и пасти за зъби без химикали, направени с плодове, за да увеличат рентабилността и да разширят пазарния обхват. Разширяването на организираните канали за дистрибуция, включително супермаркети, хипермаркети, магазини за хранителни стоки, смесени магазини и универсални магазини, предлага доходоносни възможности за растеж на производителите. В съответствие с това, разпространението на онлайн канали за дистрибуция, осигуряващи безпроблемен достъп до широка гама от продукти, доставка до прага и сигурни методи на плащане, подпомага растежа на пазара. Също така различни правителствени агенции и неправителствени организации (НПО) финансират множество онлайн и офлайн кампании за обучение на хората относно важността на поддържането на орална хигиена, което се очаква да задвижи пазара.

Пастата за зъби в момента представлява най-популярният продукт за грижа за устната кухина на децата, тъй като съдържа флуорид, който помага за предотвратяване на кариес и заболявания на венците.

Понастоящем супермаркетите и хипермаркетите показват ясно господство на пазара, тъй като предлагат лесен достъп и голямо разнообразие от продукти и марки на потребителите.

Азиатско-тихоокеанският регион в момента се радва на водеща позиция на пазара поради бързото нарастване на раждаемостта и увеличаващата се осведоменост сред родителите за поддържане на оралното здраве на техните бебета.

Източник: https://www.researchandmarkets.com/