Списанието
Изберете рубрика:
Анализи

ТОП 100 ТЪРГОВЦИ НА ЕДРО/ДИСТРИБУТОРИ
Брой 4, април 2022
Водещите 100 „Търговци на едро/дистрибутори с бързооборотни стоки в България“ генерират 5,42 млрд. лв. нетни приходи от продажби на стоки за 2020-та година или ръст от 1,5% на годишна база. Динамиката в бран...
Прочети още
Анализ на цените на основните онлайн супермаркети
Брой 1, януари 2022
Тенденции в динамиката на цените на основни продукти и в търговията на дребно с бързооборотни стоки, реализирани през част от основните играчи в онлайн канала предлагащ стоки от първа необходимост. Въпре...
Прочети още
Търговията на дребно през 2021 г.: тенденции и анализи. Прогнози за пазара през 2022 г.
Брой 12, декември 2021
Среден годишен темп на ръст от 5,0% между 2020 и 2025 г. за търговията на дребно 2021 година вече е към своя край и съвсем скоро само ще си спомняме за нея. С добро или с лошо обаче ще я запомним? Бизнес...
Прочети още
Коледен пазар: какво, как и за кого ще купуваме?
Брой 11, ноември 2021
С наближаването на празниците всички определяме своите бюджети за коледните покупки и планираме точно с какви подаръци да зарадваме своите близки. Тази Коледа повечето потребители са планирали бюджет около 3...
Прочети още
Електронната търговия в Централна и Източна Европа: Съвети и предупреждения от експертите
Брой 9, септември 2021
Общото население на Централна и Източна Европа (ЦИЕ) е повече от 126 000 000 души. Това обяснява защо регионът е толкова атрактивен за развитие на бизнес в областта на електронната търговия. Приблизително 56...
Прочети още
Водещите 20 производители формират 51% от общите нетни приходи
Брой 5, май 2021
ТОП 100 Производители на бързооборотни стоки в България генерират 4,94 млрд. лв. нетни приходи от продажби на продукция през 2019-та, което представлява 5,2% ръст на годишна база (4,7 млрд. в класацията за 2...
Прочети още
Как се развиват брандовете у нас?
Брой 2, февруари 2021
Днес повече от всякога пазарът се нуждае от повече и навременна информация. Ключовите въпроси: „Къде е нашият бранд?; Къде са конкурентите ни?“ са в основата на последващите стратегически действия...
Прочети още
България и Brexit
Брой 1, януари 2021
Как излизането на Обединеното кралство от членството в Европейският съюз ще се отрази на българската икономика? От Веселин Илиев, главен директор „Външноикономическо сътрудничество“, Българска сто...
Прочети още
Световен доклад „Тримесечието в числа“ за Q3 на Nielsen
Брой 12, декември 2020
Как компаниите се адаптират към новите условия за бизнес в световен мащаб? Потребителското поведение се развива с промяната на демографските показатели, а благодарение на технологиите се отварят нови пътища ...
Прочети още
Какви са дигиталните хоризонти за бизнеса
Брой 5, май 2020
Дълго се смяташе, че продажбата на бързооборотни стоки онлайн е трудна задача с неясна възвръщаемост на инвестицията. От Огнян Захариев, Директор дигитални комуникации, Broks Vision В същото в...
Прочети още