Списанието

Изберете рубрика:

 

PRO ID

Пазарът на енергийни и обогатени напитки

Пазарът на енергийни и обогатени напитки

Брой 6, юни 2025

Пазарът на витаминни напитки се оценява на 24,57 млрд. щ.д. през 2024 г. Очаква се индустрията за обогатени/витаминни напитки да нарасне от 26,59 млрд. щ. д. през 2025 г. до 54,10 млрд. щ. д. до 2034 г. Сред...

Прочети още
Покупките на кроасани отчитат 8% ръст в обем през първото полугодие на 2024 г.

Покупките на кроасани отчитат 8% ръст в обем през първото полугодие на 2024 г.

Брой 5, май 2025

През първата половина на 2024 г. категория Кроасани бележи ръст на всички значими индикатори спрямо същия период на 2023 г. След увеличение на базата с купувачи през 2023 г. и 2024 г.  кроасаните успява...

Прочети още
Течните препарати остават лидери, предпочитат се и по-големи разфасовки

Течните препарати остават лидери, предпочитат се и по-големи разфасовки

Брой 4, април 2025

Продуктите от категория Грижа за дрехите са сред водещите в ръст в стойност за 2024 г., показват данните на NIQ България. Увеличението в стойност спрямо предходната година е 7,8%, а в обем – 3,5 на сто. Тези...

Прочети още
Супермаркетите са най-важни за продажбите на бисквити

Супермаркетите са най-важни за продажбите на бисквити

Брой 1-2, януари/февруари 2025

Покачването на средните цени е довело до 18% ръст в категорията Сладки изделия. Това показаха данни от анализ на ЮГов Си Пи България (YouGov), представени по време на Category Retail Forum през март 2024 г. ...

Прочети още
Майонезата привлича все повече потребители

Майонезата привлича все повече потребители

Брой 12, декември 2024

Размерът на пазара на майонеза беше оценен на 11,3 млрд. щ.д. през 2023 година и се очаква да нарасне от 11,8 млрд. щ.д. през 2024 година до 15,4 млрд. щ.д. до 2032 година, регистрирайки средногодишен темп н...

Прочети още
Категориите на сиренето и кашкавала са относително зависими от промоции

Категориите на сиренето и кашкавала са относително зависими от промоции

Брой 11, ноември 2024

През последния МАТ период (октомври 2022 - септември 2023 vs октомври 2023- септември 2024 година) общо категория „Сирене“ отбелязва спад в продажбите си в обем от -3,1%, а в стойност спад от -3,2% според да...

Прочети още
Луканката е любим продукт от категорията

Луканката е любим продукт от категорията

Брой 10, октомври 2024

Сурово-сушени колбаси се купуват няколко пъти седмично от 7,1% от участниците в проучване, осъществено от агенция BluePoint. Количественото проучването е направено в началото на годината сред 500 респондента...

Прочети още
Киселото мляко е категория с много висока честота на покупка у нас

Киселото мляко е категория с много висока честота на покупка у нас

Брой 9, септември 2024

Изключително висока е честотата на покупка в категорията Кисело мляко на седмична база. Това показват резултатите от количествено изследване, проведено от агенция Blue Point през януари-февруари 2024 г. във ...

Прочети още
42% от закупените обеми сокове и нектари са били на промоция

42% от закупените обеми сокове и нектари са били на промоция

Брой 7, юли 2024

Домакинствата пазаруват по-малко Сокове и Нектари за домашна консумация и това допринася за намаление на стойността на категорията, въпреки увеличението на средните цени. Категорията по-рядко попада в потреб...

Прочети още
Очакванията са за увеличаване на търсенето на обогатени напитки

Очакванията са за увеличаване на търсенето на обогатени напитки

Брой 6, юни 2024

Глобалният пазар на витаминни напитки се очаква да достигне 10,06 милиарда щ.д. до 2030 година при ръст на годишна база с около 7,58% за периода от 2022 до 2030 година. Нарастващото търсене на освежаващи нап...

Прочети още
Страница: 1 от 9
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9