Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 11, ноември 2021

Брой 152, година XV

Интервю

Ще продължаваме активно да работим за поддържане на ниско ниво на нелегалния пазар

Ще продължаваме активно да работим за поддържане на ниско ниво на нелегалния пазар

Всяка една промишленост премина през сложен период, свързан с новите пазарни условия. Как пандемията се отрази на тютюневата индустрия, разговаряме с Владислав Михов, главен мениджър на Джапан Табако Интерне...

Прочети още

На Фокус

Особености на прането по време на пандемия

Особености на прането по време на пандемия

Локдаун. Цялото семейство е вкъщи. Едни работят, други са във виртуални класни стаи. Всички цапат повече, било то повърхности или дрехи. Покрай работата и принудителното споделяне на жилищното пространство м...

Прочети още

Потребител

Засилен интерес към пълнозърнестите и специални хлябове

Засилен интерес към пълнозърнестите и специални хлябове

Резултатите от национално онлайн проучване за нагласите на българите към хляба, проведено от Mindblow за Lesaffre България  през ноември 2021 г. сред 1660 респонденти, показват тренд на засилен интерес ...

Прочети още

Приложения

Сухите пасти и вафлите със заливка са най-предпочитани

Сухите пасти и вафлите със заливка са най-предпочитани

Сладките изделия са изкушение за почти всеки. Сухата паста с кафето или вафлата за из път са чудесни начини за подслаждане на деня. Кой обаче ги консумира най-често и кои видове са най-любими на потребителит...

Прочети още

PRO ID

Развитие на пазара на шоколадови изделия в България

Развитие на пазара на шоколадови изделия в България

По данни на Euromonitor International продажбите в обем на шоколадови изделия се подобряват значително през 2021 г. след спада, който беше регистриран през 2020 г. в резултат на локдауна покрай пандемията. О...

Прочети още

Baby Care

Онлайн продажбите на продукти за детска хигиена с ръст от над 25%

Онлайн продажбите на продукти за детска хигиена с ръст от над 25%

  Георги Младенов, Директор Търговия и бизнес развитие-Ритейл, Софарма Трейдинг АД Г-н Младенов, какво търсят майките при избора на детски продукти за устна хигиена? Грижата за устната хигие...

Прочети още

Анализи

Коледен пазар: какво, как и за кого ще купуваме?

Коледен пазар: какво, как и за кого ще купуваме?

С наближаването на празниците всички определяме своите бюджети за коледните покупки и планираме точно с какви подаръци да зарадваме своите близки. Тази Коледа повечето потребители са планирали бюджет около 3...

Прочети още

Тенденции

Ръст в обем от 3% за замразените храни

Ръст в обем от 3% за замразените храни

Замразените храни регистрират ръст на продажбите в обем от 3% и 10% в стойност, за МАТ периода  октомври 2020 - септември 2021, сравнен с предишния МАТ период (октомври 2019 - септември 2020), показват ...

Прочети още

Progressive Кошница

Progressive online кошница

Progressive online кошница

Какво показва справкaта за ноември на PROGRESIVE за традиционните за PROGRESSIVE Кошница продукти, които се предлагат в онлайн супермаркетите, може да видите тук.  

Прочети още

Събития

Category Retail Forum '22 ще се състои през февруари

Category Retail Forum '22 ще се състои през февруари

Наближава едно от най-интересните събития за пазара на бързооборотни стоки, а именно Category Retail Forum. То ще се проведе на 9 и 10  февруари 2022 г. под заглавието „Категории на бързи обороти“. ...

Прочети още

Новини

dm България отчита ръст на оборота от близо 12%

dm България отчита ръст на оборота от близо 12%

dm България отчете оборот от близо 175 милиона лева за финансовата година 01.10.2020–30.09.2021 г., което представлява двуцифрен ръст от близо 12% спрямо предходния отчетен период. Това отрежда лидерска пози...

Прочети още
„Орбико България“ с нов модерен център за дистрибуция

„Орбико България“ с нов модерен център за дистрибуция

През 2021 г. на компанията „Орбико България“ ѝ предстои да се премести в нов модерен център за дистрибуция, който ще бъде изграден на стратегическа локация и ще консолидира цялата дейност на „Орбико“ в София...

Прочети още