Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 4, април 2022

Брой 157, година XVI

От Редактора

„Ентусиазмът е маята, която вдига тестото“ - Пол Майер

„Ентусиазмът е маята, която вдига тестото“ - Пол Майер

    Никак не обичам да пиша по теми, от които, признавам си, нищо не разбирам. Или поне не се чувствам достатъчно компетентна, за да ги коментирам. И все пак няма как да пропусна с...

Прочети още

На Фокус

Сладките бисквити с двуцифрен ръст в стойност

Сладките бисквити с двуцифрен ръст в стойност

Категория „Захарни изделия“ е на второ място по принос в стойност към общия сегмент „Храни и напитки“, показват данните на „NielsenIQ България“. За 2021 г. те регистрират 5,5% промяна в стойност. Вафлите...

Прочети още

Потребител

Очакванията са реколтираните площи слънчоглед да останат стабилни

Очакванията са реколтираните площи слънчоглед да останат стабилни

Темата за слънчогледовото масло е много чувствителна в последно време. След рязкото покачване на цената на продукта някои потребители обвиниха търговците и производителите в спекула. Огромните опашки, които ...

Прочети още

Приложения

Разширяване на глобалния пазар на сирената за мазане

Разширяване на глобалния пазар на сирената за мазане

Крема и топеното сирене са важни продукти в хладилника, които участват в ежедневното хранене на българина. Какви обаче са тенденциите в тази категория? Преди време установихме, че най-важен фактор за покупка...

Прочети още

Beauty Care

Трайните бои за коса допринасят за 88% от продажбите в обем за категорията

Трайните бои за коса допринасят за 88% от продажбите в обем за категорията

Развитието на категория „Боя за коса“ през последните дванадесет месеца към февруари 2022 година отбелязва спад на продажбите в обем с 2,1%, докато в стойност продажбите се запазват с промяна от 0,5%, показв...

Прочети още

PRO ID

Ръст на похарчените средства за перилни препарати с 1.7%

Ръст на похарчените средства за перилни препарати с 1.7%

Категорията Перилни препарати расте, движена от увеличен обем на покупка и по-високи средни цени, научаваме от потребителския панел на GfK България, който представлява количествено продължително изследване н...

Прочети още

PROGRESSIVE Insights

Все още има сезонност в употребата, а продуктите за лице отбелязват ръст

Все още има сезонност в употребата, а продуктите за лице отбелязват ръст

Слънчевите лъчи са дълго чакани след периода на студените месеци, но предпазването от тях е важна рутина, особено когато прекарваме по-голяма чат от деня си навън. Как са се променили навиците на потребители...

Прочети още

Анализи

ТОП 100 ТЪРГОВЦИ НА ЕДРО/ДИСТРИБУТОРИ

ТОП 100 ТЪРГОВЦИ НА ЕДРО/ДИСТРИБУТОРИ

Водещите 100 „Търговци на едро/дистрибутори с бързооборотни стоки в България“ генерират 5,42 млрд. лв. нетни приходи от продажби на стоки за 2020-та година или ръст от 1,5% на годишна база. Динамиката в бран...

Прочети още

Progressive Кошница

Progressive online кошница

Progressive online кошница

                                    ...

Прочети още