Списанието

Изберете рубрика:

 

Beauty Care

Наблюдава се премиумизация на пазара на продукти за орална хигиена

Наблюдава се премиумизация на пазара на продукти за орална хигиена

Брой 7, юли 2022

Размерът на глобалния пазар на грижа за устната кухина беше оценен на 33,7 милиарда долара през 2021 г. и се очаква да се разшири със среден годишен темп на растеж (CAGR) от 6,4% от 2022 г. до 2030 г. по дан...

Прочети още
Най-важно за потребителите при избора на дезодорант е ароматът

Най-важно за потребителите при избора на дезодорант е ароматът

Брой 6, юни 2022

Най-често използваният дезодорант е този за пръскане (спрей), според резултатите от специално проучване на Talk Online Panel проведено за PROGRESSIVE Category Retail Forum. Той е предпочитан от 56% от участн...

Прочети още
Пазарът на продукти за женска интимна хигиена ще достигне 27,80 милиарда до 2027 г.

Пазарът на продукти за женска интимна хигиена ще достигне 27,80 милиарда до 2027 г.

Брой 5, май 2022

Размерът на глобалния пазар за женска хигиена се оценява на 19,24 милиарда долара през 2020 г. и се очаква да достигне 27,80 милиарда долара до 2027 г. със среден годишен темп на ръст (CAGR) от 5,4% през про...

Прочети още
Трайните бои за коса допринасят за 88% от продажбите в обем за категорията

Трайните бои за коса допринасят за 88% от продажбите в обем за категорията

Брой 4, април 2022

Развитието на категория „Боя за коса“ през последните дванадесет месеца към февруари 2022 година отбелязва спад на продажбите в обем с 2,1%, докато в стойност продажбите се запазват с промяна от 0,5%, показв...

Прочети още
Ръст в продажбите на продуктите за коса и бързо възстановяване от „удара“ на пандемията

Ръст в продажбите на продуктите за коса и бързо възстановяване от „удара“ на пандемията

Брой 1, януари 2022

Продажбите на продукти за коса претърпяха спад заради пандемията Според Euromonitor International продажбите на продукти за коса в стойност понесоха известен спад през 2020 г. в резултат на пандемията, в...

Прочети още
Всички сме чували за мицеларна вода в днешно време. Дали всеки от нас обаче знае как да я използва и защо?

Всички сме чували за мицеларна вода в днешно време. Дали всеки от нас обаче знае как да я използва и защо?

Брой 12, декември 2021

Мицеларната вода е многофункционален продукт за грижа за кожата, който се превърна в любим сред гурутата за красота и дерматолозите. Произвежда се с помощта на пречистена вода, овлажнители като глицерин и ме...

Прочети още
Наблюдава се тенденция за намаляване на интереса към козметиката от страна на по-възрастните

Наблюдава се тенденция за намаляване на интереса към козметиката от страна на по-възрастните

Брой 12, декември 2021

Търсенето на козметика за лице все повече се увеличава сред по-младите потребители. Те започват да осъзнават ползата от грижата за кожата на лицето на все по-ранна възраст. Но се наблюдават тенденции за нама...

Прочети още
Ръст на похарчените средства за продукти за устна хигиена

Ръст на похарчените средства за продукти за устна хигиена

Брой 8, август Digital

Похарчените средства за устна хигиена през МАТ ноември 2020 са се увеличили с 6,9% спрямо същия период година по-рано. Това показаха данните на ГфК България за продуктите от категорията „Устна хигиена“, пред...

Прочети още
Запознайте се с топ 5 козметика за лице и тяло за жените

Запознайте се с топ 5 козметика за лице и тяло за жените

Брой 6, юни 2021

Едни от най-ползваните продукти за лице и тяло са парфюми, течен сапун, душ гел, крем за ръце. Това показа проучване, проведено от Глобал Метрикс в края на януари 2021 г. върху категориите, които покриват гр...

Прочети още
Как се погрижиха за косата си потребителите по време на пандемията

Как се погрижиха за косата си потребителите по време на пандемията

Брой 5, май 2021

С грижите за косата по време на пандемия ни запозна агенция Talk Online по време на Category Retail Forum през февруари 2021 г. Национално представителното проучване беше направено специално за нуждите на фо...

Прочети още
Страница: 1 от 3
[1] 2 3