МЕТРО България с инициатива „Цени на ниво“ в подкрепа на професионалните си клиенти

Дата: 22.07.2022 Коментари: 0
Снимки (1)
МЕТРО България с инициатива „Цени на ниво“  в подкрепа на професионалните си клиенти
МЕТРО България инициира промяна в търговската си политика и ценовата си стратегия в подкрепа на бизнес клиентите под наименованието „Цени на ниво“ („Вземи повече, спести повече“), в условията на инфлация и енергийна несигурност, от 1 юли 2022 г. Промяната цели да гарантира прозрачност и максимална атрактивност на цените и продуктите в рамките на бизнес взаимоотношенията между МЕТРО България и професионалните й клиенти.
 
Както се разбира от името на инициативата, „Цени на Ниво“ е продължение на програмата „Вземи Повече, Спести Повече“, която води началото си през 2017 г. и предоставя отстъпки от стойността на едни от най-разпознаваемите продукти на българския пазар. Продуктите имат три ценови нива в зависимост от избраното от клиента количество от съответните артикули в програмата – колкото по-голямо е то, толкова по-изгодна е цената. 
 
Включените в програмата продукти от месец юли 2022г. вече наброяват над 4000 – хранителни и нехранителни стоки. Клиентите на МЕТРО ще ги разпознаят по зелените етикети в магазините – те предоставят детайлна информация за целите на информирания избор и най-изгодна цена. 
 
Важна промяна е, че при покупка има възможност да се комбинират вкусове, варианти и цветове на един и същ продукт, за постигане на по-ниската цена.