Списанието
Изберете рубрика:
PROGRESSIVE +

Консумацията на продукти без глутен и без лактоза расте
Брой 8, август 2023
Между 0,5 и 6% са хората страдащи от непоносимост към глутена в световен мащаб, показват данни от различни проучвания. Това заболяване засяга по-често жените, отколкото мъжете е друг факт, който учените са у...
Прочети още
Качеството е много важно при избора на стоки за ученика
Брой 7, юли 2023
С наближаването на първия учебен ден все повече родители започват да правят планове за покупки на най-необходимите пособия за всеки един ученик, независимо от неговата възраст. Ето защо, дори и в разгара на ...
Прочети още
При сегмент „За пиене“ най-предпочитаният вкус е малина
Брой 7, юли 2023
Категорията „Плодови млека“ бележи ръст през последния МАТ период в реализираните продажби с 21% в стойност и спада в обем с -5%, спрямо предходния МАТ период, показват данните на NielsenIQ България. ...
Прочети още
Протеинови храни и напитки
Брой 5, май 2023
Пазарът тепърва се развива и ще продължи да расте LIDL България Наблюдава ли се по-голям интерес към различните протеинови храни и напитки през последните години? Да, определено интересът к...
Прочети още
Боядисването на косата става все по-популярно
Брой 4, април 2023
Размерът на глобалния пазар на бои за коса беше оценен на 23,15 милиарда щатски долара през 2021 г. и се очаква да регистрира среден годишен темп на ръст от 5,7% от 2022 г. до 2028 г., сочат данни на Grand V...
Прочети още
С фокус върху „най-шумните“ - пазарът на витамини и минерали
Брой 4, април 2023
Витамини и минерали са една от „най-шумните“ от комуникационна гледна точка категории, не само в портфолиото на фармацевтичните компании, но и в общото комуникационно пространство. От Светослав Дъбов, ...
Прочети още
Домакинствата харчат с 2.5% повече средства за почистващи препарати за дома през 2022 г.
Брой 2, февруари 2023
Продукти от кошница Почистващи препарати за дома се купуват от 79.3% от всички домакинства в страната. За период от една година, 2022 спрямо 2021, броят на купуващите домакинства нараства с по-малко от 1 про...
Прочети още
Продължава тенденцията на повишеното внимание към хигиената и чистенето у нас
Брой 7, юли 2022
Забележителният ръст на дезинфекциращи продукти за дома продължи и през 2021 според данни на Евромонитор, благодарение на загрижеността на потребителите за хигиената, породена от пандемията. Тенден...
Прочети още