Списанието
Изберете рубрика:
PRO ID

Ръст на продажбите в стойност при кашкавала и сиренето
Брой 11, ноември 2023
Сирене През последния МАТ период (октомври 2021 - септември 2022 vs октомври 2022 - септември 2023 година) общо категория „Сирене“ отбелязва спад в продажбите си в обем от 7,1%, а в стойност ръст от 16,8...
Прочети още
Най-много компании в класацията от „Храни“ са представители на браншовете „Производство на месо и месни продукти“
Брой 10, октомври 2023
Материалът е откъс от класацията ТОП 300 FMCG КОМПАНИИ В БЪЛГАРИЯ 2022 ГОДИНА. Целта на класацията да представи водещите производители, търговци на дребно и дистрибутори/търговци на едро в България, пред...
Прочети още
Киселите млека с 3,6% масленост са най-купувани
Брой 9, септември 2023
През последния МАТ период (август 2021 - юли 2022 vs август 2022 - юли 2023 година) общо категория „Кисели млека“ отбелязва спад в продажбите си в обем от 3,4%, а в стойност ръст от 21,5% според данните на „...
Прочети още R-122x88.jpg)
Харчат се с 14% повече за храна за домашни любимци през 2023 г.
Брой 8, август 2023
Цялата категория Храни за домашни любимци регистрира спад в закупените количества за първото полугодие на 2023 година спрямо първите 6 месеца на 2022 г., което се забелязва в голяма част от категориите...
Прочети още
65% купуват негазирани безалкохолни напитки
Брой 7, юли 2023
28% от потребителите купуват негазирани безалкохолни напитки един път седмично, 42% предпочитат газираните напитки и 43% пазаруват вода в този времеви диапазон. Това показва количествено проучване, осъществе...
Прочети още
Енергийните напитки – едни от най-бързоразвиващите се на пазара
Брой 6, юни 2023
Размерът на глобалния пазар на енергийни напитки беше оценен на 86,35 милиарда щатски долара през 2021 г. и се очаква да се разшири със среден годишен темп на растеж (CAGR) от 8,3% от 2022 г. до 2030 г. Нара...
Прочети още
Промоциите продължават да играят важна роля за продажбите
Брой 5, май 2023
Кроасан или кексче – два изкушаващи сетивата продукта, които всеки един от нас е опитвал в ежедневието, когато е искал да се възнагради или просто да засити глада си. Как се развива пазарът на тези два сегме...
Прочети още
Марката, цената и аромaтът са основните фактори при избора на перилни препарати
Брой 4, април 2023
65% от потребителите редуват две или три марки перилни препарати, които купуват за нуждите на своето домакинство, според собствено изследване на Глобал Метрикс, проведено през февруари 2023 г. 24,5% пък купу...
Прочети още
Хранителните обекти над 100 кв.м – с най-голяма важност за продажбите на сладки бисквити
Брой 2, февруари 2023
През последния МАТ период (януари- декември 2022 vs януари - декември 2021 година) общо категория „Бисквити“ отбелязва спад в обем от 4,2%, а в стойност регистрира ръст от 18,1%, показват данните на „Nielsen...
Прочети още
Домакинствата харчат с 34% повече за тоалетна хартия
Брой 1, януари 2023
Категория Тоалетна хартия се купува от 78% от домакинствата и бележи постепенен спад от 5 процентни пункта, според данни на GfK България за периода от началото на 2022 г. до ноември същата година (YTD 2022)....
Прочети още