Списанието

Изберете рубрика:

 

PROGRESSIVE +

Разнообразието от вкусове и текстури движи категорията

Разнообразието от вкусове и текстури движи категорията

Брой 7, юли 2024

Категорията на зърнените закуски се очаква да достигне до около 6,20% годишен темп на растеж за периода 2024 – 2032 година, поддържайки досегашното си добро развитие. Пазарът ще продължи да расте, достигайки...

Прочети още
Потребителите на нашия пазар реагират адекватно на разнообразието от вкусове

Потребителите на нашия пазар реагират адекватно на разнообразието от вкусове

Брой 1, януари 2024

Майонезата остава един от продуктите, който колкото и да не го възприемаме като част от основната потребителска кошница, винаги се намира в хладилника на всяко едно домакинство. Освен разнообразните й начини...

Прочети още
Предизвикателен бизнес в развитие

Предизвикателен бизнес в развитие

Брой 12, декември 2023

Водещите 100 „Търговци на едро/дистрибутори с бързооборотни стоки в България“ генерират 6,9 млрд. лв. нетни приходи от продажби на стоки за 2022 година, което е ръст от 15,9% в сравнение с предишния период. ...

Прочети още
Снежанката, оценена според вкус, консистенция, хрупкавост на краставичките и още…

Снежанката, оценена според вкус, консистенция, хрупкавост на краставичките и още…

Брой 11, ноември 2023

Ако декември трябва да бъде оприличен на салата, то почти сигурно това би било Снежанката. Кулинарният триумф на държавно обединение „Балкантурист“ се превръща не просто в традиционна за българската кухня са...

Прочети още
Консумацията на продукти без глутен и без лактоза расте

Консумацията на продукти без глутен и без лактоза расте

Брой 8, август 2023

Между 0,5 и 6% са хората страдащи от непоносимост към глутена в световен мащаб, показват данни от различни проучвания. Това заболяване засяга по-често жените, отколкото мъжете е друг факт, който учените са у...

Прочети още
Качеството е много важно при избора на стоки за ученика

Качеството е много важно при избора на стоки за ученика

Брой 7, юли 2023

С наближаването на първия учебен ден все повече родители започват да правят планове за покупки на най-необходимите пособия за всеки един ученик, независимо от неговата възраст. Ето защо, дори и в разгара на ...

Прочети още
При сегмент „За пиене“ най-предпочитаният вкус е малина

При сегмент „За пиене“ най-предпочитаният вкус е малина

Брой 7, юли 2023

Категорията „Плодови млека“ бележи ръст  през последния МАТ период в реализираните продажби с 21% в стойност и спада в обем с -5%, спрямо предходния МАТ период, показват данните на NielsenIQ България. ...

Прочети още
Протеинови храни и напитки

Протеинови храни и напитки

Брой 5, май 2023

Пазарът тепърва се развива и ще продължи да расте LIDL България  Наблюдава ли се по-голям интерес към различните протеинови храни и напитки през последните години? Да, определено интересът к...

Прочети още
Боядисването на косата става все по-популярно

Боядисването на косата става все по-популярно

Брой 4, април 2023

Размерът на глобалния пазар на бои за коса беше оценен на 23,15 милиарда щатски долара през 2021 г. и се очаква да регистрира среден годишен темп на ръст от 5,7% от 2022 г. до 2028 г., сочат данни на Grand V...

Прочети още
С фокус върху „най-шумните“ - пазарът на витамини и минерали

С фокус върху „най-шумните“ - пазарът на витамини и минерали

Брой 4, април 2023

Витамини и минерали са една от „най-шумните“ от комуникационна гледна точка категории, не само в портфолиото на фармацевтичните компании, но и в общото комуникационно пространство.  От Светослав Дъбов, ...

Прочети още
Страница: 1 от 2
[1] 2