The Art of Smart

Брой 10, октомври 2024

Дата: 06.11.2024 Коментари: 0
Снимки (1)
The Art of Smart
 
Стоил Атанасов, Мениджър „Щастие“, Фикосота
 
Изключително рядко срещаният вид „Мениджър Щастие“ се качи на сцената, за да разкаже по свой уникален начин колко умни са потребителите и можем ли да ги надминем в това отношение. Най-шарената лекция, която би могла да е водена само от един щастлив мениджър, включваше забавни истории от актуалната действителност у нас и предизвика широки усмивки по лицата на делегатите.
 
Една от заявките на мениджър „Щастие“ беше, че супермаркетите са новите университети, а марките са новите учебници. На фона на хумористично очертания пейзаж, Стоил показа и реални данни за ръста при някои навици на потребителите, възприемани като smart стратегии при пазаруване. След това фокусът премина от умните потребители върху търговците, разкривайки различни технологични въведения, чиято функция е да улеснят както ритейлърите, така и техните клиенти.
 
Стоил даде ценни идеи на гостите какво и как могат да подобрят за по-доброто потребителско изживяване. Съветите се отнасяха както към повишаване на качеството и функционалността на продуктите, така и към фактори като организация на търговската среда и активности със социално въздействие.