Списанието
Изберете рубрика:
PRO ID

Промоциите продължават да играят важна роля за продажбите
Брой 5, май 2023
Кроасан или кексче – два изкушаващи сетивата продукта, които всеки един от нас е опитвал в ежедневието, когато е искал да се възнагради или просто да засити глада си. Как се развива пазарът на тези два сегме...
Прочети още
Марката, цената и аромaтът са основните фактори при избора на перилни препарати
Брой 4, април 2023
65% от потребителите редуват две или три марки перилни препарати, които купуват за нуждите на своето домакинство, според собствено изследване на Глобал Метрикс, проведено през февруари 2023 г. 24,5% пък купу...
Прочети още
Хранителните обекти над 100 кв.м – с най-голяма важност за продажбите на сладки бисквити
Брой 2, февруари 2023
През последния МАТ период (януари- декември 2022 vs януари - декември 2021 година) общо категория „Бисквити“ отбелязва спад в обем от 4,2%, а в стойност регистрира ръст от 18,1%, показват данните на „Nielsen...
Прочети още
Домакинствата харчат с 34% повече за тоалетна хартия
Брой 1, януари 2023
Категория Тоалетна хартия се купува от 78% от домакинствата и бележи постепенен спад от 5 процентни пункта, според данни на GfK България за периода от началото на 2022 г. до ноември същата година (YTD 2022)....
Прочети още
55,6% купуват препарати за измиване на съдове веднъж месечно и по-често
Брой 12, декември 2022
Днес все повече от всякога бизнеса има необходимост от навременна, регулярна и устойчива информация по отношение на промяната в пазара и потребителското поведение.В тази връзка вече трета година разработения...
Прочети още
Промоцията е водеща в избора на кашкавал
Брой 11, ноември 2022
Повишаването на цените повлия повечето категории в една или друга степен, като при някои това доведе до спад на закупуването им, при други пък се промениха предпочитанията на потребителите. Кашкавалът е трад...
Прочети още
Сирене - AB Brand Tracking
Брой 11, ноември 2022
Днес все повече от всякога бизнеса има необходимост от навременна, регулярна и устойчива информация по отношение на промяната в пазара и потребителското поведение. В тази връзка вече трета година разраб...
Прочети още
Категорията „Ядки“ се радва на добро потребление и постоянен интерес към нови продукти
Брой 10, октомври 2022
Консумацията на ядки и сушени плодове у нас се развива положително, провокирана най-вече от стремежа за водене на здравословен начин на живот. Любимите на поколения българи - слънчогледовите семки и фъстъцит...
Прочети още
Кисело мляко - AB Brand Tracking
Брой 9, септември 2022
AB Brand Tracking е продукт, който през последните две години предоставя актуална, устойчива и регулярна информация за пазара и промяната в потребителското поведение. В рамките на проекта се генерира ин...
Прочети още
Нараства тенденцията за пазаруване на по-натурални храни за домашни любимци
Брой 8, август 2022
Размерът на световния пазар на храни за домашни любимци беше оценен на 94,76 милиарда USD през 2021 г. и се очаква да се разшири със среден годишен темп на ръст (CAGR) от 4,4% от 2022 до 2030 г., научаваме о...
Прочети още