Списанието

Изберете рубрика:

 

На Фокус

Сладките бисквити с двуцифрен ръст в стойност

Сладките бисквити с двуцифрен ръст в стойност

Брой 4, април 2022

Категория „Захарни изделия“ е на второ място по принос в стойност към общия сегмент „Храни и напитки“, показват данните на „NielsenIQ България“. За 2021 г. те регистрират 5,5% промяна в стойност. Вафлите...

Прочети още
Ръст в стойност на продажбите на прясно мляко

Ръст в стойност на продажбите на прясно мляко

Брой 2, февруари 2022

Продажбите на категорията „Прясно мляко“ намаляват в обем и бройки, но отбелязват ръст от 1,54% в стойност. В литри спадът е 1,29%, а в бройки -1%. Това показват данните на „NielsenIQ България“ за МАТ период...

Прочети още
Пазарът на кафе капсули ще расте с 6,8% среден годишен темп

Пазарът на кафе капсули ще расте с 6,8% среден годишен темп

Брой 1, януари 2022

През декември 2021 година цената на кафето се е повишила най-много през годината, покачвайки се с 4,0% в сравнение с цената на суровината през ноември. Нивото на цената през годината 2021/2022 ще достигне на...

Прочети още
Вкусът на българина към вино се доближава все повече до западния

Вкусът на българина към вино се доближава все повече до западния

Брой 12, декември 2021

Наближават празници и освен с вкусна храна, трапезите ни ще са отрупани с алкохолни и безалкохолни напитки. Какво обаче предпочита да пие българинът? Оказва се, че той става все по-голям привърженик на винот...

Прочети още
Особености на прането по време на пандемия

Особености на прането по време на пандемия

Брой 11, ноември 2021

Локдаун. Цялото семейство е вкъщи. Едни работят, други са във виртуални класни стаи. Всички цапат повече, било то повърхности или дрехи. Покрай работата и принудителното споделяне на жилищното пространство м...

Прочети още
Развитие на пазара на готови салати и разядки

Развитие на пазара на готови салати и разядки

Брой 10, октомври 2021

Салата или разядка? А защо не и двете? Всъщност, има ли разлика между тях?  На прага на зимния сезон, няма как да не се фокусираме именно върху тази категория храни, която има ясно изразена сезоннос...

Прочети още
Ръст в стойност на ароматизаторите с 2%

Ръст в стойност на ароматизаторите с 2%

Брой 9, септември 2021

Ароматизаторите, които освежават въздуха, стават все по-търсена и интересна категория. Дали ще внесем свежест в дома си или колата си с аромат на жасмин, океан или череша, зависи само от нас, тъй като произв...

Прочети още
Пазарът на подправките стремително расте

Пазарът на подправките стремително расте

Брой 9, септември 2021

Световният пазар на подправките расте осезаемо. Към 2019-а е оценен на 13 772.7 милиона долара и най-вероятно ще достигне 22 457.2 милиона до 2027г., според пазарния анализ на Grand View Research. ...

Прочети още
Анализатори очакват умерен ръст на пазара на дамски хигиенни продукти

Анализатори очакват умерен ръст на пазара на дамски хигиенни продукти

Брой 8, август Digital

Световният пазар на продукти за дамска хигиена е достигнал 21,6 млрд. долара в стойност през 2020 г. според доклад на Research and Markets. Продуктите, които влизат в тази категория, играят основна роля в по...

Прочети още
Потребителите на плодови млека и напитки харесват средно по 2,5 вкуса

Потребителите на плодови млека и напитки харесват средно по 2,5 вкуса

Брой 7, юли 2021

Плодово кисело мляко консумират поне веднъж седмично 14% от потребителите в България. Това показва специално подготвено проучване на JTN. След допитване до потребителите, направено през юли, агенцията е уста...

Прочети още
Страница: 1 от 25
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...