Събития
Кръгла маса

Готови салати – добре развита категория с потенциал
Брой 11, ноември 2018
Търсенето на готови и полуготови ястия e тенденция от западните пазари, която няма как да подмине българския, посочват анализатори, които следят развитието на хранителния сектор у нас. С все по-ограничен вре...
Прочети още
Категория „Бисквити” във възход, силен ръст при здравословните изделия
Брой 4, април 2018
Здравословната линия бисквити вече е факт и все повече потребители са опитвали от нея. Това стана ясно от кръгла маса „Бисквити”, организирана от PROGRESSIVE. На събитието присъстваха производители и вносите...
Прочети още
Дамска категория със силна лоялност
Брой 1 / 2, януари / февруари 2018
Със силна привързаност към марката се характеризира категория „Дамски превръзки”. Борбата за привличането на клиенти започва от ранната възраст на потенциалните потребители, обясниха компаниите ди...
Прочети още
Узото става все по-популярна лятна напитка, джинът възвръща старата си слава
Брой 7 / 8, юли / август 2016
Лято е! Коя е напитката, която прави компания на потребителите в горещите дни от юни до септември – узо, мастика, джин, мента? А защо не уиски? Или пък коктейл, в който като основна съставка е включен някой ...
Прочети още
Ръст за алкохолната категория през 2015 г.
Брой 12, декември 2015
От началото на годината до третото тримесечие на 2015 г. алкохолните напитки регистрират ръст на фона на данните от същия период за изминалата година. Това показват данните на „Нилсен България”, според които...
Прочети още
Оризът – шампион в категория „Варива”
Брой 11, ноември 2015
В последните години оризът се превърна в безспорен лидер на пазара на варивата, благодарение на по-приемливите си цени спрямо боба и лещата. Освен чисто ценови мотиви, за позиционирането на ориза като фавори...
Прочети още
Сирене и кашкавал – категории с висока лоялност
Брой 10, октомври 2015
Все повече потребители избират да купуват сирене и кашкавал от малки регионални производители. Това, заедно с цялостната тенденция към ориентиране на купувачите към по-здравословен начин на живот, поск...
Прочети още
Иновациите са основен двигател на продажбите на тоалетна хартия
Брой 9, септември 2015
Иновациите движат и ще продължават да развиват категория „Тоалетна хартия”. Това коментираха представители на производители и вносители на тоалетна хартия, кухненски рола и салфетки по време на септемврийска...
Прочети ощеСтабилен ръст за анасоновите напитки, отлив от джина
Брой 7 / 8, юли / август 2015
Какъв алкохол консумирате през лятото? Добре познатия тандем джин с тоник или някой от многото видове анасонови питиета? Може би вино или мента? А защо не коктейли или ликьори? А шприц? Това попитахме читате...
Прочети още
През последната година купуваме повече чипс
Брой 6, юни 2015
За периода април`14-март`15 потреблението на чипс е нараснало с 12,7% в продажби в обем и с 10,4% в продажби в стойност по данни на „Нилсън“. Малките хранителни обекти с ръст в продажбите на чипс На...
Прочети още