SMART Launch: Как Madri Excepcional спечели вниманието на SMART потребителите в България и UK

Брой 10, октомври 2024

Дата: 06.11.2024 Коментари: 0
Снимки (1)
SMART Launch: Как Madri Excepcional спечели вниманието на SMART потребителите в България и UK
Юлиана Борисова, Ръководител на отдел Маректинг на „Каменица“ АД, част от Molson Coors
 
„Smart потребителите са добре информирани. Когато пазаруват онлайн продукт, който купуват за първи път, 58% обръщат внимание на цената, 49% на срока на годност, 48% на състава, 46% на грамажа/количеството, 41% на хранителната информация и т.н.“, каза Юлиана. 
 
На въпрос „Важно ли е за избора ви на храна/напитка тя да има някакъв дигитален елемент на опаковката?“, 15% са отговорили „винаги“, 23% „често“, 27% „донякъде“, а 19% „рядко“ и 15% „никога“.
 
Също така smart потребителите търсят персонализиране решения. На въпроса „До каква степен сте съгласни/несъгласни със следното твърдение: По-склонен/склонна съм да купя марка (продукт или услуга), която предлага персонализирано решение?“, 57% от поколение Z са съгласни, 60% от поколение Y, 51% от поколение Х и 39% от поколение Boomers.
 
Smart потребителите търсят препоръки в социалните медии. На въпрос: „До каква степен сте съгласни със следното твърдение: Използвам социалните медии, за да открия нови продукти/услуги?“, 55% от поколение Z отговарят утвърдително, 53% от поколение Y, 39% от поколение X и 20% от поколение Boomers.
 
Юлиана разказа на присъстващите за успешното лансиране на нов продукт на българския пазар и всички маркетингови подходи, които компанията е предприела, за да направи марката изключително популярна и успешна на българския пазар.