Списанието
Изберете рубрика:
Интервю
Ще продължаваме активно да работим за поддържане на ниско ниво на нелегалния пазар
Всяка една промишленост премина през сложен период, свързан с новите пазарни условия. Как пандемията се отрази на тютюневата индустрия, разговаряме с Владислав Михов, главен мениджър на Джапан Табако Интерне...
Прочети ощеНа Фокус

Особености на прането по време на пандемия
Локдаун. Цялото семейство е вкъщи. Едни работят, други са във виртуални класни стаи. Всички цапат повече, било то повърхности или дрехи. Покрай работата и принудителното споделяне на жилищното пространство м...
Прочети ощеПотребител

Засилен интерес към пълнозърнестите и специални хлябове
Резултатите от национално онлайн проучване за нагласите на българите към хляба, проведено от Mindblow за Lesaffre България през ноември 2021 г. сред 1660 респонденти, показват тренд на засилен интерес ...
Прочети ощеПриложения

Сухите пасти и вафлите със заливка са най-предпочитани
Сладките изделия са изкушение за почти всеки. Сухата паста с кафето или вафлата за из път са чудесни начини за подслаждане на деня. Кой обаче ги консумира най-често и кои видове са най-любими на потребителит...
Прочети ощеPRO ID

Развитие на пазара на шоколадови изделия в България
По данни на Euromonitor International продажбите в обем на шоколадови изделия се подобряват значително през 2021 г. след спада, който беше регистриран през 2020 г. в резултат на локдауна покрай пандемията. О...
Прочети ощеBaby Care

Онлайн продажбите на продукти за детска хигиена с ръст от над 25%
Георги Младенов, Директор Търговия и бизнес развитие-Ритейл, Софарма Трейдинг АД Г-н Младенов, какво търсят майките при избора на детски продукти за устна хигиена? Грижата за устната хигие...
Прочети ощеАнализи

Коледен пазар: какво, как и за кого ще купуваме?
С наближаването на празниците всички определяме своите бюджети за коледните покупки и планираме точно с какви подаръци да зарадваме своите близки. Тази Коледа повечето потребители са планирали бюджет около 3...
Прочети ощеТенденции

Ръст в обем от 3% за замразените храни
Замразените храни регистрират ръст на продажбите в обем от 3% и 10% в стойност, за МАТ периода октомври 2020 - септември 2021, сравнен с предишния МАТ период (октомври 2019 - септември 2020), показват ...
Прочети ощеProgressive Кошница

Progressive online кошница
Какво показва справкaта за ноември на PROGRESIVE за традиционните за PROGRESSIVE Кошница продукти, които се предлагат в онлайн супермаркетите, може да видите тук.
Прочети ощеСъбития

Category Retail Forum '22 ще се състои през февруари
Наближава едно от най-интересните събития за пазара на бързооборотни стоки, а именно Category Retail Forum. То ще се проведе на 9 и 10 февруари 2022 г. под заглавието „Категории на бързи обороти“. ...
Прочети ощеНовини

dm България отчита ръст на оборота от близо 12%
dm България отчете оборот от близо 175 милиона лева за финансовата година 01.10.2020–30.09.2021 г., което представлява двуцифрен ръст от близо 12% спрямо предходния отчетен период. Това отрежда лидерска пози...
Прочети още„Орбико България“ с нов модерен център за дистрибуция
През 2021 г. на компанията „Орбико България“ ѝ предстои да се премести в нов модерен център за дистрибуция, който ще бъде изграден на стратегическа локация и ще консолидира цялата дейност на „Орбико“ в София...
Прочети още