Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 8, август Digital

Брой 149, година XV

Интервю

Здравето и комфортът на потребителите са най-важни

Здравето и комфортът на потребителите са най-важни

За продуктите, които помагат на хората, страдащи от инконтинеция, се говори много малко у нас. Дали защото темата е деликатна, дали защото още не сме „узрели“ да признаем за проблема или си мислим, че не зас...

Прочети още

На Фокус

Анализатори очакват умерен ръст на пазара на дамски хигиенни продукти

Анализатори очакват умерен ръст на пазара на дамски хигиенни продукти

Световният пазар на продукти за дамска хигиена е достигнал 21,6 млрд. долара в стойност през 2020 г. според доклад на Research and Markets. Продуктите, които влизат в тази категория, играят основна роля в по...

Прочети още

Потребител

Никотиновите и функционални дъвки набират популярност

Никотиновите и функционални дъвки набират популярност

Пазарът на дъвки се очаква да расте с темпове от 4,39% през прогнозния период от 2021 до 2026 година, показва анализ на Mordor Intelligence. Никотиновите дъвки, важен сегмент от пазара на дъвки, се ползв...

Прочети още

Анализи & Тенденции

Мястото на България в световния износ през 2020 г.

Мястото на България в световния износ през 2020 г.

Българският износ през 2020 г. e 31,9 млрд. щ.д. [1]. Това е по-малко от износа през 2019 – 33,4, и през 2018 – 33,7 млрд. щ.д. От Веселин Илиев, главен директор „Външноикономическо сътрудничество“, Българск...

Прочети още

Приложения

Храните за кучета остават водещ сегмент в категорията

Храните за кучета остават водещ сегмент в категорията

Глобалният пазар на храни за домашни любимци за 2018 година се оценява на 83,02 млрд. щ.д. Очаква се той да нараства на годишна база (CAGR) с 4,5%, считано от 2019 до 2025 година. Нарастващият интерес на пот...

Прочети още

Beauty Care

Ръст на похарчените средства за продукти за устна хигиена

Ръст на похарчените средства за продукти за устна хигиена

Похарчените средства за устна хигиена през МАТ ноември 2020 са се увеличили с 6,9% спрямо същия период година по-рано. Това показаха данните на ГфК България за продуктите от категорията „Устна хигиена“, пред...

Прочети още

PRO ID

23% ръст в цената на слънчогледовото масло

23% ръст в цената на слънчогледовото масло

Продажбите в категорията „Слънчогледово масло“ като цяло остават стабилни за МАТ периода юни 2020 – май 2021 г., в сравнение с предишния МАТ период. Ръстовете в обем, който категорията постига са около 1%, п...

Прочети още

Baby Care

Козметика за бебета

Козметика за бебета

Бебешката кожа е изключително нежна и затова изборът на козметика за нея е много важен. Нещо повече всеки родител иска най-доброто за своето дете, но предвид това, че поносимостта на всяко дете към различнат...

Прочети още

Тенденции

Петте козметични продукти, без които мъжете не могат

Петте козметични продукти, без които мъжете не могат

Твърд сапун (78,1%), пяна за бръснене (75,2%), течен сапун (73,0%), лосион за след бръснене (70,8%) и душ гел (65,7%). Това са петте най-предпочитани козметични продукти от мъжкия пол според проучването, кое...

Прочети още
Ковид-19 преструктурира семейните бюджети – със спестеното от ресторанти и почивки българите си купиха по-скъпи стоки за комфорт у дома

Ковид-19 преструктурира семейните бюджети – със спестеното от ресторанти и почивки българите си купиха по-скъпи стоки за комфорт у дома

По време на ограниченията, свързани с Ковид-19, хората преструктурираха семейните си бюджети и парите, спестени от ресторанти или почивки бяха инвестирани в по-скъпи и по-висок клас стоки за повишаване на ко...

Прочети още