Събития
Константина Бандутова, Мениджър проучване на пазари и бизнес комуникации, bTV Media Group
Презентацията на Константина беше фокусиране върху устойчивото развитие на bTV Media Group и инициативите, които медията е инициирала, за да демонстрира своето отговорно поведение пред партньорите си и обществеността, а именно инициативи като „Добрият пример“ – социалния бранд на медията, който обобщава всички инициативи и социални каузи, които медията иска да подкрепи и които тя организира. „Зелена седмица“ – проект, който представя на аудиторията какви са ползите от по-екосъобразно живеене, като дава различни примери. Спомена и проекта „Да изчистим България“, който е един от най-значимите на компанията, обединяващ милиони хора от населението у нас с идеята с общи усилия да изчистят страната ни и да я направят по-добра за живеене.
А за Световния ден за достъпност на съдържанието (GAAD) медията е отделила ефирно време, за да разкаже на зрителите историите на жестомимичните преводачи, работещи в телевизията, като видеото е излъчено и със субтитри, за да бъде достъпно за хората с увреден слух.
„Устойчивостта е на първо място и възможността да градиш нещо в дългосрочен план“, каза още Константина.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай