Списанието
Изберете рубрика:
Интервю

Здравето и комфортът на потребителите са най-важни
За продуктите, които помагат на хората, страдащи от инконтинеция, се говори много малко у нас. Дали защото темата е деликатна, дали защото още не сме „узрели“ да признаем за проблема или си мислим, че не зас...
Прочети ощеНа Фокус

Анализатори очакват умерен ръст на пазара на дамски хигиенни продукти
Световният пазар на продукти за дамска хигиена е достигнал 21,6 млрд. долара в стойност през 2020 г. според доклад на Research and Markets. Продуктите, които влизат в тази категория, играят основна роля в по...
Прочети ощеПотребител

Никотиновите и функционални дъвки набират популярност
Пазарът на дъвки се очаква да расте с темпове от 4,39% през прогнозния период от 2021 до 2026 година, показва анализ на Mordor Intelligence. Никотиновите дъвки, важен сегмент от пазара на дъвки, се ползв...
Прочети ощеАнализи & Тенденции

Мястото на България в световния износ през 2020 г.
Българският износ през 2020 г. e 31,9 млрд. щ.д. [1]. Това е по-малко от износа през 2019 – 33,4, и през 2018 – 33,7 млрд. щ.д. От Веселин Илиев, главен директор „Външноикономическо сътрудничество“, Българск...
Прочети ощеПриложения

Храните за кучета остават водещ сегмент в категорията
Глобалният пазар на храни за домашни любимци за 2018 година се оценява на 83,02 млрд. щ.д. Очаква се той да нараства на годишна база (CAGR) с 4,5%, считано от 2019 до 2025 година. Нарастващият интерес на пот...
Прочети ощеBeauty Care

Ръст на похарчените средства за продукти за устна хигиена
Похарчените средства за устна хигиена през МАТ ноември 2020 са се увеличили с 6,9% спрямо същия период година по-рано. Това показаха данните на ГфК България за продуктите от категорията „Устна хигиена“, пред...
Прочети ощеPRO ID

23% ръст в цената на слънчогледовото масло
Продажбите в категорията „Слънчогледово масло“ като цяло остават стабилни за МАТ периода юни 2020 – май 2021 г., в сравнение с предишния МАТ период. Ръстовете в обем, който категорията постига са около 1%, п...
Прочети ощеBaby Care

Козметика за бебета
Бебешката кожа е изключително нежна и затова изборът на козметика за нея е много важен. Нещо повече всеки родител иска най-доброто за своето дете, но предвид това, че поносимостта на всяко дете към различнат...
Прочети ощеТенденции

Петте козметични продукти, без които мъжете не могат
Твърд сапун (78,1%), пяна за бръснене (75,2%), течен сапун (73,0%), лосион за след бръснене (70,8%) и душ гел (65,7%). Това са петте най-предпочитани козметични продукти от мъжкия пол според проучването, кое...
Прочети още
Ковид-19 преструктурира семейните бюджети – със спестеното от ресторанти и почивки българите си купиха по-скъпи стоки за комфорт у дома
По време на ограниченията, свързани с Ковид-19, хората преструктурираха семейните си бюджети и парите, спестени от ресторанти или почивки бяха инвестирани в по-скъпи и по-висок клас стоки за повишаване на ко...
Прочети още