Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 1, януари 2022

Брой 154, година XVI

От Редактора

В очакване на неочакваното

В очакване на неочакваното

Според годишен доклад на Euler Hermes -  компания за застраховане на търговски кредити на глобално ниво, българската икономика ще продължи да се възстановява плавно, като до края на 2022 година може да ...

Прочети още

Интервю

„Най-големите предизвикателства са и най-големите ни успехи“

„Най-големите предизвикателства са и най-големите ни успехи“

Life е българска семейна верига супермаркети, създадена от Радослава и Радослав Борисови. През 1997 г. стартира с малко магазинче за хранителни стоки под наем. През 2001 г. е открит първия собствен магаз...

Прочети още

На Фокус

Пазарът на кафе капсули ще расте с 6,8% среден годишен темп

Пазарът на кафе капсули ще расте с 6,8% среден годишен темп

През декември 2021 година цената на кафето се е повишила най-много през годината, покачвайки се с 4,0% в сравнение с цената на суровината през ноември. Нивото на цената през годината 2021/2022 ще достигне на...

Прочети още

Потребител

Натуралните компоненти стимулират растежа на глобалния пазар на дезинфектанти за ръце

Натуралните компоненти стимулират растежа на глобалния пазар на дезинфектанти за ръце

Нарастващата осведоменост в различните социални мрежи допринася за увеличаващата се продажба на дезинфектанти за ръце. Пандемията от COVID-19 ескалира тази продажба, създавайки значително увеличение на прихо...

Прочети още

Приложения

Европейският пазар на сирене е най-големият в света

Европейският пазар на сирене е най-големият в света

Деликатесните сирена, възприемани преди време като лукс, бележат развитие в продажбите, показват анализите на експертите. Наблюденията на търговците съвпадат с това мнение и отчитат, че тези продукти вече са...

Прочети още

Beauty Care

Ръст в продажбите на продуктите за коса и бързо възстановяване от „удара“ на пандемията

Ръст в продажбите на продуктите за коса и бързо възстановяване от „удара“ на пандемията

Продажбите на продукти за коса претърпяха спад заради пандемията Според Euromonitor International продажбите на продукти за коса в стойност понесоха известен спад през 2020 г. в резултат на пандемията, в...

Прочети още

PRO ID

Трипластовата тоалетна хартия е абсолютен фаворит

Трипластовата тоалетна хартия е абсолютен фаворит

Един от най-коментираните продукти в началото на 2020 г., станал емблематичен с презапасяването и снимките с празни рафтове в супермаркетите – тоалетната хартия възстановява темповете на потребление отпреди ...

Прочети още

Baby Care

Млякото за новородени бебета е с най-голям дял

Млякото за новородени бебета е с най-голям дял

Бебешките пюрета със среден ръст Категория бебешки пюрета отбелязва среден ръст за последните дванадесет месеца към ноември 2021 година с 2,8% продажби в обем и 4,9% в стойност, показват данните на „Niel...

Прочети още

Анализи

Анализ на цените на основните онлайн супермаркети

Анализ на цените на основните онлайн супермаркети

Тенденции в динамиката на цените на основни продукти и в търговията на дребно с бързооборотни стоки, реализирани през част от основните играчи в онлайн канала предлагащ стоки от първа необходимост. Въпре...

Прочети още

Тенденции

Топ 10 глобални консуматорски тенденции за 2022 г.

Топ 10 глобални консуматорски тенденции за 2022 г.

Euromonitor International идентифицира нововъзникващите и бързо движещите се тенденции, които се очаква да придобият сила през следващата година. Тези тенденции дават представа за променящите се потребит...

Прочети още