Списанието

Изберете рубрика:

 

PRO ID

Киселото мляко е категория с много висока честота на покупка у нас

Киселото мляко е категория с много висока честота на покупка у нас

Брой 9, септември 2024

Изключително висока е честотата на покупка в категорията Кисело мляко на седмична база. Това показват резултатите от количествено изследване, проведено от агенция Blue Point през януари-февруари 2024 г. във ...

Прочети още
42% от закупените обеми сокове и нектари са били на промоция

42% от закупените обеми сокове и нектари са били на промоция

Брой 7, юли 2024

Домакинствата пазаруват по-малко Сокове и Нектари за домашна консумация и това допринася за намаление на стойността на категорията, въпреки увеличението на средните цени. Категорията по-рядко попада в потреб...

Прочети още
Очакванията са за увеличаване на търсенето на обогатени напитки

Очакванията са за увеличаване на търсенето на обогатени напитки

Брой 6, юни 2024

Глобалният пазар на витаминни напитки се очаква да достигне 10,06 милиарда щ.д. до 2030 година при ръст на годишна база с около 7,58% за периода от 2022 до 2030 година. Нарастващото търсене на освежаващи нап...

Прочети още
Пазарът на кроасани се движи от непрекъснатите иновации

Пазарът на кроасани се движи от непрекъснатите иновации

Брой 5, май 2024

Размерът на глобалния пазар на кроасани беше оценен на 2167.64 млрд. щ.д. през 2021 г. Според проучване на Business Research Insights* се очаква пазарът да достигне 3408.97 млрд. щ.д. до 2027 година, регистр...

Прочети още
Категорията на перилните препарати отчита ръст в стойност през МАТ Ноември 2023 г.

Категорията на перилните препарати отчита ръст в стойност през МАТ Ноември 2023 г.

Брой 4, април 2024

Продуктите от категория Перилни препарати са привлекли 6,1% повече средства през МАТ Ноември 2023 спрямо същия период на 2022 г. Това показаха резултатите от проучването чрез потребителския панел на Консюмър...

Прочети още
Разнообразието от предлагани продукти и иновации движи категорията

Разнообразието от предлагани продукти и иновации движи категорията

Брой 2, февруари 2024

Категорията „Сладки изделия“ отбелязва 11,5% ръст в стойност, провокиран най-вече от ръст в цените и в по-малка степен от по-чести покупки. Това компенсира намаляването в количествата закупени продукти от до...

Прочети още
Засилената информираност за важността на хигиената – с положителен ефект върху пазара на хартии

Засилената информираност за важността на хигиената – с положителен ефект върху пазара на хартии

Брой 1, януари 2024

Размерът на световния пазар на хартиени продукти беше оценен на 80,99 млрд. щ.д. през 2022 г. и се очаква да нарасне от 85,81 млрд. през 2023 г. до 133,75 млрд. щ.д. до 2030 г. със средно годишен темп на рас...

Прочети още
Ръст на продажбите в стойност при кашкавала и сиренето

Ръст на продажбите в стойност при кашкавала и сиренето

Брой 11, ноември 2023

Сирене През последния МАТ период (октомври 2021 - септември 2022 vs октомври 2022 - септември 2023 година) общо категория „Сирене“ отбелязва спад в продажбите си в обем от 7,1%, а в стойност ръст от 16,8...

Прочети още
Най-много компании в класацията от „Храни“ са представители на  браншовете „Производство на месо и месни продукти“

Най-много компании в класацията от „Храни“ са представители на браншовете „Производство на месо и месни продукти“

Брой 10, октомври 2023

Материалът е откъс от класацията ТОП 300 FMCG КОМПАНИИ В БЪЛГАРИЯ 2022 ГОДИНА. Целта на класацията да представи водещите производители, търговци на дребно и дистрибутори/търговци на едро в България, пред...

Прочети още
Киселите млека с 3,6% масленост са най-купувани

Киселите млека с 3,6% масленост са най-купувани

Брой 9, септември 2023

През последния МАТ период (август 2021 - юли 2022 vs август 2022 - юли 2023 година) общо категория „Кисели млека“ отбелязва спад в продажбите си в обем от 3,4%, а в стойност ръст от 21,5% според данните на „...

Прочети още
Страница: 1 от 8
[1] 2 3 4 5 6 7 8