Научи повече

Progressive Конференция

 

 

  PROGRESSIVE КОНФЕРЕНЦИЯ RETAIL NETWORK

  Място за среща на Партньори, Конкуренти и Приятели!                                                                                                      

  ► www.conference.progressive.bg

 

  ► www.facebook.com/media/progressiveconference/

  ► www.progressive.bg/за-нас-събития/

 Ритейл в безтегловност или как търговските вериги се справят с кризата и инфлацията

Ритейл в безтегловност или как търговските вериги се справят с кризата и инфлацията

Брой 6, юни 2022

В рамките на 13-тата PROGRESSIVE конференция се проведе отново традиционната за събитието дискусия с търговските вериги. От страна на Лидл България се включи Любомир Хърсев, управител ресор “Администрация“, ...

Прочети още
Sales lab: Механизми за увеличаване на цени

Sales lab: Механизми за увеличаване на цени

Брой 6, юни 2022

 Веселина Панайотова, Продажби и бизнес развитие & основател на www.veselinapanayotova.com По време на сесията Sales Lab Веселина Панайотова дискутира с присъстващите каква е разликата между цен...

Прочети още
Marketing corner: Instagram & TikTok Marketing за Бизнес

Marketing corner: Instagram & TikTok Marketing за Бизнес

Брой 6, юни 2022

Зорница Каридкова,Основател на AdDigital Даньо Димитров, Изпълнителен директор, JTN Пътят към потребителя минава през TikTok и Instagram!? Всички са там, но малко си признават 33% от ползващите с...

Прочети още
Актуализирай сега! Успешни с по-високи цени

Актуализирай сега! Успешни с по-високи цени

Брой 6, юни 2022

Юлиан Добрев, Управител и директор „Анализи”, BluePoint Юлиан Добрев представи резултати от проучване, което показва какви са нагласите на потребителите по отношение на цените. Резултатите показват, че з...

Прочети още
Новото поколение Gen Z

Новото поколение Gen Z

Брой 6, юни 2022

Ясен Босев, Старши мениджър „Иновации и проучвания“, Каменица АД Характерно за поколението Z е, че са отраснали с дигиталния свят и са много умели в употребата на дигитални устройства, също така живеят с...

Прочети още
Глобалните кризи и местните навици

Глобалните кризи и местните навици

Брой 6, юни 2022

Владислав Колев, Управител и Ангела Конлан, Старши изследовател, LOGO Research Владислав Колев започна лекцията като очерта основните предизвикателства, пред които сме били изложени през последните две г...

Прочети още
Турбулентност в комуникацията

Турбулентност в комуникацията

Брой 6, юни 2022

Елена Колева, Зам. директор „Изследвания“, Pragmatica Елена Колева представи резултати от експериментално проучване на агенция „Прагматика“, което показва, че рекламните клипове имат водеща роля в комуни...

Прочети още
Тенденции в потребителското поведение в платформата OLX

Тенденции в потребителското поведение в платформата OLX

Брой 6, юни 2022

Деница Котева, Мениджър „Продажби и реклама“, OLX България OLX България е най-големият сайт в страната, като месечно над 4 000 000 души ни се доверяват за да закупят, продадат или потърсят продукти и усл...

Прочети още
Динамика на FMCG пазара и инфлационни процеси

Динамика на FMCG пазара и инфлационни процеси

Брой 6, юни 2022

Георги Христов, Advanced Analytics Sales Consultant, NielsenIQ   „Данните от пазарите в Европа и Източна Европа показват, че има спад в ръста на продажбите в обем, но за сметка на това има серио...

Прочети още
Устойчивост в бизнеса и за потребителите

Устойчивост в бизнеса и за потребителите

Брой 6, юни 2022

Светлин Адрианов Асоцииран съдружник и ръководител на Правната практика на Ernst & Young България, Северна Македония, Албания и Косово В последните 200 години стремежът на хората е да повишават к...

Прочети още
Страница: 1 от 15
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...