Списанието

Изберете рубрика:

 

Beauty Care

По-малко купувачи и покупки, но категорията Грижа за косата с ръст в стойност през МАТ Ноември 2023 г.*

По-малко купувачи и покупки, но категорията Грижа за косата с ръст в стойност през МАТ Ноември 2023 г.*

Брой 2, февруари 2024

*данни на Консюмър Пенъл България ГфК ЕООД за период МАТ Ноември 2023 г. и МАТ Ноември 2022 г. Общата кошница на продукти грижа за косата постига 6% ръст в стойност през 2023 г. и безспорният двигател е ...

Прочети още
Увеличен интерес към натуралните съставки при козметичните продукти за лице

Увеличен интерес към натуралните съставки при козметичните продукти за лице

Брой 12, декември 2023

Козметичните продукти за лице придобиват все по-широка популярност, показват наблюденията на пазара, а иновациите в категорията допринасят за положителното развитие на продажбите в световен мащаб. У нас ...

Прочети още
Най-често се купува душ гел от дрогерия

Най-често се купува душ гел от дрогерия

Брой 9, септември 2023

Продуктите за грижа за тялото стават все по-популярни и потребителите са по-взискателни към тях. Кожата е най-големият орган на човешкото тяло и грижата за нея определено е от значение. Какви точно са тенден...

Прочети още
Над 30% ръст в стойност за Вода за уста

Над 30% ръст в стойност за Вода за уста

Брой 8, август 2023

Похарчените средства за продукти за устна хигиена постигат 4.7% увеличение за МАТ ноември 2022 (12 месеца назад от ноември 2022 г.) спрямо МАТ ноември 2021 г. Водата за уста изпреварва ръста на цялата ка...

Прочети още
Спрей дезодорантите са най-популярни сред потребителите

Спрей дезодорантите са най-популярни сред потребителите

Брой 7, юли 2023

37% от потребителите използват дезодорант няколко пъти дневно според проучване нa Talk Online Panel, представено на осмото издание на Category Retail Forum. 42,6% пък го използват всеки ден или почти всеки д...

Прочети още
Иновациите ще движат пазара

Иновациите ще движат пазара

Брой 6, юни 2023

Размерът на пазара на продукти за обезкосмяване е оценен на 4,07 млрд. щ.д. през 2022 година, а общите приходи се очаква да нараснат с 4,9% през 2023 до 2029 г., достигайки близо 5,68 млрд. щатски долара пре...

Прочети още
Пазарът на сапуни ще продължава да се развива

Пазарът на сапуни ще продължава да се развива

Брой 6, юни 2023

Сапунът - един продукт, който съвсем незабележимо съпътстваше ежедневието ни преди да настъпи ковид пандемията, днес задължително присъства навсякъде с нас. Дали ситуацията от преди три години ни накара да с...

Прочети още
Двуцифрен ръст на продажбите в стойност на продукти за интимна грижа

Двуцифрен ръст на продажбите в стойност на продукти за интимна грижа

Брой 5, май 2023

Нарастващата осведоменост сред потребителите по отношение на менструалната хигиена, нарастващият брой работещи жени и повишаващите се нива на доходи са някои от основните фактори, стимулиращи растежа на прод...

Прочети още
Глобалният пазар на шампоан се очаква да достигне 38,7 милиарда до 2027 година

Глобалният пазар на шампоан се очаква да достигне 38,7 милиарда до 2027 година

Брой 2, февруари 2023

Конкурентното поведение на ключови играчи на пазара, както и на съществуващите големи, малки и средни доставчици на шампоани за коса се очаква да доведе до подобрения в ценовата политика и да направи тези пр...

Прочети още
Ръст от 5,4% за продуктите против стареене до 2028 г.

Ръст от 5,4% за продуктите против стареене до 2028 г.

Брой 12, декември 2022

Размерът на глобалния пазар на продукти против стареене беше оценен на 40,49 милиарда щатски долара през 2020 г. и се очаква да се увеличи със среден годишен темп на растеж (CAGR) от 5,4% от 2021 г. до 2028 ...

Прочети още
Страница: 1 от 4
[1] 2 3 4