Събития
Кристина Милкова, Търговски директор, Offerista Group Bulgaria
Кристина разказа как могат да се правят смарт оферти и как да се комуникират офертите по-ефективно. С разбирането, че смарт потребителите имат активно онлайн присъствие и планират внимателно покупките си, от наблюденията на Offerista като компания, специализирана в Drive to store marketing, могат да се направят изводи какво и как ги мотивира при планиране на пазаруването.
Кристина сподели, че в последните години цената на хартията се е покачила драстично и това е довело до промяна в начина, по който търговските вериги комуникират с потребителите си през брошурите. В следствие на това отношението на потребителите към брошурите също се е променило – значим извод от скорошно проучване на компанията показва, че около 46 на сто предпочитат дигитално съдържание. Друг интересен извод от анализ на Offerista от миналата година показва, че около 70 на сто от потребителите планират покупките си онлайн, но пазаруват във физически магазини.
По време на презентацията си, Кристина даде идеи как компаниите да комуникират по-ефективно офертите си. Един от начините е дигитализиране на офертите, което има много позитивен ефект, тъй като чрез дигиталните канали може да осъществява ежедневна комуникация с потребителите.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай