Събития
Стоил Атанасов, Мениджър „Щастие“, Фикосота
Изключително рядко срещаният вид „Мениджър Щастие“ се качи на сцената, за да разкаже по свой уникален начин колко умни са потребителите и можем ли да ги надминем в това отношение. Най-шарената лекция, която би могла да е водена само от един щастлив мениджър, включваше забавни истории от актуалната действителност у нас и предизвика широки усмивки по лицата на делегатите.
Една от заявките на мениджър „Щастие“ беше, че супермаркетите са новите университети, а марките са новите учебници. На фона на хумористично очертания пейзаж, Стоил показа и реални данни за ръста при някои навици на потребителите, възприемани като smart стратегии при пазаруване. След това фокусът премина от умните потребители върху търговците, разкривайки различни технологични въведения, чиято функция е да улеснят както ритейлърите, така и техните клиенти.
Стоил даде ценни идеи на гостите какво и как могат да подобрят за по-доброто потребителско изживяване. Съветите се отнасяха както към повишаване на качеството и функционалността на продуктите, така и към фактори като организация на търговската среда и активности със социално въздействие.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай