Списанието
Изберете рубрика:
PROGRESSIVE +
Разнообразието от вкусове и текстури движи категорията
Брой 7, юли 2024
Категорията на зърнените закуски се очаква да достигне до около 6,20% годишен темп на растеж за периода 2024 – 2032 година, поддържайки досегашното си добро развитие. Пазарът ще продължи да расте, достигайки...
Прочети ощеПотребителите на нашия пазар реагират адекватно на разнообразието от вкусове
Брой 1, януари 2024
Майонезата остава един от продуктите, който колкото и да не го възприемаме като част от основната потребителска кошница, винаги се намира в хладилника на всяко едно домакинство. Освен разнообразните й начини...
Прочети ощеПредизвикателен бизнес в развитие
Брой 12, декември 2023
Водещите 100 „Търговци на едро/дистрибутори с бързооборотни стоки в България“ генерират 6,9 млрд. лв. нетни приходи от продажби на стоки за 2022 година, което е ръст от 15,9% в сравнение с предишния период. ...
Прочети ощеСнежанката, оценена според вкус, консистенция, хрупкавост на краставичките и още…
Брой 11, ноември 2023
Ако декември трябва да бъде оприличен на салата, то почти сигурно това би било Снежанката. Кулинарният триумф на държавно обединение „Балкантурист“ се превръща не просто в традиционна за българската кухня са...
Прочети ощеКонсумацията на продукти без глутен и без лактоза расте
Брой 8, август 2023
Между 0,5 и 6% са хората страдащи от непоносимост към глутена в световен мащаб, показват данни от различни проучвания. Това заболяване засяга по-често жените, отколкото мъжете е друг факт, който учените са у...
Прочети ощеКачеството е много важно при избора на стоки за ученика
Брой 7, юли 2023
С наближаването на първия учебен ден все повече родители започват да правят планове за покупки на най-необходимите пособия за всеки един ученик, независимо от неговата възраст. Ето защо, дори и в разгара на ...
Прочети ощеПри сегмент „За пиене“ най-предпочитаният вкус е малина
Брой 7, юли 2023
Категорията „Плодови млека“ бележи ръст през последния МАТ период в реализираните продажби с 21% в стойност и спада в обем с -5%, спрямо предходния МАТ период, показват данните на NielsenIQ България. ...
Прочети ощеПротеинови храни и напитки
Брой 5, май 2023
Пазарът тепърва се развива и ще продължи да расте LIDL България Наблюдава ли се по-голям интерес към различните протеинови храни и напитки през последните години? Да, определено интересът к...
Прочети ощеБоядисването на косата става все по-популярно
Брой 4, април 2023
Размерът на глобалния пазар на бои за коса беше оценен на 23,15 милиарда щатски долара през 2021 г. и се очаква да регистрира среден годишен темп на ръст от 5,7% от 2022 г. до 2028 г., сочат данни на Grand V...
Прочети ощеС фокус върху „най-шумните“ - пазарът на витамини и минерали
Брой 4, април 2023
Витамини и минерали са една от „най-шумните“ от комуникационна гледна точка категории, не само в портфолиото на фармацевтичните компании, но и в общото комуникационно пространство. От Светослав Дъбов, ...
Прочети още