Списанието

Изберете рубрика:

 

PRO ID

Промоцията е водеща в избора на кашкавал

Промоцията е водеща в избора на кашкавал

Брой 11, ноември 2022

Повишаването на цените повлия повечето категории в една или друга степен, като при някои това доведе до спад на закупуването им, при други пък се промениха предпочитанията на потребителите. Кашкавалът е трад...

Прочети още
Сирене - AB Brand Tracking

Сирене - AB Brand Tracking

Брой 11, ноември 2022

Днес все повече от всякога бизнеса има необходимост от навременна, регулярна и устойчива информация по отношение на промяната в пазара и потребителското поведение. В тази връзка вече трета година разраб...

Прочети още
Категорията „Ядки“ се радва на добро потребление и постоянен интерес към нови продукти

Категорията „Ядки“ се радва на добро потребление и постоянен интерес към нови продукти

Брой 10, октомври 2022

Консумацията на ядки и сушени плодове у нас се развива положително, провокирана най-вече от стремежа за водене на здравословен начин на живот. Любимите на поколения българи - слънчогледовите семки и фъстъцит...

Прочети още
Кисело мляко - AB Brand Tracking

Кисело мляко - AB Brand Tracking

Брой 9, септември 2022

AB Brand Tracking е продукт, който през последните две години предоставя актуална, устойчива и регулярна информация за пазара и промяната в потребителското поведение. В рамките на проекта се генерира ин...

Прочети още
Нараства тенденцията за пазаруване на по-натурални храни за домашни любимци

Нараства тенденцията за пазаруване на по-натурални храни за домашни любимци

Брой 8, август 2022

Размерът на световния пазар на храни за домашни любимци беше оценен на 94,76 милиарда USD през 2021 г. и се очаква да се разшири със среден годишен темп на ръст (CAGR) от 4,4% от 2022 до 2030 г., научаваме о...

Прочети още
Субкатегорията „Негазирана лимонада“ е с голям потенциал за развитие

Субкатегорията „Негазирана лимонада“ е с голям потенциал за развитие

Брой 7, юли 2022

Една от категориите, която устойчиво расте през последните пет години с по 4-5% всяка година в продажбите в обем, е на минералните/трапезни води, показват данни от ритейл одит* на ReExe, представено по време...

Прочети още
Консумацията на енергийни напитки се увеличава драстично и ще продължава да расте

Консумацията на енергийни напитки се увеличава драстично и ще продължава да расте

Брой 7, юли 2022

Глобалният пазар на енергийни напитки беше оценен на 45,80 милиарда долара през 2020 г. и се очаква да достигне 108,40 милиарда долара до 2031 г., като нараства със среден годишен темп на ръст от 8,2% от 202...

Прочети още
Увеличава се интересът към витаминните напитки

Увеличава се интересът към витаминните напитки

Брой 6, юни 2022

Размерът на глобалния пазар на витаминни напитки се очаква да достигне 2,1 милиарда до 2027 г., като нараства с CAGR от 3,8% през прогнозния период 2022-2027 г., според информация от Industry ARC.  ...

Прочети още
Ръст от 8,5 % за протеиновите храни и напитки до 2030 г.

Ръст от 8,5 % за протеиновите храни и напитки до 2030 г.

Брой 5, май 2022

Размерът на глобалния пазар на протеинови храни и напитки беше оценен на 20,47 милиарда щатски долара през 2021 г. и се очаква да се увеличи със среден годишен темп на растеж (CAGR) от 8,5% от 2021 до 2030 г...

Прочети още
Най-предпочитани са кексчетата с шоколадов вкус

Най-предпочитани са кексчетата с шоколадов вкус

Брой 5, май 2022

Бързооборотните стоки възстановяват растежа си в обем и в стойност през втората половина на 2021 година, след стабилизация на потреблението, показват данните на „NielsenIQ България“, представени на Category ...

Прочети още
Страница: 1 от 6
[1] 2 3 4 5 6