Coca-Cola и Molson Coors ще пуснат алкохолни напитки Simply

Дата: 26.01.2022 Коментари: 0
Снимки (1)
Coca-Cola и Molson Coors ще пуснат алкохолни напитки Simply

Coca-Cola Co ще пусне алкохолни напитки с марка Simply в Съединените щати това лято в партньорство с бирения гигант Molson Coors Beverage Company, тъй като производителят на газирани напитки удвоява портфолиото си от напитки за възрастни.

Производителите на безалкохолни напитки, включително Monster Beverage Corp и PepsiCo Inc, се разклоняват към алкохолното пространство, тъй като традиционните граници между категориите бързо се размиват.

Coca-Cola пусна алкохолна версия на своята газирана вода Topo Chico заедно с Molson Coors преди около година, преди да се свърже с Constellation Brands Inc, за да представи готови за пиене коктейли с марката Fresca.

„През последните две години видяхме успех, като разтърсихме съществуващите категории с нови марки, които имат ясни, убедителни точки на разлика, като Topo Chico Hard Seltzer на Coca-Cola, Vizzy Hard Seltzer и ZOA Energy Drink“, каза Мишел Ст. Жак, главен маркетинг директор на Molson Coors.

„Сега имаме огромна възможност да използваме силата на Simply – марка, известна с истински сок и голям вкус – за да „разтърсим” сегмента на алкохола с пълен вкус по начин, по който никога не е правено преди.”

Molson Coors ще пусне Simply Spiked Lemonade в множество вкусове това лято в разнообразни опаковки, включващи 12 тънки кутии, каза производителят на бира Coors Light.

Вкусовете ще бъдат вдъхновени от някои от най-продаваните безалкохолни продукти на Simply, включително ягодова лимонада, лимонада от диня, лимонада от боровинки и класическа лимонада.

Източник: European Supermarket Magazine.