Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 3, март 2022

Брой 156, година XVI

От Редактора

„Залудо работи, залудо не стой“

„Залудо работи, залудо не стой“

Основните резултати от наблюдението на работната сила през 2021 г. показват, че пазарът на труда се възстановява от неблагоприятното въздействие на пандемията през 2020 г., показва анализ на Институт за паза...

Прочети още

Приложения

Ръст на продажбите на алкохол през последния Великден

Ръст на продажбите на алкохол през последния Великден

Подготовката за празниците винаги е свързана и с усилено пазаруване. Великден е времето на козунаците, агнешкото, зелените салати и яйцата. И макар това да са традиционно най-купуваните продукти в периода ка...

Прочети още
Ритейлърите се готвят за предстоящите празници

Ритейлърите се готвят за предстоящите празници

BILLA България:  „Две седмици преди празниците вече се усеща подготовката за тях“   Какви тенденции се наблюдават последните години в поведението на потребителите по време на великденск...

Прочети още

Репортаж

В БАКАЛИЯТА И НА СОФРАТА Навици на пазаруване и хранене на българина

В БАКАЛИЯТА И НА СОФРАТА Навици на пазаруване и хранене на българина

LOGO Market Research & Consulting Стоян Нинов & Анджела Конлан ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: ВИД ИЗСЛЕДВАНЕ: •Количествено изследване; • Omnibus МЕТОД НА СЪБИРАНЕ НА ДАННИ: • TAPI интервю л...

Прочети още
Устна хигиена

Устна хигиена

dm България Антония Стойчева ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Развитие на сектора и трендове през 2021г. Пасти за зъби. • Водещи сегменти в сектора: Пасти и Ръчни четки за зъби; • Голям потенциал ...

Прочети още
Препарати за измиване на съдове

Препарати за измиване на съдове

Argent Media Agency & Bluepo!nt        Тихомира Трайкова, Мартина Иванова ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Тип на изследването: Количествено изследване Метод за ...

Прочети още
Бутилирани води и сокове

Бутилирани води и сокове

Компания: ReExe Георги Тодоров Параметри на изследването: Методология - търговски анализи на In Out данни на търговски обекти; Източник - реални проекти с Клиенти през 2021, софтуерни данни на фирмит...

Прочети още
Грижа за косата

Грижа за косата

Global Metrics Катерина Георгиева ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Размер на извадката: 300 жени на възраст 18 55+г . Представителност: Непредставително изследване, осъществено по метода на отзовалите...

Прочети още
Шоколад

Шоколад

Агенция: Market Links Добромир Живков ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Пряко – лично интервю, проведено в дома на респондента и онлайн анкета. МОДЕЛ НА ИЗВАДКA:  Двустепенна гнездова при пряко-лично инте...

Прочети още
Дезинфекциращи и почистващи продукти за дома

Дезинфекциращи и почистващи продукти за дома

JTN RESEARCH Даньо Димитров ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Профил на анкетираните: Жени и мъже; Възраст 18 -74; Предимно градско население; Активно участващи във вземането на решение за покупките в дома...

Прочети още
Чипс и Снакс

Чипс и Снакс

Агенция: Arbitrage Research Диана Попски ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Методология - количествено проучване, n=700; 18-64 години, градско население, консумирали някоя от измерваните категориите през послед...

Прочети още
Дезинфектанти за лична хигиена

Дезинфектанти за лична хигиена

JTN RESEARCH Даньо Димитров ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Профил на анкетираните: Жени и мъже; Възраст 18 -74; Предимно градско население; Активно участващи във вземането на решение за покупките в дома...

Прочети още
Алкохолни напитки

Алкохолни напитки

Агенция: Focus България Ния Дианова   ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Количествен анализ на промоционални дейности в Брошури – отпечатани/онлайн отпечатани/онлайн; • Печатни реклами; • Ана...

Прочети още
Грижа за лицето

Грижа за лицето

FOCUS България Ния Дианова ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Количествен анализ на промоционални дейности • Брошури – отпечатани/онлайн отпечатани/онлайн; • Печатни реклами;• Анализиране въз основа на...

Прочети още
Бебешки пюрета и млека

Бебешки пюрета и млека

Агенция: NielsenIQ Ралица Гълъбова ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Nielsen RMS, MAT (последна налична приключваща с октомври-ноември 2021 година), Хранителен одит.    

Прочети още
Перилни препарати

Перилни препарати

GfK България Рени Яврийск​а ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Население на страната Демографска представителна извадка от 2 500 домакинства, която проследява покупките на бързооборотни стоки. Потребит...

Прочети още
Веган продукти

Веган продукти

Компания: Smart Organic Яни Драгов За компанията: Водещ производител на био храни, 47 млн. лв. продажби, 200+ служители, 12 години на пазара, 60 държави, IFS сертифицирани производства, R&D фокус...

Прочети още
Месни продукти

Месни продукти

Агенция: ГфК България Рени Яврийска ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Потребителски панел - количествено продължително изследване на 2500 български домакинства, което проследява покупките на бързооборотни ...

Прочети още
Хартии

Хартии

NilesenIQ Валери Димитров ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Основен източник на данни: Ритейл одит на продажбите на дребно в търговските обекти за бързооборотни стоки Обхват на търговската съвкупност: ...

Прочети още
Млечни продукти

Млечни продукти

Агенции: BluePo!nt & Argent Media Agency Юлиан Добрев, Светослав Дъбов ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Количествено онлайн изследване с обем на извадката n=500 ефективни контакта. Национален обхват, град...

Прочети още
Кафе

Кафе

Агенция: JTN RESEARCH Даньо Димитров ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Профил на анкетираните - жени и мъже на възраст 18-74 години, предимно градско население, активно участващи във вземането на решение за по...

Прочети още
Бебешка козметика

Бебешка козметика

FOCUS България Ния Дианова ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Количествен анализ на промоционални дейности • Брошури – отпечатани/онлайн отпечатани/онлайн; • Печатни реклами;• Анализиране въз основа на...

Прочети още
Сладки изделия

Сладки изделия

Агенция: NielsenIQ Незабравка Колева ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Nielsen Bulgaria Retail Measurement Service, Период FY 2021, Пазар Тотал България без Хорека и Петролни канали  

Прочети още
 Грижа за тялото

Грижа за тялото

TALK ONLINE PANEL Дивил Кулев и Таня Кацарова ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: • Специално проведено онлайн изследване за това събитие с извадка от • N 608 респондента •Период на теренната работа:...

Прочети още

Progressive Кошница

Progressive online кошница

Progressive online кошница

                             

Прочети още