Списанието

Изберете рубрика:

 

Beauty Care

Как се погрижиха за косата си потребителите по време на пандемията

Как се погрижиха за косата си потребителите по време на пандемията

Брой 5, май 2021

С грижите за косата по време на пандемия ни запозна агенция Talk Online по време на Category Retail Forum през февруари 2021 г. Национално представителното проучване беше направено специално за нуждите на фо...

Прочети още
Пазарът е стабилен, а прогнозите са за преминаване към по-изгодни покупки

Пазарът е стабилен, а прогнозите са за преминаване към по-изгодни покупки

Брой 10, октомври 2020

Грижата за устната хигиена е неизменна част от нашето ежедневие, а продуктите, свързани с нейната поддръжка, присъстват в покупките ни поне веднъж месечно. Как се развива пазарът на пасти за зъби и остан...

Прочети още
Положително развитие на пазара на слънцезащитни продукти

Положително развитие на пазара на слънцезащитни продукти

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Слънчевите дни са повод на безброй положителни емоции през летния сезон, а ползите от стоенето под слънчевите лъчи винаги са свързани както с доброто ни настроение на плажа, така и набавянето на така важния ...

Прочети още
Продуктите за инконтиненция – все още малка категория, в която се крие огромен потенциал

Продуктите за инконтиненция – все още малка категория, в която се крие огромен потенциал

Брой 7 / 8, юли / август 2020

  Продуктите за инконтиненция са по-скоро прохождаща категория у нас. За сравнение, в развитите страни това е стабилно растяща категория със силно присъствие в търговските обекти, аптечен канал, дро...

Прочети още
Мехлемът – продуктът, който съдържа природата в себе си

Мехлемът – продуктът, който съдържа природата в себе си

Брой 5, май 2020

Знаете ли кой е най-големият орган на тялото? Ако сте отговорили кожата, сте напълно прави. Нашата кожа има непрекъснато съприкосновение с околната среда и различни повърхности, а и голяма чувствителност, ко...

Прочети още
Шампоани и балсами – основните продукти за поддръжка на косата за всички поколения

Шампоани и балсами – основните продукти за поддръжка на косата за всички поколения

Брой 1 / 2, януари / февруари 2020

Какви са навиците на потребителите в България по отношение на грижата им за косата, разбрахме по време на Category Retail Forum, който се проведе в края на 2019 г. от агенция Talk Online. Отговор бе даден на...

Прочети още
Потребителите търсят иновации, а не промоции в категорията „Грижа за косата”

Потребителите търсят иновации, а не промоции в категорията „Грижа за косата”

Брой 11, ноември 2019

През последната година продуктите за грижа за косата следват общия тренд, който се наблюдава на бързооборотния пазар в България и покачването на цените в категорията води до ръст в приходите, показват даннит...

Прочети още
Българската козметика – високо качество на добри цени

Българската козметика – високо качество на добри цени

Брой 9, септември 2019

  Почти една трета от българите на възраст 20 - 69 години са закупили лично за себе си един или повече anti-age козметични продукти през 2018 г. Това показват резултатите от проучване на „Ипсос Бълг...

Прочети още
Преглед на категория „Грижа за тялото” в аптеки SOpharmacy

Преглед на категория „Грижа за тялото” в аптеки SOpharmacy

Брой 6, юни 2019

Коя категория държи най-голям дял от продажбите? Най-големият дял, както в обем така и в стойност, се генерира от категорията на дезодорантите*. В това число влизат рол-он дезодорантите, спрейовете и сти...

Прочети още
Потребителската лоялност в категорията на слънцезащитните продукти е много ниска

Потребителската лоялност в категорията на слънцезащитните продукти е много ниска

Брой 5, май 2019

Каква е употребата на слънцезащитни продукти на българския пазар, какво е потребителското поведение в категорията и каква е познатостта на марките – всички това се опитахме да разберем по време на кръгла мас...

Прочети още
Страница: 1 от 2
[1] 2