Списанието

Изберете рубрика:

 

Потребител

Българинът консумира паста средно един-два пъти седмично

Българинът консумира паста средно един-два пъти седмично

Брой 5, май 2022

  Лесната и бърза за приготвяне храна може да бъде и много вкусна. Италианската паста е една от най-предпочитаните храни напоследък, тъй като би могла да се приготви доста бързо, особено при наличие...

Прочети още
Очакванията са реколтираните площи слънчоглед да останат стабилни

Очакванията са реколтираните площи слънчоглед да останат стабилни

Брой 4, април 2022

Темата за слънчогледовото масло е много чувствителна в последно време. След рязкото покачване на цената на продукта някои потребители обвиниха търговците и производителите в спекула. Огромните опашки, които ...

Прочети още
Пазаруваме малотрайни колбаси по-рядко, но в по-големи количества

Пазаруваме малотрайни колбаси по-рядко, но в по-големи количества

Брой 2, февруари 2022

Когато искаме да приготвим бърза и апетитна вечеря, често се обръщаме към сегмента на Малотрайни колбаси. Продуктите от категорията Месни са и подходящо мезе за зимните месеци, когато често се пие червено ви...

Прочети още
Натуралните компоненти стимулират растежа на глобалния пазар на дезинфектанти за ръце

Натуралните компоненти стимулират растежа на глобалния пазар на дезинфектанти за ръце

Брой 1, януари 2022

Нарастващата осведоменост в различните социални мрежи допринася за увеличаващата се продажба на дезинфектанти за ръце. Пандемията от COVID-19 ескалира тази продажба, създавайки значително увеличение на прихо...

Прочети още
Засилен интерес към пълнозърнестите и специални хлябове

Засилен интерес към пълнозърнестите и специални хлябове

Брой 11, ноември 2021

Резултатите от национално онлайн проучване за нагласите на българите към хляба, проведено от Mindblow за Lesaffre България  през ноември 2021 г. сред 1660 респонденти, показват тренд на засилен интерес ...

Прочети още
Какво седи зад възхода на една категория?

Какво седи зад възхода на една категория?

Брой 10, октомври 2021

Времето, което милиони потребители бяха принудени да прекарат у дома, доведе до промяна в навиците на консумация и предпочитанията им към определени храни. Една от най-отчетливите тенденции, която агенциите ...

Прочети още
Търсенето на функционални добавки при производството на хляб нараства

Търсенето на функционални добавки при производството на хляб нараства

Брой 9, септември 2021

Световният пазар на хляб и хлебни изделия се очаква да реализира ръст на годишна база от 1,43% за периода 2019 – 2024 година, показва анализ на Research and Markets – агенция за проучване на пазарите1. ...

Прочети още
Никотиновите и функционални дъвки набират популярност

Никотиновите и функционални дъвки набират популярност

Брой 8, август Digital

Пазарът на дъвки се очаква да расте с темпове от 4,39% през прогнозния период от 2021 до 2026 година, показва анализ на Mordor Intelligence. Никотиновите дъвки, важен сегмент от пазара на дъвки, се ползв...

Прочети още
Всекидневно бутилирана вода консумират 37% от потребителите у нас

Всекидневно бутилирана вода консумират 37% от потребителите у нас

Брой 7, юли 2021

Може би не е изненадваща новината, че преобладаваща част от българите пият чешмяна вода. Тя е подкрепена и от конкретни данни - според проучване на Изследователски център Тренд, 40% от потребителите у нас ко...

Прочети още
Кои са последните тенденции при производството на тоалетната хартия

Кои са последните тенденции при производството на тоалетната хартия

Брой 6, юни 2021

Знаете ли, че потребителите в САЩ са водещи по употребата на тоалетна хартия в света? И за да добиете представа колко изразходват „шампионите“ - средно по 12,7 кг. тоалетна хартия годишно. Или 141 ролки на ч...

Прочети още
Страница: 1 от 19
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...