Списанието

Изберете рубрика:

 

Baby Care

Спецификата на аптечния пазар предполага по-висок сегмент

Спецификата на аптечния пазар предполага по-висок сегмент

Брой 5, май 2022

Десислава Вълкова е мениджър Връзки с ключови клиенти на аптеки Фрамар и част от аналитичния екип, който определя търговските стратегии на компанията.   Как се развива пазарът на бебешки п...

Прочети още
Пандемията увеличи търсенето на бебешки мокри кърпи

Пандемията увеличи търсенето на бебешки мокри кърпи

Брой 2, февруари 2022

Мокрите кърпи отчитат силен ръст през 2020 г. заради пандемията от Ковид-19. Бебешките кърпички останаха двигател на растежа в категорията, благодарение на тяхната широка наличност и сериозната информираност...

Прочети още
Млякото за новородени бебета е с най-голям дял

Млякото за новородени бебета е с най-голям дял

Брой 1, януари 2022

Бебешките пюрета със среден ръст Категория бебешки пюрета отбелязва среден ръст за последните дванадесет месеца към ноември 2021 година с 2,8% продажби в обем и 4,9% в стойност, показват данните на „Niel...

Прочети още
Онлайн продажбите на продукти за детска хигиена с ръст от над 25%

Онлайн продажбите на продукти за детска хигиена с ръст от над 25%

Брой 11, ноември 2021

  Георги Младенов, Директор Търговия и бизнес развитие-Ритейл, Софарма Трейдинг АД Г-н Младенов, какво търсят майките при избора на детски продукти за устна хигиена? Грижата за устната хигие...

Прочети още
Прогнозни за развитието на пазара на бебешки храни до 2026 г.

Прогнозни за развитието на пазара на бебешки храни до 2026 г.

Брой 9, септември 2021

Световният пазар на бебешки храни възлиза на 77,85 млрд. долара и се очаква да постигне средногодишен ръст на темп от 3,67% до 2026 г. според доклад на Research and Markets. По време на пандемията бебешката ...

Прочети още
Козметика за бебета

Козметика за бебета

Брой 8, август Digital

Бебешката кожа е изключително нежна и затова изборът на козметика за нея е много важен. Нещо повече всеки родител иска най-доброто за своето дете, но предвид това, че поносимостта на всяко дете към различнат...

Прочети още
Развитие и тенденции на пазара на бебешките мокри кърпички

Развитие и тенденции на пазара на бебешките мокри кърпички

Брой 7, юли 2021

Бебешките мокри кърпички са универсалното оръжие на всяка майка. Ползват се във всяка ситуация, която въображението на човек може да обрисува, а понякога приложението им може да премине и отвъд рационалните ...

Прочети още
Ръст на пазара, движен от иновациите във формулите на продуктите

Ръст на пазара, движен от иновациите във формулите на продуктите

Брой 5, май 2021

  Перилните препарати за бебета и деца бележат ръстове в продажбите, които са движени от иновациите, предлагани в категорията. Продукти с хипоалергенна формула, без съдържание на фосфати, сулфати, е...

Прочети още
Натуралните и органични формули се търсят все повече в продуктите за баня за бебета

Натуралните и органични формули се търсят все повече в продуктите за баня за бебета

Брой 4, април 2021

Повече натурални и органични съставки, това е тенденцията при продуктите за баня за бебета. Тя се наблюдава от 2 компании, опериращи в този сегмент на българския пазар – HiPP България и „Арома Козметикс“. PR...

Прочети още
Онлайн каналът отчете големи ръстове в категорията "Пюрета"

Онлайн каналът отчете големи ръстове в категорията "Пюрета"

Брой 1, януари 2021

Яна Савова, Country Manager Trade & Marketing, HiPP България Как се развива пазарът на бебешки пюрета/млека – при кои видове се констатира динамика в продажбите? Въпр...

Прочети още
Страница: 1 от 3
[1] 2 3