Списанието

Изберете рубрика:

 

PRO ID

Категорията на топените и крема сирена през погледа на играчите на пазара

Категорията на топените и крема сирена през погледа на играчите на пазара

Брой 4, април 2021

Изминалата година е поставила пред изпитание компаниите, предлагащи на нашия пазар топени и крема сирена. Непредвидимост, спадове, после възстановяване, това е обратната връзка от някои от компаниите, до кои...

Прочети още
Всеки ден дезинфектанти за разнообразни повърхности ползват 31% от потребителите

Всеки ден дезинфектанти за разнообразни повърхности ползват 31% от потребителите

Брой 3, март 2021

Чистота, дезинфекция и хигиена бяха едни от основните слогани през 2020 г., съпровождащи почти всяка тема, свързана с връхлетялата ни пандемия. Дезинфектантите бяха едни от печелившите продукти през цялата г...

Прочети още
Универсални почистващи и дезинфекциращи препарати – етикетът

Универсални почистващи и дезинфекциращи препарати – етикетът

Брой 3, март 2021

Да питаме експерта...NSF International Терминът „универсален“ означава общ, всеобхватен, а когато говорим за универсален прочистващ или дезинфекциращ препарат, ние разбираме такъв който бихме могли да из...

Прочети още
Забелязваме засилен интерес към приготвянето на храна у дома

Забелязваме засилен интерес към приготвянето на храна у дома

Брой 2, февруари 2021

Някои от вас може да приемат майонезата като нишов продукт, но фактите показват, че тя присъства на рафта във всеки един търговски обект. Основният пазар е разпределен между два локални бранда, които от дълг...

Прочети още
Категория „Бисквити”: Ръст на по-големите опаковки през 2020 г. и оптимизъм за категорията през 2021 г.

Категория „Бисквити”: Ръст на по-големите опаковки през 2020 г. и оптимизъм за категорията през 2021 г.

Брой 1, януари 2021

Категория „Бисквити” е преживяла своя ренесанс през 2020 г., поне според британското издание The Grocer, което отбелязва, че изключително бурните пандемични 12 месеца, изпълнени с рестрикции и ограничения са...

Прочети още
Рибните консерви и месата в буркан с ръст по време карантината

Рибните консерви и месата в буркан с ръст по време карантината

Брой 12, декември 2020

Няма съществена промяна в потребителските навици по отношение на закупуването на рибни консерви, споделят производители. По-скоро забелязват, че след обявяването на извънредното положение повече потребители ...

Прочети още
Растителните масла – реколта, потребление, пазар

Растителните масла – реколта, потребление, пазар

Брой 11, ноември 2020

Износът на слънчоглед през сезон 2019/2020 г. е намалял значително спрямо предходния сезон като преобладава този за страните от Европейския съюз*. Основните страни вносителки на роден слънчоглед са Холандия,...

Прочети още
Специалните (деликатесни) сирена - екзотика на трапезата

Специалните (деликатесни) сирена - екзотика на трапезата

Брой 10, октомври 2020

24% от потребителите консумират специални сирена поне веднъж седмично или по-често показва количествено проучване на JTN. Тук поколение Z (7 – 24 годишните) се оказват най-големите почитатели на новите, ...

Прочети още
Кашкавалът – отличник по присъствие в хладилника

Кашкавалът – отличник по присъствие в хладилника

Брой 10, октомври 2020

62% от потребителите консумират кашкавал поне веднъж седмично или по-често показва количествено проучване на JTN, направено чрез събиране на информацията от собствен онлайн панел, сред 600 потребители предим...

Прочети още
Познатият вкус е важен за топеното сирене

Познатият вкус е важен за топеното сирене

Брой 9, септември 2020

Най-важен фактор за покупка на топено сирене и крема сирене е познатият вкус и положителния опит с марката, показва онлайн потребителско проучване, направено от Logo Market Research and Consulting, по поръчк...

Прочети още
Страница: 1 от 4
[1] 2 3 4