Списанието

Изберете рубрика:

 

PRO ID

Разнообразието от предлагани продукти и иновации движи категорията

Разнообразието от предлагани продукти и иновации движи категорията

Брой 2, февруари 2024

Категорията „Сладки изделия“ отбелязва 11,5% ръст в стойност, провокиран най-вече от ръст в цените и в по-малка степен от по-чести покупки. Това компенсира намаляването в количествата закупени продукти от до...

Прочети още
Засилената информираност за важността на хигиената – с положителен ефект върху пазара на хартии

Засилената информираност за важността на хигиената – с положителен ефект върху пазара на хартии

Брой 1, януари 2024

Размерът на световния пазар на хартиени продукти беше оценен на 80,99 млрд. щ.д. през 2022 г. и се очаква да нарасне от 85,81 млрд. през 2023 г. до 133,75 млрд. щ.д. до 2030 г. със средно годишен темп на рас...

Прочети още
Ръст на продажбите в стойност при кашкавала и сиренето

Ръст на продажбите в стойност при кашкавала и сиренето

Брой 11, ноември 2023

Сирене През последния МАТ период (октомври 2021 - септември 2022 vs октомври 2022 - септември 2023 година) общо категория „Сирене“ отбелязва спад в продажбите си в обем от 7,1%, а в стойност ръст от 16,8...

Прочети още
Най-много компании в класацията от „Храни“ са представители на  браншовете „Производство на месо и месни продукти“

Най-много компании в класацията от „Храни“ са представители на браншовете „Производство на месо и месни продукти“

Брой 10, октомври 2023

Материалът е откъс от класацията ТОП 300 FMCG КОМПАНИИ В БЪЛГАРИЯ 2022 ГОДИНА. Целта на класацията да представи водещите производители, търговци на дребно и дистрибутори/търговци на едро в България, пред...

Прочети още
Киселите млека с 3,6% масленост са най-купувани

Киселите млека с 3,6% масленост са най-купувани

Брой 9, септември 2023

През последния МАТ период (август 2021 - юли 2022 vs август 2022 - юли 2023 година) общо категория „Кисели млека“ отбелязва спад в продажбите си в обем от 3,4%, а в стойност ръст от 21,5% според данните на „...

Прочети още
Харчат се с 14% повече за храна за домашни любимци през 2023 г.

Харчат се с 14% повече за храна за домашни любимци през 2023 г.

Брой 8, август 2023

Цялата категория Храни за домашни любимци  регистрира спад в закупените количества за първото полугодие на 2023 година спрямо първите 6 месеца на 2022 г., което се забелязва в голяма част от категориите...

Прочети още
65% купуват негазирани безалкохолни напитки

65% купуват негазирани безалкохолни напитки

Брой 7, юли 2023

28% от потребителите купуват негазирани безалкохолни напитки един път седмично, 42% предпочитат газираните напитки и 43% пазаруват вода в този времеви диапазон. Това показва количествено проучване, осъществе...

Прочети още
Енергийните напитки – едни от най-бързоразвиващите се на пазара

Енергийните напитки – едни от най-бързоразвиващите се на пазара

Брой 6, юни 2023

Размерът на глобалния пазар на енергийни напитки беше оценен на 86,35 милиарда щатски долара през 2021 г. и се очаква да се разшири със среден годишен темп на растеж (CAGR) от 8,3% от 2022 г. до 2030 г. Нара...

Прочети още
Промоциите продължават да играят важна роля за продажбите

Промоциите продължават да играят важна роля за продажбите

Брой 5, май 2023

Кроасан или кексче – два изкушаващи сетивата продукта, които всеки един от нас е опитвал в ежедневието, когато е искал да се възнагради или просто да засити глада си. Как се развива пазарът на тези два сегме...

Прочети още
Марката, цената и аромaтът са основните фактори при избора на перилни препарати

Марката, цената и аромaтът са основните фактори при избора на перилни препарати

Брой 4, април 2023

65% от потребителите редуват две или три марки перилни препарати, които купуват за нуждите на своето домакинство, според собствено изследване на Глобал Метрикс, проведено през февруари 2023 г. 24,5% пък купу...

Прочети още
Страница: 1 от 8
[1] 2 3 4 5 6 7 8