Списанието
Изберете рубрика:
Beauty Care
Личен опит, препоръка и марка са най-важни при избора на козметика за лице
Брой 12, декември 2024
Какви продукти използват българките за грижа за лицето беше фокусът на презентацията на агенция Глобал Метрикс по време на 9-тото издание на Category Retail Forum. Социологическото изследване беше проведено ...
Прочети ощеТехнологичният напредък води до развитие на категориите
Брой 9, септември 2024
Размерът на глобалния пазар на продукти за женска хигиена беше оценен на 41,29 млрд. щ. д. през 2023 година и се очаква да нарасне от 43,25 млрд. щ.д. през 2024 г. до 73,07 млрд. щ.д. до 2032 г., регистрирай...
Прочети ощеСветовните трендове в пастите за зъби - веган, натурални съставки, екологични опаковки
Брой 8, август 2024
Световният пазар на пасти за зъби е достигал 18,7 млрд. долара през 2023 г. и се предвижда да нарасне от 19,37 млрд. долара през 2024 г. до 29,06 млрд. долара до 2032 г., постигайки средногодишен темп на ръс...
Прочети ощеКлиентът е готов да плати повече за добавената стойност при пастите за зъби
Брой 8, август 2024
Най-голям ръст през изминалата година се наблюдава при пастите за зъби и водите за уста - над 30%. Това бяха част от изнесените данни за категорията Устна хигиена от “дм България” по време на Category Retail...
Прочети ощеНай-използваният вид дезодоранти у нас е под формата на спрей
Брой 7, юли 2024
Най-много потребители у нас предпочитат спрей за пръскане от всички възможни видове дезодоранти. През 2024 г. делът на предпочитащите спрейове е 49 на сто, като той пада през последните 2 години. Това показв...
Прочети ощеНа слънцезащитата вече се гледа като на всекидневна комплексна грижа за лице
Брой 4, април 2024
Защитата на кожата от слънцето все по-често е тема за обсъждане. Предпазването от слънчевите лъчи е важно условие за грижа за кожата. Тенденциите и иновациите в категорията за вас коментира Таня Касабова от ...
Прочети ощеПо-малко купувачи и покупки, но категорията Грижа за косата с ръст в стойност през МАТ Ноември 2023 г.*
Брой 2, февруари 2024
*данни на Консюмър Пенъл България ГфК ЕООД за период МАТ Ноември 2023 г. и МАТ Ноември 2022 г. Общата кошница на продукти грижа за косата постига 6% ръст в стойност през 2023 г. и безспорният двигател е ...
Прочети ощеУвеличен интерес към натуралните съставки при козметичните продукти за лице
Брой 12, декември 2023
Козметичните продукти за лице придобиват все по-широка популярност, показват наблюденията на пазара, а иновациите в категорията допринасят за положителното развитие на продажбите в световен мащаб. У нас ...
Прочети ощеНай-често се купува душ гел от дрогерия
Брой 9, септември 2023
Продуктите за грижа за тялото стават все по-популярни и потребителите са по-взискателни към тях. Кожата е най-големият орган на човешкото тяло и грижата за нея определено е от значение. Какви точно са тенден...
Прочети ощеНад 30% ръст в стойност за Вода за уста
Брой 8, август 2023
Похарчените средства за продукти за устна хигиена постигат 4.7% увеличение за МАТ ноември 2022 (12 месеца назад от ноември 2022 г.) спрямо МАТ ноември 2021 г. Водата за уста изпреварва ръста на цялата ка...
Прочети още