Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 2, февруари 2022

Брой 155, година XVI

От Редактора

Потребители на фокус

Потребители на фокус

Очевидно вече живеем новото време, в което много неща са се променили. Пишейки тези редове по телевизията не спира да се говори за Русия, Украйна, кризата с горивата и всички негативи, които ще понесе светът...

Прочети още

Интервю

Теодоро Бабаров за дистрибуцията: Комуникацията и информацията са в основата на добрия бизнес!

Теодоро Бабаров за дистрибуцията: Комуникацията и информацията са в основата на добрия бизнес!

Дистрибуторският бранш е свързан с постоянни спадове и пикове, изисква динамика в решенията, непрекъснат анализ на продажбите и добър диалог с всички клиенти и партньори. Как „Клио Комерс“ успя да стане най-...

Прочети още

На Фокус

Ръст в стойност на продажбите на прясно мляко

Ръст в стойност на продажбите на прясно мляко

Продажбите на категорията „Прясно мляко“ намаляват в обем и бройки, но отбелязват ръст от 1,54% в стойност. В литри спадът е 1,29%, а в бройки -1%. Това показват данните на „NielsenIQ България“ за МАТ период...

Прочети още

Потребител

Пазаруваме малотрайни колбаси по-рядко, но в по-големи количества

Пазаруваме малотрайни колбаси по-рядко, но в по-големи количества

Когато искаме да приготвим бърза и апетитна вечеря, често се обръщаме към сегмента на Малотрайни колбаси. Продуктите от категорията Месни са и подходящо мезе за зимните месеци, когато често се пие червено ви...

Прочети още

Приложения

ХоРеКа: Ситуацията в сектора е трудна, но се забелязват сигнали за възстановяване

ХоРеКа: Ситуацията в сектора е трудна, но се забелязват сигнали за възстановяване

Туризмът и свързаните с него заведения за обществено хранене пострадаха най-много от пандемията. И все пак оптимистичните прогнози са, че в Хорека сектора се наблюдават признаци на рестартиране и бавно възвр...

Прочети още

PRO ID

Бутилираната вода е предпочитана за консумация

Бутилираната вода е предпочитана за консумация

Допитахме се до представители на компаниите производители на вода и обогатени напитки, за да научим повече за развитието на категориите. Пандемията и кризата се отразиха и на пазара на вода 2021 годи...

Прочети още

Baby Care

Пандемията увеличи търсенето на бебешки мокри кърпи

Пандемията увеличи търсенето на бебешки мокри кърпи

Мокрите кърпи отчитат силен ръст през 2020 г. заради пандемията от Ковид-19. Бебешките кърпички останаха двигател на растежа в категорията, благодарение на тяхната широка наличност и сериозната информираност...

Прочети още

Тенденции

Топ 10 глобални потребителски тенденции за 2022 г.

Топ 10 глобални потребителски тенденции за 2022 г.

Euromonitor International идентифицира нововъзникващите и бързо развиващите се тенденции, които се очаква да придобият по-голяма сила през следващата година. Тези тенденции дават представа за променящите се ...

Прочети още
Пет глобални тенденции в търговията за 2022

Пет глобални тенденции в търговията за 2022

Агенцията за анализи и проучвания IGD (www.igd.com) публикува своите прогнози за тенденциите в търговията, които ще повлияят върху глобалната индустрия за производство и търговия с бързооборотни стоки през 2...

Прочети още

Progressive Кошница

Progressive online кошница

Progressive online кошница

                           

Прочети още